2004'de tanıtılan Akimbo ise bugün Hulu'nun yaptığının aynısını yapıyordu: akış ve isteğe bağlı televizyon. Bunun için 230 dolarlık bir cihaza ve genişbant bağlantıya ihtiyacınız vardı. Bu iki şey, 2004'ün dünyasında cihaz için ilk dezavantajlardı. En yıkıcı darbe ise ilgi çekici içeriğin eksikliğinden geldi. 2004'de geleneksel müzik endüstrisi, dijital müzik devrimi tarafından yıkılmaya başlanmış ve TV üreticileri Akimbo'nun aynı sorunları yaşayacağını düşünmüştü.
Akimbo, Turner Broadcasting ile yaptığı anlaşma sayesinde CNN ve Cartoon Network yayınlarını hizmete soksa da ve A&E tarafından sağlanan History Channel ve National Geographic'i hizmetleri arasına eklese de, yayınların çoğu sadece yabancı veya yatçı, bilardo hayranları gibi özel grupların ilgisini çekiyordu. Kullanıcıların aylık bir abonelik ücreti yanında "premium içerik" için ek ücretler ödemesi gerekiyordu. Üstelik bu içerik, reklamlarla doluydu. Video akışı zamanı için oldukça yenilikçi olsa da bu kısıtlamalar ve ücret sıkıntıları, Akimbo'nun popüler hale gelmesine engel oldu. Şirket, hizmeti 2007'de kapatırken, 2008'de dünyaya kapılarını kapattı.