Apple'da "deprem" sinyalleri!

Apple, Steve Jobs'un ölümünden sonra yaşadığı en büyük depremi yaşamak üzere olabilir!

  • Tigin Aray
Apple'da "deprem" sinyalleri!

Apple yönetim kurulu, Forbes'a göre şimdiki CEO Tim Cook yerine başka bir yönetici arayışında. Wall Street kaynaklarından edinilen haberde, son 6 aylık dönemde Apple'daki ciddi hisse değeri düşüşünden dolayı bu söylentilerin çıkmış olabileceği dile getiriliyor. 

2012 Eylül ayında, Apple'ın hisse senedi değeri 702 dolar ile zirve yapmıştı. Ancak bu değer, o günden bu yana, nerdeyse yarıya kadar eridi. 19 Nisan piyasa kapanışında Apple hisseleri, sadece 390 dolar seviyesindeydi.

Şirketteki büyük hisse ortakları, 6 aydır yavaş da olsa hisselerini satmaya başlamış durumdalar. Bu da karşılaşılan manzarayı ifade etmek için yeterli bir kanıt teşkil ediyor.

Okuyucu Yorumları

Toplam 22 Yorum

apple gidiyor. kurt girdi bi kere

Yine toparlanır, daha öncede kötü zamanları olmuştu.

JailBreaki bitirdin , kendini bitirdin apppplllleeeeee

hissedarlar ceo'nun gözünü korkutmak için böyle yapıyor yoksa yeni ceo falan aradıkları yok.

Suan apple hisseleri ivmeli bir şekilde artıyor , bugün 12 milyar dolar artmış höh dedim

aha bu kez tam batırdılar... :)

Ben şu anki dönemi 1990-2000 arası John Sculley'in apple ceo su olduğu döneme benzetiyorum. O zaman da bu şekilde kötüye giden bir durum vardı. Steve Jobs gelene kadar da düzelmedi. Yani apple ı gerçekten çok seven bir dahi lazım. Eğer öncelikleri para kazanmak olursa daha çok dibe batmaya devam ederler

beter olur inşallah

5S ile düşüş devam ederse hisse sahipleri pazarda satacaklar hisselerini

Şu beyni olmayan androboylar çok merak ediyorum o nefret ettiğiniz apple (Aslında tamamen çekemediğinizden iphone a olan nefretiniz.) olmazsa ne halt ediceksiniz ? Siz hiç windowsta Illustrator kullanmayı denediniz mi ? Hiç video montajlamayı denediniz mi ? Siz hiç ömrünüzde bu kadar stabil ve hızlı çalıcan bi işletim sistemi gördünüz mü ? Saatlerce render beklediğim bi filmi nerdeyse yarısından daha fazla bir süreyle hızlı yaptı !

@30 Nis 2013 10:34 pfffffff 5000 - 6000 TL Mac e para ver sonra 1 tl lik PC ile kiyasla mantiga gel :)

@30 Nis 2013 10:34 asıl siz Apple fanboyların beyni yok 200$lık tuğlaya 3500TL veren sazanlarsınız...

insallah batar

Bilmeden yazmak konusunda fandroidler 1 numara. Apple'ın kasasında 145 Milyar dolar var ve her yıl buna 40 küsür Milyar dolar ekleniyor. Taptığınız Samsung'un piyasa değeri 205 milyar dolar. Yani batsın diye dua ettiğimiz Apple ufak bir kar artışı daha yapsa bir yıl içinde kasasındaki nakitle Samsung'u satın alacak güçte. Samsung'u küçümsemek için yazdığımı da sanmayın, sadece bilmeden kara cahil yorum yapanlara lafım.

@30 Nis 2013 11:32 idrak edemiyorlar boşver :=)

@30 Nis 2013 11:32 ufak atta civcivler yesin Apple fanboyu SAMSUNG Elektronik senin sandığından çok daha değerli... asıl o holding olarak istese Apple'ı çok rahat alır...

Sirketin 15 gun once acikladigi mali tabloda hedeflenenden 1.5 milyar dolar daha fazla ciro yaptigi aciklandi. Ne batmasi ne dusmesi :)) Bunun olmasinin sebebi rakiplerinin yeni urun tanitmasi. Adamlar 3 ayda yeni bir urun cikariyor yetismek icin. Haziranda 5s veya 6 tanitimindan sonra tekrar bakmak lazim hisselere. Nitekim hisseler dussede sirketin cirosu tahmin edilenden hep fazla cikiyor. Buda ceo nun basarisidir. Olaylari sadece hisse senedi olarak bakmak cok yanlis. Suanki hisse senedi fiyatida 390$ degil 430$ dir. Ayriyetten 702$ gordugunde sadece 1 ay gibi kisa zaman korumustur degeri. Ortalama hisse degeri 500$-550$ araliginda olan bir sirkettir.

eyvah epıl ölüyo bitiyor geberiyor dimi sivrizekalı gençler :))

Apple hiçbir şey üretmiyor yaptığı tek şey Steve Jobs'un mirasını yemek. Şu an bu firmayı ayakta tutan tek şey ürün başına kazandığı yüksek kar oranı. Bunu da Steve Jobs döneminde pazarlama stratejileriyle yarattıkları fanboyları sağlıyor. Apple Steve Jobs gibi birini daha çıkarmazsa er ya da geç dibi görecektir 1996'dan önce olduğu gibi.

@30 Nis 2013 18:03 bak sen şu konuşana :)

borsa işini beceremediler işi batırdılar...

gerçekten hiç düşünmeden sallıyor herkes arkadaş senin o beğenmediğin batsın inşallah dediğin apple olmasaydı halen daha nokia nın symbian saçmalığıyla uğraşırdın bugün android diye bir işletim sistemi varsa bunun tek sebebi apple ve ios işletim sistemidir. teknolojide ne kadar rekabet artarsa gelişim o kadar hızlanır günümüzde ve biz de daha güzel teknolojilere o kadar erken ve o kadar ucuza kavuşuruz rakip ve rekabet artsın diye dua etmeniz gereken yerde batsınlar demek kadar bilinçsizce bir davranış daha olamaz....

Sen de yorum yaz