Okuyucu Yorumları

Toplam 61 Yorum

Önce kilitlenmeyen, zararlı yazılım riski azalan, açık bulundurmayan, az ram harcayan, içerisinde zorla yüklettiği saçma sapan uygulamar olmayan, kararlı bir sistem yapsınlar, tasarım değil sistem optimizasyonuna önem versinler ondan sonra baksınlar şunun "tasarımına". Ayrıca bu konsept bana içerisine İOS 7 yüklenmiş bir Samsung telefonu anımsattı. Biraz da WP8'den ekleseymiş birkaç tasarım. Eğer Google bunu hayata geçirirse (ki geçmişe bakılırsa imkanı var) adı Android 7 olsun daha iyi yakışır.

@viole Stock android aynen bu şekilde zaten. Telefon üreticilerin romlarıyla androidi eleştirmeyi bırakın artık. N4 (android 4.4.2) kullanıyorum telefon şu anda mesajlaşma programları ve facebook açıkken 400-500 mb ram harcıyor. Son derece hızlı ve telefonu aldığımdan beri (6ay) 1 kere bile kilitlenmedi 1 kere bile hard reset atmak zorunda kalmadım. Samsungun LG nin rezil romlarını kullanmayı bırakın cyanogenmod vs. gibi romlar kullanın gerçek androidi görün.

@03 Oca 2014 08:21 Neden 2.000 TL fiyata telefon alıp garantisini bozdurup virüs riski içinde root atıp kamera radyo 3g gibi uygulamalarda sorun çıkaran bir rom atim ? ben telefonu alıp adam gibi açıp kullanmak istiyorum. İşte bunu da tek becerebilen ios'tur ister beğenin ister beğenmeyin. Bir de 6 ayda bir telefonun kitlenmesi zaten zor sen bir 6 ay sonra telefonunu yumruklamaya başlarsın.

@06 Oca 2014 16:10 atma iSheep... asıl Dandios kilitlenip donuyor mavi ekran bile veriyor... bak youtubeta gör gerçekleri...

ios gibi olmamis mi bu :)

iOS 7'ye hiç benzememiş zaten.

İosa benzetmiş olmaz.İki sene apple fanboylarını dinleyemem.

ios kopyası bu berbat.

oldu ozaman direk İOS 7 yüklesinler!

Cok iyi guzel olmus harbiden

widget launcher ile bunları yapmak zaten mümkün. sms uygulaması için benzer şeyler var.

Sonuçta konsept bir tasarım ama insanların ilgilerinin hangi yöne kaydığını gösterir bu görseller.. İkonlar köşeli ve iOS saydamlığı.. Bence hoş olmuş, örnek alınırsa çok tutacaktır.

iğrenç bir tasarım. Birde bunu yapan tasarımcı olacak ios7 la bu resmen

Android "7" olmuş bu :)

Ios7 ye gelene kadar yiginla benzer android uygulaması var zaten ozaman ioscular bunlari harmanlayip yutturmus size alin ios7 diye yarim elma

O kadar ios 7 falan diyorsunuz da ios 7 de bir miktar androidi andırmıyor mu? Konuya bekleniyorsunuz kekolar

@03 Oca 2014 01:19 neresi andırıyor ? Bir tane göster bana iOS 7 tasarımına benzeyen sistem. Herkes başka bir işletim sistemin de bulunan iyi bir özelliği kendi sistemine getirebilir. Android olsun başka bir şey olsun. Eğer getirmese o zaman saçma bir durum olur. İlk kişisel bilgisayarı Apple çıkardı diye kimse yapmasaydı başka kişisel bilgisayar o zaman ki durumu sen düşün... Her neyse bu konsept iOS 7 yazı tipini ve Saydamığını ayrıca rengini kısacası tüm tasarım özelliklerini kopyalamış. Bu farklı bir durum. Örneğin iOS 7 de aşağıdan yukarı çekince çıkan çıkan menü yü androide aynı tasarım dan koyamassın. Fikri alırsın farklı şeyler le harmanlarsın ve tasarımı farklı ek özellikler bulunan bir şey yaparsın. Tüm olay budur. Zaten bu bir konsept ve olamayacak bir konsept. Çünkü dediğim gibi bu bir kopya.

artık bu iş modaya döndü. en son ne çıkarsa herkes onu beğeniyor.

Resmen ios 7 olmus bu

Ben sahsen cok beğendim :)) boyle bir arayuz olursa dakika durmam yuklerim :)

Ona gelene kadar, ram ve takılma olayını halletseler süper olur. Birkaç telefon dışında takılmayan android neredeyse yok. Note 3 boşta 1.5 gib ram yiyor, Windows 8 hatta Windows 7' den bile fazla. N'apıyorsa artık!?

Bu temaya ulasa biliyor muyuz?

Herkes ios 7 kopyasi demis once bi ios 7 ye bakin wp8 kopyasi

@03 Oca 2014 02:43 Nasıl kopyası ? Arkadaşım sadeliği aldı diye kopya mı oluyor. WP 8 var olan bir akımı kullanarak güzel bir sistem çıkardı ve bu akımı takip edenleri çoğalttı. Doğal olarak herkes sadeleştirmeye gitti. WP 8 tasarımı hiçbir sisteme benzemiyor çok iyi bir tasarım ama şu ana kadar WP 8 e benzeyen tasarım da bulunmuyor. Sadece sadelik... Ki bu da benzerlik değildir...

Yazilarin fonu ios'a ciddi anlamda benziyo ama yuvarlak.profil.resimleri cidden hoş durmuş

Abi köşeli tasarım wp işi hiç mi anlayan yok :/

Yahu fanboylar atlamış hemen. Bi grup tasarımcının oluşturduğu bir konsept bu. Googleın kendi tasarımı falan değil.

İos 7 diyen kekolar zaten ios 7 bildiğin android değil mi ...bu durumda bu tarasım zaten androide benzeyen ios olmuş diyorsunuz yani

Nereden ilham aldığı aşikar ama ortak bir arayüz ve lütfen artık olabilsin denilen optimizasyon ve bu sadelik hoş

değişik bir tasarım umarım sistemi iyi olur

tasarım değişmesi gerek ve android tutarsız bir işletim sistemi,belkide tutarlı ama telefon firmaları ürünü satıp arkadaki problemlerle bıraktıkları için problemli oluyor,

Kişilerin fotoğraflarının daire içinde olması, fontlar ve arka planın blurla kaplanması ios'tan alınma... ama ios zaten çok estetik bir şey. Adamlar etkilenmiş olabilir. normaldir...

@03 Oca 2014 09:43 tasarımı yapan Google değil... bu başkasının işi...

iOS gibi olmuş ama iOS'da Windows Phone 8'deki gibi karesel görünüm almış.

İos7 wp8 den araklandı wp8 1 yıl önce çıktı

Performans konusunda android 4.4.2 ile android çok harika bir yapıya ulaştı. Bence android 5.0'da android dalvik makinesinden ART ye geçecek. Buda çok hızlanacak demek. Görüntüye bakarsak android 4.4 ile çok harika bir görüntüye sahip oldu. Ama bu konseptteki gibi olursa android 5.0 mükemmel bir sistem olur.

Adamın biri çıkmış androidden bağımsız bir concept tasarlamış, millette üşüşmüş ios7 gibi diye :):)

Tasarım gayet şık ve sade durmuş bende CHIP Online sayfa görüşlerine katılıyorum

Arkadaşlar genelde beğenmiş ama ben hiç beğenmedim

iOS 7 yle aynı olmuş. Bir de ilk çıktığında dalga geçiyorlardı çocuk şeyi gibi olmuş diye konsept hazırladık diyorlar

iOS 7 bildiğin android olmuş. Şimdi yeni sürüm iOS 7'ye benzese ne çıkar?

@03 Oca 2014 20:03 Zaten andrid her şeyi ios'tan çaldı sen ne konuşuyorsun arkadaşım :)?

@06 Oca 2014 16:12 asıl jobs androidi değiştirip Dandios diye siz koyunlara kaktırdı... uyanında balığa çıkalım...

Başlangıçtaki yazıyı okursanız "Codebuild'in Android 5.0 tasarımı" diyor. Yani android tasarlamamış bunu. iOS'tan özenen android değil codebuild oluyor. Ki ben kendimden eminim android 5.0 bunun gibi olmayacak. Belki daha iyi belki daha kötü ama buna benzemeyecek söyleyeyim :D

ios 6 on numaraydı steve gitti apple bitti.

buda ios7 ye benzemeye başaldı jolla geleydi iyiydi

Android'in zaten böyle olması gerekliydi bütün mobil platformlarının daha kullanıcı dostu olması gerek. iOS 7'ye benzerliği bir kaç tartışmaya neden olacaktır bu belli. Fakat hepsinin amacı bir yerde en nihai kullanıcıya hitap etmesi en küçüğünden en yaşlısına kadar herkes kollaylıkla kullanabilmeli, zorluk çekmemeli...

Android kullanıcısı olarak tamamen apple'dan çalındığını düşünüyorum. Aplle da wp8'den çalımıştı bir çok şeyi.

@06 Oca 2014 18:54 asıl çalan Jobs ve Apple çalınanda android tepeden tırnağa her şeyi arakladılar ( Dand ) IOS aslında androidin çakmasıdır...

okumadan yorum yapan bir sürü kullanıcı var. neyin kafasını yaşıyorsunuz siz?

Adamlar kendilerince bir konsept yaratmış millet ise yok IOS7'ye benzemiş yok ordan-burdan çalmışlar davasında. Amaç yeni bir bakış açısı yaratmak ve bunu olabildiğince şık ve kullanışlı olmasını sağlamak. Ben çok şık buldum ve Android, IOS7 kullanıcılarının zorlanmadan kullanılabileceği bir konsept diye düşünüyorum.

komik olmayın çalıntı diyerek. Android'in en büyük özelliği özgürce kişiselleştirilebilmesidir. mycolorscreen'e veya xda'ya bir göz atın. kullanıcılar zaten harıl harıl özel tasarımlarını yayınlıyorlar daha ios 7 mios 7 piyasada yokken. hatta çok rahat iddia edebilirim apple'ın braun'dan sonra ios7 için mycolorscreen'dan ç"alıntı" yaptığını!

Bildiğin ios 7 lan bu

@09 Oca 2014 09:14 yok artık. ios 7 zaten jelly bean'in kopyalanmış hali. sen ne dediğinin farkında değilsin heralde.

BU TÜR KİŞİSELLEŞTİRMELER ZATEN BİR İKİ PROGRAMLA OLABİLİYOR ÖNEMLİ OLAN GEREKSİZ RAM YİYEN PROGRAMLARI DÜZENLEMELERİ DİYE DÜŞÜNÜYORUM ŞAHSEN BENDE LG OPTİMUS G VAR KENDİ MENÜLERİ ZATEN ÇOK İŞLEVSEL OLDUĞUNDAN QSLİDE VE QUİCK MEMO ÖZELLİKLE BU TÜR ŞEYLERE PEK İHTİYAÇ DUYURMUYOR AMA DEDİĞİM GİBİ ÖZELLİKLE BATARYA KALİBRASYONU VE RAM KULLANIMI DÜZENLENİRSE ÇOK FAYDALI OLUR DİYE DÜŞÜNÜYORUM

Çok güzel tasarlamışlar. Adamlara helal olsun. Bide Root atmadan istenmeyen uygulamalar silinse

Yahu bilmeden konuşmayın iosla android aynı zamanlarda çıkmış iki işletim sistemidir iosu applemı yaptı sanıyosunuz linuxsün ürettiği kapalı sistem bir demo versiyonunu satın alıp geliştird. iki firmada google da appleda bugüne kadar birbirlerinden bi ton uygulama arakladı yahu bi tane yaz demişin arkada çalışan uygulanaları kapama komple htc sence den araklama bırak androidi ama 3g için hala ayarlara giriyosun o başka 40 tane sayarım böle 5 sene kullandım ios şu an htc obe kullanıyorum aynı stabilite hatta biçok yerde fark atıyir 1 sene oldu bi kere kitlenmedi takılmadı iphone gibi bi senede menü tuşu bozulan 16 ay sonra ekranda baloncuklar çıkan ekranı sarı lekelerle dolan bi cihazı zaten asla almam siz androidi samsungda görüp bu ne diyenlersiniz birde htc de gör bakalım 5@ S ini satıp htc one a terfi eden adam dolu piyasa iosun tek artısı marketi bi adım önde okadar elde fişle gezen kardeşlerim :) rotla, jailbreakle ise hiç uğraşma htc, nexsus,sony al rahatla bu gidişle 5 inç full hd ekranıda iphone da çocuğunuz görecek zaten.

Bu sonuçta biz kullanıcılara yarıyor android iostan ios androidden araklıyor faydalı bulduğu şeyleri şu ikisinin marketide ilerde birleşecek pazarın %90 ı androidde bugün olmazsa yarın ama kesin bir tarihten sonra ortak bir market kullanacaklardır. Benim tahminim 5 yıl içinde ve iosçuların anlamadığı bi şey daha var goofle ın sizi taklit etmesine gerek yok şu an googlestoreda root,rom vs yapmadan sıtandart bir android kullanıcısı bedavaya 5 dakkada ister ios7 ister sony ister htc vs vs beğendiği arayüzü dilediği launcherı atıp telinin arayüzünü birebir değiştirebiliyor. :) siz bu özgürlüğü anlayamazsınız tabi o kapalı sistemde..

Bunu yeni bir launcher tasarlıyarak yapabilirler diye düşünüyorum

ios 7'ye benzemiş bence

Sen de yorum yaz

CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir