16 yaşında ama 2 yılda 1 milyon kazandı!

Yaşıtları top koştururken 2 yılda küçük bir servet kazandı: İşte Christian Owens'ın müthiş hikayesi.

  • Gökay Özbudak
100'e katlamak istiyor!
Mac yazılımları için pazarlıklar yaptı...

2 yılda 1 milyon İngiliz sterlini nasıl kazanırsınız, hem de 16 yaşındaysanız? Northants'ta yaşayan Christian Owens bu sorunun cevabını bulmuş.

Günümüzün en çok para kazandıran alanları olan reklamcılık ve mobil interneti bir araya getiren Owens, ilk yılda 500 bin sterlin kazanmayı başardı. Yaşıtları bambaşka işlerle uğraşırken Mac yazılımı için pazarlık yapıp, yazılımları kısıtlı zamanlarda ve düşük fiyatlara satmaya anlaşan Owens, kazandığı miktarı 100'e katlayana kadar da durmayacağını açıkladı.

İlk önce Mac yazılımlarını biraz daha ucuz fiyata satan bir site oluşturan 16 yaşındaki genç, burada bir yılda 500 bin sterlin kazanmayı başardı. Owens bununla yetinmek yerine, mobil sitelere ve uygulamalara reklam veren Branchr adlı bir şirket kurdu ve iki yılda 1 milyon sterlinlik bir kazanca sahip oldu.

Owens şimdi bütün dikkatini Branchr'a verip, bunu 100 milyon sterlinlik bir şirket haline getirmek istiyor.

Okuyucu Yorumları

Toplam 12 Yorum

Bu çocuğun arkasında birileri vardır kesin :P

Yazılımı ucuz alabilmek için toptan almak almak lazım ki bunun içinde para lazım o yüzden şaşırılacak bir şey yok bence

heee...derin devlet vardır kesin :-P

vay be para adamı değiştiriyor işte :D

orası dışarı hele türkiyeye gelsinde bi göreyim neyle uğraştığını görürüm böle haberler hiç ama hiç şaşkınlık uyandırmıyor bende hep yurt dışı haberleri adamların keyfi yerinde para var huzur var tabiki bişeylere vakşt ayırabiliyor uğraşıyor bizim çocuklar yaş 9-10 dedimi su simit satıyor anası ağlıyor şimdi şartları bi karşılaştırın birde türkiyede sanal ortamda hiç kimse ama hiç kimse kolay kolay alışveriş yapmaz yani şartlar türkiye aleyhine.

Uğraşırsan yaparsın, herhangi bir engel yok, işte türk milleti bilgisayara karşılığından dolayı bunları kabullenmek istemiyor, internette ne nimetler var bir bilseniz

kesinlikle wardır. kurmuş etmiş die yazmışlar ama 22 yaşındayım ben bile bilmiyorum şirket nasıl kuruluyor :)
bilsem de cesaret edip yapmam :D
kim bilir kimin maşası ya.

Onların tuzu kuru tabi.
bir eli yağda bir eli balda,yediği önünde yemediği ardında ,her türlü imkana sahip, hiç bir engelle karşılaşmamış, sürekli desteklenmiş, şımartılmış , rahat insanlar.

her işe el atabilir, herşeyi yapabilir, her şekilde desteklenir, gaz verilir, önü açılır.Milyon sterlin kazanmak zor değil o standartlarda yaşayan insanlar için.
Fazla büyütmeyin olayı.
Hadi şimdi dağılın bakiim, hiç mi ingiliz görmediniz :(

Bi ingiliz fıkrası anlatiim mi, he anlatiim mi ?
şimdi bir ingiliz,bir fransız, bir alman ve de bir türk bir gün sıkışmışlar tuvaletin kapısında sıra bekliyorlarmış....
neyse biliyonuzdur zaten anlatmiim :)

(yok böyle bir fıkra zaten , salladım :D )

16 yaşında bir şirket kurulabiliyorsa , ben de 15 yaşında olarak şirket kurayım o zaman. şirket kurmak o kadar kolay mı sizce Türkiye şartlarında.. her türlü programlama bilgim var , web tasarımı yapıyorum , webwiz pluginleri yazıyorum.. o zaman beni de bi yere götür işe sok be gates..

"Yazılımı ucuz alabilmek için toptan almak almak lazım ki bunun içinde para lazım o yüzden şaşırılacak bir şey yok bence"

diyen doğru demiş. Olay budur.

Akıllı çocuk gelecek var bunda. Siz hep kendi gördüğünüz dünyaya bakıyorsunuz! Bir insanın neler yapacabileceğini hayal etmek veya kestirmek imkansızdır. Hele o insan Türk'se olağandışı şeyler yapmayayı başabilir.

Sen de yorum yaz

 



CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda
Apple Store
Google Play

Turhost

İlginizi çekebilir

Turhost