TOP 10: Filmi yapılması gereken 10 oyun10. Indigo Prophechy

1 / 10

Okuyucu Yorumları

Toplam 0 Yorum

Birde ilk sayfadaki oyun ''Indigo Prophechy''.

hani god of war saçma sapan oyunlar seçilmiş

Yalnız arkadaş farkında mı bilmem ama top 10 geriye doğru sayıyor

numberone GOD OF WAR II III

BENCE OYUNLARIN İLK ÖNCE FİLMLERİ SONRA OYUNLARI ÇIKSA DAHA İYİ OLUR. OYUNLA İLGİLİ BİLGİMİZ OLUR OYUNU ALSAKMI ALMASAKMI DİYE TEREDTÜT ETMEYİZ

güzel ama counter-strikenin de filmi yapılması gerekiyor

MAFİAAAAAA 4EVEERRRR Max Payneninde filmi çıkıyor unutmayalım ama mafia çıksın istiyorum süper oyunu filmide süper olur

chip online bu oyunları nerden seçer :) bence yeni mortal kombat filmi mk armegeddona yakışır bir film çeksinler :))

Kane&Lynch'te eklenebilir bence.

Bence burda en güzel film, half life olur. Ama tek bir şartla 2.5 saat sınırı ile çekilmemeli. Eğer saat kısıtı olursa, oyunda gerçekten heyecan yaratan sahnelerin birçoğu filmde olamaz.

crysis n filmini cekseler cok guzel olur.

sadece MAFİA diyorum baylar

mafya ve kriz benim favorim

Kesinlikle Devl My Cry üstüne tanımam max payne cekildi rekorlar kıracagından eminim.

Filmi cekilmesi gereken oyunlar ;
1. Call Of Duty 4
2. Assasin's Creed
3. Crysis
4. Mafia
5. Grand Theft Auto

Tabi bunlar benim fikrim :)
Ama hepsinin yapilmasi gerekir bence

ben pc oyuncusuyum fakat GOD OF WAR pek hoş olur be abiler,Yanlışım varsa düzeltin :))

prince of persia harika kurgu harika hikaye harika akıl oyunları yapılacak bir senaryosu var. çekiyolar zaten umarım oyununa layık bir film olur

F.E.A.R mutlaka ama mutlaka filmi olmalı ,burdan Hollywooda sesleniyorum duyuyorsa Bollywoodada sesleniyorum hatta duyuyorlarsa Yeşilçamada sesleniyorum yapımcılar nerdesiniz? :)

Tomb Raider 1. konusu itibari ile yeniden film yapılmasını isterdim.Zaten ilk 2 filmi iyi gişe yapmış olduğunu varsayarsak.

selam herkesin fikrine saygı duymak gerek.ama severek oynadığım
oyunum Maxpayne resmen saçmalamışlar böyle olucaksa hiç yapma sınlar filminide merak edip sabırsızlıkla bekledim Muhtemelen birdaha
da izlemeyeceğim

eğer PoP un filmi yapılsın!! 5 kere izlerim her sahneyi ezberlerim!! hastasıyım diorum!!!! :D

ben inşallah film yapıcam senaryosu birçok kişiyi ağlattı

wowun filmi nasıl olabilir ki merak ediyorum. doom da öyle. birde counter strike yapılmalı demiş bir arkadaş. o zaman pes09 da yapılsın

yine p.o.p yok tebrikler ...

Bence 1 numaraya Prince Of Persia olmalıydı ama listede bile yok.

call of duty 4 ü yapsınlar bence hikayesi güzel ama sürekli savaştamı çekçekler zevk i kalmaz yanlışmı?

Prince of Persia niye yok ki?

bence bu oyun bir numarada olması haklı çünkü çok süper bir oyun filmide güzel olurdu

yine p.o.p yok tebrikler ...
----------------------------------
Prince of Persia niye yok ki?
----------------------------------
Arkadaşlar bu oyunun zaten filmi çeviriliyor, hala daha çekim aşaması devam ediyor.

biz pop oynadık ta siz de bir fahrenheit ı oynayın da bir görün oyunu sonra siz de isterdiniz bu oyunun filminin olmasını:()::):):)

Wolfenstein'in filmi yapılıyor diye bir haber çıkmıştı ama üzerinden bayağı zman geçti ses seda yok.

prince of persia nın saten filmi vark ki saçma yorum yapmayın bence biraz düşünün lütfen

Kesinlikle katılıyorum, oynadığım en iyi oyunlardan biriydi indigo prophechy

Sen de yorum yaz

10. Indigo Prophechy

Indigo Prophechy'nin hem hikayesi, hem de kontrolleri oldukça orijinaldi. Birkaç karakteri oynadığınız psikolojik bir korku hikayesi olan Indigo Prophechy, zaten oyun severlere sinematik bir deneyim sunmaya çalışıyordu. Bu sinematik atmosfer ve hikayeyi bir filme dönüştürmek de pek zor olmasa gerek.

 

Turhost