Bilimin cevap bulamadığı 10 basit soruSanat

10 / 10

Okuyucu Yorumları

Toplam 0 Yorum

evrimleşme diye bişey olduğuna inanmıyorum.sanatın dini yönden cevabı olabilir

herşeyi evrimle ilişkili kılmak ne kadar saçma cevapları evrim olmadan düşünme yoluna gidin birde

gercektende ilginc seyler yani bilim admlari bu tur seyler icin kafa yormuyorlar bence ondan cevap bulamiyorlardir bi kac basamakli bilim adamlari icindir bu 10 bilmece oyle tam bir bilim adami denilmez bu 10 is icin kendi gorusum diger yorumlari bekliyroum biraz paylasim yapalim belki konu acilir...

Görüldüğü gibi "evrim", aslında hiçbirşeyi izah edemiyor...

bilimin değil, evrimin cevap bulamadığı milyonlarca konudan sadece 10 madde desek

İnsan güzel yaratılmıştır. Ve güzeli sever. Herşeyin cevabını emrim teorisinde ( ki emrim teorisine inanmıyorum) aramak gerçekten mantıksız.
Konudan farklı olacak ama madem bizler geçiz evresini tamamladık. Evrim geçirmemiş maymunlarda var. O halde ara geçiş döneminini tamamlamamış yarı insan yarı maymun canlıların olması gerekirdi. Neyse bu konuları tartışmanın yeri burası değil.

yani illa maymun muyuz hocam?

Maymunlarda topraktan yaratıldı bizde o halde bizim atamız topraktır.
Topraktan geldik toprağa döneceğiz. Alın size evrimin açıklaması. :D

5-6 aylık bilgisayar gormemiş bir bebeği klavyenın önune oturtun ve klavyenin tuşlarına içgüdüsel olarak basmaya çalışmasını hayretle izleyin. Bir de muzik duyduklarında oynamaya baslamaları hep benı korkutmuştur. Bebekler hafızası silinip elbisesi (vücut) yenilenen ruhlar olsa gerek :) Matrix isn't real. Right ? :)

ya kardeşim hepiniz evrim yoktur diyorsunuz ve hemen saldırıya geçiyorsunuz burda beyin fırtınası yapınca bilimsel olarak en mantıklısı evrim teorisi ortaya çıkıyor.en azından''biz toprakdan yaratıldık'' demekten daha bilimsel bir kavram.toraktan nasıl yaratıldığınızı açıklayabiliyorsanız açıklayın.madem bu kadar eminsiniz...

kunduzların yaptığı baraj, kırlangıçların ve diğer kuşların çöp ve çamurdan yaptığı yuvalar... hepsi sanat. sanat olmayan tek şey başka bir canlıya yapılan kötülüktür.

Bilim adamlarının, insanların sanat anlayışını nereden öğrendiklerini araştırması biraz garip geliyor bana, çünki aynı bilim adamlarının, insanların bilim anlayışını nereden öğrendiklerini araştırması da gerekir gibime geliyor... Yani ne oldu da insanlar olayları bilimsel olarak açıklamaya çalışmaya başladılar...

"And olsun biz insanı kuru bir çamurdan suretlenmîş balçıktan yarattık. (Hicr 26)"

zaten gerçeğe dayalı konuşanların mesajlarını yayınlamazsınız ...

Editörün notu:
Mesajınız bozuk karakterler yüzünden silindi, siteyi tanımadan böyle kaba ve haksız yorumlar yapmayın.

Evrim saçmalığı buradada karşımıza çıktı

Evrim Cok Garip Bir Şey Ama Sanatın Asıl Nedeninin İnsan Oglunu Merak Etme Duygusudur Mesela Araba Kazası Sanat Degildir Ama İnsanlar Başına Toplanır Keşfetmek Ve Bu Zalim Dünyada Daha İyi Yaşayabilmek İşin Yaptıgı Bir Harekettir Sanat Eger Ressamlar,Müsizyenler,Tiyatrocular Sanat Dedigimiz Şeyi Yapmazalardı Şuan Daha Mutsuz Olurduk Evrimde Dinde Öyledir İnsan Cok Zeki Nasıl Aldatabiliriz Die Düşünülmüz Sistemde Dinler Meydana Cıktı Bir İnsan Başka Bir İnsanı Rıhatca Öldürebilirdi Ancak Dini Düşünerek Günah Diyip Yapmıyor Din Hayatımızı Şekillendiriyor
Mesela Bir İnsan Daha Kaslı 4-5 Ton Agırlıgında Olabilirdi Ancak İnsan Oglu Yaşamak İçin Kas Degil Beyin Zekasını Kullandı Daha İri Olmaktansa Silahla İşini Halleddi Bunun Gibi Bir Şok Şaçma Sey Var Ama Cevaplarının Nerde Saklı Oldugu İse Bır Sır

Halen daha evrim kelimesini kullanıyorsunuz ya. Ne diyelim Şu öpüşme için anlattığınız olayda gerçekten takdire şayan :)

bugün xray araştırmaları ile dinozor kemiklerinin yaşları ölçülüyor... burada milyar yıllardan bahsediyoruz. ya madem sunu acıklayın dinozor dedigimiz hayvan türü bugün neden dünya da yok? neden ozaman insanoğlunu yönetecek din yoktu? malesef evrime inanmak zorundasınız.

Çamurdan yaratılışa inanan biz daha mantıklı bir teori bir canlı olan maymun soyundan türediğimizi şiddtle reddeden gene biz.
Ne yaman çelişki...

İLK İSTANBULLULAR:
"Yenikapı'da İÖ 5500 ile 6300 yıllarına tarihlenen katmanda bir mezara ulaşıldı ve dört insanın iskeletiyle karşılaşıldı."

ve bu iskeletlerden elde edile bilgilere göre bu zamanda yaşayan insanlar günümüz insanı ile her bakımdan aynı imiş. (görünüm, zeka, boy, kilo vs.)

evrimcilerin arkasına saklandığı bilim ile böyle şeyler de keşfdiliyor. :)

bakın ben size söleyim ben evden geldim hepinizde evden geldiniz yarın işe gideceğiz. bak bütün teorileri çürüttüm. darvin amca oğlu adem dedem .

Evrim teorisi şöyleydi; "Bazı maymunlar değişen iklim çağlarında yiyecek bulmakta zorlandılar ve bazıları orman burasıdır, bazıları da yiyecek nerdeyse orman orasıdır" dedi. Bu şekilde başkalaşım gerçekleşti.

"Neden rüya görürüz?" sorusuna ne zaman açıklık getirirse değerli bilim adamları, "sanat anlayışı da nedir hemşerim" sorusuna da rahatlıkla yanıt verebilirler bence..
Syg.

hee maymunsun maymum anlamadğım insan maymun olmaya neden buakdar meraklı .Banane kardeşim bilim adamlarının yarısı var diyor yarısı yok ee dinimizdede maymundan gelemdiğimizi söylüyo ozman daha ne evrimi ne teorisi bi deli kuyuya bi taş atmış kırk akıllı cıkaramamış işte delini biri can sıkıntısından bi laf sölemiş herkezde inanmışAllah bilir adam bu teoriyi oratya atıp herekze inandırdıkdan sona adam ölene kadar bitarafları ile gülmüştür nasılda kekledim die.

evrim ne ya? maymun olmaya cok meraklılar var bakıyorumda.ınsanoglu çamurdan yaratılmıştır derken allah illa bildiğimiz çamuru kasdetmemiştir elbette.daha bilimsel bi açıklası mutlaka vardır bu işin.eger evrim diye bişey varsa ve sizin inandığınız gibi herşey tesadüfen oluştuysa mükemmel bi tesadüf olmuş ozaman.hoş tesadüf diye bişeyde yokturya neyse...amaaan çok uzatmışım işin özü benim dedem maymun olucağına terkostaki çamurdan olsun daha iyi :)

Bu soruların hepsi İslam'da vardır. Biraz okursak cevaplara erişebiliriz.
Japonya'da yılda kişi başına ortalama 7 kitap düşerken bizim ülkemizde bir kişi bir yılda 7 kitap bile görmüyor nerdeyse. Acınacak haldeyiz.

bence ruyalar gece yatmadan once bir sey basimiza takildigindan gerceklesiyor veya bir seyi far etmeden cok sevdigimizde bilemem

@02 Nisan 2010 20:46 oo çözümü bulmuşsun. Helal! :)

Şüphesiz biz insanı, karışım hâlindeki az bir sudan (meniden) yarattık ve onu imtihan edeceğiz. Bu sebeple onu işitir ve görür kıldık. İNSÂN (DEHR) Suresi - 2. Ayet

Geçenlerde evrim ve islam konulu bir program izlemiştim ordaki ilahiyatçı prof. ve evrimi destekleyen prof. konuşmuşlardı. O programda Kuran-ı Kerim'in çocuğun anne karnındaki gelişim süreçlerini anlattığına dikkat çekti topraktan yaratılma konusunda da konuşulmuştu ama tam hatırlamıyorum yanlış aktarmış olmayayım " topraktan bir anda beden yaratılmamış ortada bir zaman süreci var (50 bin yıl dan bahsedildi) ve zamanla toprağın yumarta gibi oluşum geçirdiğinden bahsedildi" ayrıca bu güne kadar Kuran-ı Kerim 'de geçen hiç bir şey çürütülememiştir.

Maymun adamlardan gelmek ensestlikle başlayan ademden gelmekten daha mantıklıdır... Hem evrimi reddetmek sizin haddinize değil ki... Bilim dünya yuvarlaktır diyor bunu da reddedin ? Bilimin herşeyine inanıp güvenirken evrimi reddetmek gerçekten cahilliktir.

-Alıntı--
Bilim dünya yuvarlaktır diyor bunu da reddedin ?
_____
Bunu reddedebilmenin tek yolu kör olmak(mecazi değil)

Dümdüz uzunca ve önü kapalı olmayan bir yolda ileri bak biyerden sonrasında artık sanki yol bitmiş yada ona benzer bi görüntüsü olur buda yuvarlak olduğunun başka gözle görülür kanıtı Aynı şey, büyük bir denizin ortasında olduğununda da geçerli...

-alıntı---
Maymun adamlardan gelmek ensestlikle başlayan ademden gelmekten daha mantıklıdır... Hem evrimi reddetmek sizin haddinize değil ki... Bilim dünya yuvarlaktır diyor bunu da reddedin ? Bilimin herşeyine inanıp güvenirken evrimi reddetmek gerçekten cahilliktir.
____
ve ayrıca doğru düzgün bir inandığın bir dinin varsa zaten neyin doğru neyin yanlış olduğunu anlayabilirdin, Örneğin;

Bir bilim adamı(bir inancı olduğunu sanmıyorum)
İlk insanların ömrünün daha kısa(20yıl kadar) olduğunu söylediğini görmüştüm, şimdi akıl var mantık var.En basitlerinden bunlar ne ara kendileri çocuklukdan çıkıp çocuk yapıcak ha diyelim yaptılar, O çocuklar kendine nasıl bakcak en fazla 6 yaşlarında olucakdır, ve evet haklısın bilim adamlarının bu dedikleri okadar doğruki insanların nüfusu o kadar çok...
Bir tane daha Dünya'nın ilk zamanlarında insanların ömürlerinin 20 yıl olmasının bir yolu olamaz sanki dünya ilk günden beri bukardar kirli, pis, çöpe dönmüş haldeydi hayır, Her yanı yeşillikler doluydu ki sen ordamı daha iyi nefes alırsın yoksa bu çöpe dönmüş dünyadamı?.

ciz qitsin :D

kimi din diyor kimi evrim ya 3. bir ihtimal varsa ve bunu kimse bilmiyorsa :)

Bilim sadece dünyanın yuvarlak olduğunu değil makro kosmos'u ve mikro kosmosuda gösteriyor.

Bunları araştırmadan bilmeden tesadüflerden bahsetmek kör cahilliktir.

bikere dünya yuvarlak olmasa sürekli batıya yada doğuya doğru gitseydik başladığımız yere dönemezdik dünyanın yuvarlak olduğu 1521 yılında kanıtlanmış bir şey kanıtlayan kişi de macellandır macellan hindistana ulaşmak için güney amerikayı dolaşarak büyük okyanusu geçti uzak doğuya vardı ancak burada bir çarpışmada öldü yolun geri kalan kısmında del kano denizcilere önderlik etti ve tekrar ispanyaya döndüler

@01 Tem 2012 14:29 dünyanın yuvarlak fikrinin olduğu sanıldığı gibi " adam çok gitti başladığı yere döndü lan" değil. denizde biri bir tekne ile sizde uzaklaştıkça bir süre sonra tamamen kaybolur. çünkü dünyanın eğimi görüş alanını engelledi diye.

Evrimin kendine hayri yok. Gercek hayatla bir alakasi yok...

Sanatı allahın sayesinde icra ediyoruz ve artık bilim adamları bile evrimi reddediyor bu inat niye anlamıyorum evrimin peşinden koşmayı bırakın

Hepinizi Allah yaratti ise onun beynindeki sanati kim yaratti

@26 May 2014 10:51 hepinizi değil kardeşim HEPİMİZİ... inanmıyorsan bile aslında bunun için şükretmen lazım..düşün seni yaratan sana seçme hakkı vermiş.. insanlar kendi çocuklarına bile her işinde karışırken sen özgürce seni yaratanı inkar edebiliyorsun. öz olduğunu bildiğin babana ''sen benim babam değilsin'' der gibi

HİRİSTİYAN DİN ADAMLARI BİLİMİ ZAMANINDA YOK SAYDI Dİ DİYE BİZİM DİN ADAMLARIMIZADA AYNI GÖZLE BAKIYORLAR. BİLİMSEL DÜŞÜNCE SİSTEMİNİN KURUCULARI MÜSLÜMAN DİN ALİMLERİDİR. DÜŞÜNESİNİZ DİYE AKIL VERDİM DİYEN DİNE MENSUBUZ

Sen de yorum yaz

Sanat

İnsanların sanat anlayışını nereden öğrendikleri bilinmiyor. Ancak evrimleşme sürecinin uzantısı olarak 'dünyayı daha iyi anlama' çabaları beraberinde bu yeteneğimizin geliştiği iddia ediliyor.

 

Turhost