Zigmond Billenler (Java) Yardım

mercelik
13-07-2013, 02:18   |  #1  
mercelik avatarı
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 1
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2013

 

Arkadaşlar hocamız zigmond oyununu ödev olarak verdi ama ne yapacağımı bilemiyorum.Ödev aynen şu şekilde ilgilenenlerden Allah razı olsun.oyun adresi : http://www.freegamesnews.com/en/games/2009/ZigmondIII.php ;

Bu oyunda kahramanımız engelleri aşarak çıkışa ulaşmayı hedeflemektedir.
Bu engeller yolları tıkayan bidonlar veya boy aynaları veya lazerler olabilir.
Lazerler sağda veya solda olabilirler ve boşluklar boyunca uzanarak etkilerini gösterirler.
Kahramanımız bu alanlardan geçmeye çalıştığında ölmekte ve oyun sonlanmaktadır.


Lazerlerin önüne bidonlar veya aynalar koyulabilir.
Eğer bidon koyulursa lazerin önüne geçmekte, ayna tutulduğunda ise lazerin yönü aynanın yönüne göre değişmektedir.


Bidonlar ve aynalar sadece itilebilmektedir.
Dolayısıyla bazı iteleme durumları sonrasında oyunu bitirmek mümkün olamamaktadır.
Bu tür bir durumu kullanıcı fark ettiğinde bir tuşa bastığında
(örneğin "B" tuşuna) kullanıcıya yeniden başlamak isteyip istemediği sorulacak
eğer kullanıcı yeniden başlamak isterse harita ilk haline döndürülerek oyun başlatılacaktır.

Bu oyun için tek harita kullanmanız yeterlidir.
Haritalar için oyunun adresine bakıp dilediğiniz haritayı oyununuzda kullanabilirsiniz
(Tabii ki kutu, lazer ve aynalar içerisinde olmak zorunda).

Proje mutlaka metodlar kullanılarak yapılmalıdır.
Oyunu konsol ekranında yapmanız yeterlidir.