Apple servetini harcayabileceği 8 şey!Rakip cep telefonu şirketleri

4 / 8

Okuyucu Yorumları

Toplam 0 Yorum

apple sony ericsson un ancak ''track ıd'' servisini alabilir.bu konuyu fazla abartmışlar...Sony, ericsson un hisselerini satın aldı.sony de ise 1.2 trilyon dolar dokunulamayan,226 milyar dolar dokunulabilir nakit para var.yani 1,2 trilyon dolara kendileri hariç ne mahkeme kararıyla nede tazminat gibi davalarda dokunulmazlık hakkı olan microsoft tan sonra ikinci şirket sony dir. apple ancak Rım ı satın alabilir.diğer markalar ise samsung,htc ve lg apple nin hemen hemen 2 katı nakit paraya sahip.ortalıkta sadece apple şöyle apple böyle diye her gün gündemden düşmez psikolojisini oturtmak için çalışanlar var...zaten htc,lg samsung gibi küçük şirketler hisselerini satmadıktan sonra apple de 10 katı parada olsa bir işe yaramaz.Türkiye'nin düşmanı olan amerikanın şirketlerinden olan apple ürünlerini satın almak apple a para kazandırmak ABD ye para kazandırmakla aynı şey.

bu sadistçe olmaz mı?

samsunga dava aççağına satın alsın direk

Dokunulamayan para diye bir şey yoktur uydurma. Yok mahkeme bile alamazmış yok bilmem neymiş uydur sen uydur :D Ayrıca o hayranı olduğun markaların hiç biri türk malı değil. %0.000000000001 bile türk hissesi olsa neyse derimde oda yok. O yüzden boşuna Apple'yi kötülemeyin adamlar her şeyi kullanıcılar için düşünüp öne sürüyorlar ve paralarınıda kazanıyorlar. Sonsuza kadar Apple kullanacağım.

ne apple nede diğer akıllı telefon kullanıyorum.Ama şunu söyleyim.türkiye ne yazık ki teknoloji üretemiyor.Teknolojiyi üretecek insanlarımızı da ülkeden kaçırdık.Küçücük israil bile bilim ve teknoloji üretiyor.Tabiki apple da samsung da HTC de kazanacak.Artık çağ teknoloji çağı.Biz napıyoruz,Cem evleri camiye alternatifmidir degilmidir onu çözmeye çalışıyoruz.

imkanı yok apple nokia yı alamaz alsa bile 500 tl lik bir telefonu 3500 tl ye satar

heh, işte artık Samsung'u alamaz.

Aslında steve jobs süryaniydi, yani babası Mardinli bir süryani ve annesi bi amerikan, babası ermeni sürümünde ülkeden kaçmış

beyler açık ça objektif olarak söylüyorum iphone kullanıcısıydım samsung s5 aldım almaz olaydım iphone kullanmayan o ios işletim sisteminin akıcılığını ve güvenilirliğini tatmayan anlayamaz piyasanın en iyi en güvenilir yazılımı kuskusuz ios kimse bilip bilmeden laf atmasın elimde sap gibi kaldı s5 en basitin den rehberi bile acarken 10 sn beklettiği oluyor salak yazılım ,,bu ve bunun gibi seyler benim iphone 4 m de hiç olmuyor du

Sen de yorum yaz

Rakip cep telefonu şirketleri

Apple, Kasım 2011'de toplam değeri 78 milyar dolar olarak hesaplanan Samsung'u, HTC'yi, Nokia'yı, RIM'i, LG'yi, Motorola'yı ve Sony Ericsson'u satın alabilir.