Fake iPhone 4S

Android cihazınızı tek tıklamayla iPhone 4S'e dönüştürebilirsiniz.

Fake iPhone 4S

Android cihazınıza Fake iPhone 4S uygulamasını yükleyerek, cihazınızı iPhone 4S olarak gösterebilirsiniz.

Bu uygulama benzerleri gibi sadece görüntüden ibaret değil. Ekranı sağa sola kaydırabiliyor ve ikonlara tıklayarak uygulamaları çalıştırabiliyorsunuz. Bunun yanında saat ve şebeke bölümleri de kullandığınız operatöre göre otomatik olarak değişiyor. Bu sayede cihazınızı inceleyen kişinin bunun bir uygulama olduğunu farketmesi oldukça güçleşiyor.

İndirmek için tıklayın

Okuyucu Yorumları

Toplam 10 Yorum

iyide napayım ki bunu 4s istesem android almam.

ezik Apple fanboylarına göre bir şey bence kimse kullanmaz ezik Apple fanboyları hariç...

apple'cılar görsünler biz telefonumuzu apple'ye çevirebiliyoruz ama onlar android'e çeviremiyorlar yani biz aynı anda 2 telefona sahip olabiliyoruz

ARTIK ANDROİD'İN DAHA GÜÇLÜ OLDUĞUNU KABUL EDİN!!!

Acaba İphone içinde sahte galaxy s porgramı var mı :D

android işletim sistemi kullanan bir telefonum olsa bu programı indirirdim

Benim anlamadığım iPhone gibi görünsün diye bir Android telefonu kişiliksizleştirmenin ne manası var? iPhone a bu kadar özenti olan bütçesinin yettiği iPhone u alsın Android e hakaret etmesin...

kolaysa iphonelarını androide çevrisnler

insanlar iphone nin sacma sapan uygulamalarindan SIKILDIKLARI icin daha cok olanak ve özgürlük oldugu icin ANDROiD e gecmisken saka gibi bir uygulama TIN TIN TIN I LOVE YOU Android.

beyler indirdim ben hiç bir işe yaramıyor takvime tıklıyorum indirmeden önceki halinde ve çok belli oluyor , sadece şekilden ibaret...

bu kadar çemkirmenin anlamı ne arkadaşlar gayet güzel bi uygulama. iphone alamıyacak kişiler bu uygulamayı indirerek aslında alamamalarının kötü olmadını aksine büyük bi illetten kurtulduğunu görecek. yaşasın android kardeşliği kahrolsun apple fanboyları.

Sen de yorum yaz

 

CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir