3'üncü çeyrek sonuçları açıklandı

2,5 milyar TL yatırımla 2 milyon haneye ışık hızında internet.

İşte 3'üncü çeyrek sonuçları

Turkcell Superonline, 2014 yılı üçüncü çeyreğinde gelirlerini geçen yılın aynı dönemine göre; yüzde 38 oranında artırarak 328 milyon TL'ye çıkardı. Artan fiber müşteri sayısıyla Turkcell Grubu'nun büyümesinde önemli paya sahip olan Turkcell Superonline, yakın zamanda tanıtılan TV Plus ile üçlü teklifler sunarak stratejisini daha da güçlendirdi.

Turkcell Superonline Genel Müdürü Murat Erkan, "2014 yılında yeni ürün ve servislerimizle müşterilerimizin hayatını kolaylaştırdığımız müşterilerimizi daha da odağımıza aldığımız üç çeyreği geride bıraktık. Geride bıraktığımız dönemdeki performansımızı son çeyrekte de sürdürüp, istikrarlı büyümeye devam edeceğiz'' dedi.

Büyüyen ölçek, kârlılığı 2,5 puan artırdı

Turkcell Superonline, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 38 artışla 328 milyon TL gelir elde etti. Amortisman, vergi ve faiz öncesi kârında (AVFÖK) yüzde 51 gibi dikkate değer bir artış sağlayan şirketin AVFÖK marjı ise büyüyen ölçek etkisiyle 2,5 puan yükseldi ve yüzde 27,8'e çıktı.

686 bin fiber internet müşterisi

Turkcell Superonline bugüne kadar gerçekleştirdiği 2,5 milyar TL'lik yatırımla fiber ağ üzerinden 2 milyon ev ve işyerinin kapısına kadar 1000 Mbps hızında internet hizmetini ulaştırdı. Üçüncü çeyrek sonu itibariyle toplam internet müşteri sayısı 1,1 milyon olurken, bunların 686 binini fiber kullanıcıları oluşturdu. Üçüncü çeyrekte 33 bini fiber olmak üzere toplam 69 bin yeni müşteri kazanımı gerçekleşti. Aynı dönemde Turkcell Superonline ses müşterilerinin sayısı ise 500 bini aştı.

Bireysel segment büyümeye devam ediyor

Üçüncü çeyrekte Turkcell Superonline bireysel gelirlerinde yıllık bazda yüzde 55, kurumsal segment gelirlerinde yüzde 32 artış sağladı. Kurumsal gelirlerdeki artışta grup sinerjisi önemli rol oynarken, bu iki segmentin gelir içerisindeki payı yüzde 66 olarak gerçekleşti.

Okuyucu Yorumları