Iomega'nın Bernoulli Box'u 90'ların başlarında artık neredeyse 10 yaşına gelmişti, standart disklerin PC'lerdeki kullanımı artmaya başlamıştı. Iomega ise borsada ve nakitte kayıp yaşamaya devam ediyordu. 1993'de batmanın eşiğine gelen şirketin hisseleri, 2 doların altına düşmüştü. Zorlu şartlar altındaki şirketin CEO'su Fred Wenninger, görevinden ayrıldı.
Yerine gelen Kim Edwards, şirketin bataklıktan çıkabilmesi için tüketicinin ilgisini çeken, daha ucuz bir ürüne ihtiyaçları olduğunu düşünüyordu. Zip Drive, 1994'lerin sonlarına doğru 200 dolarlık fiyat etiketiyle piyasaya sürüldü. Cihazın 25MB ve 100MB'lık diskleri de makul fiyat aralığındaydı.
Çıkış öncesi reklam kampanyalarının desteğiyle Zip Drive'lar anında tükendi ve satmaya devam etti. Zip Drive'ın çıkışından 6 ay sonra Iomaga'nın hisseleri 10'a katlandı. 1996'da ise şirketin gelirleri 1.2 milyar dolara ulaşmıştı. Felaketin önüne geçilmişti.
Dip not: Zip Drive, Iomega'yı kurtarsa da şirket, tepede kalmayı başaramadı. Uygun fiyatlı CD yazıcılarının yükselişi, Zip Drive'ın ve Iomega'nın kaderini belirlemişti.