Apple'dan, pil ömründe yeni rekor!

Bir mobil cihazı, şarj etmeden ne kadar kullanabilirsiniz? Cevap vermeden önce, bu canavara göz atın

Apple'dan, pil ömründe yeni rekor!

Apple'ın yeni duyurulan, MacBook Air serisinin 2013 modeli, pil ömründe yeni bir rekora imza attı. Üreticisine göre yaklaşık 12 saat kullanım imkanı sunan 13 inç ekranlı bilgisayarı en küçük komponentine kadar demonte eden Fixit sitesi, sistemin bir günlük mesaiyi şarjsız tamamlamasının sırrını çözmüş.

Aynı sistemin 2012 modelinde 6700 mAh gücünde bir pil olduğunu söyleyen site, demonte ettiği 2013 model Macbook Air'deki üstün pil performansını güçlenen ve boyutları büyüyen 7150 mAh gücünde yeni bir pil ve  neredeyse yarı yarıya küçülmüş SSD sabit diskle açıklıyor.

Elbette her sistem üreticisi gibi Apple da sisteminin pil ömrünü laboratuvar koşullarında hesapladığından gerçek pil ömrü ile açıklanan süre arasında kaçınılmaz bir fark oluşacaktır. Ama yine de, yeni modelin iyi bir pil performansı sunacağını söylemek çok da zor olmasa gerek. 2013 model Macbook Air gerçek hayatta 12 saatlik çalışma süresine ulaşamasa bile çoğu rakibini pil ömrü bakımından geride bırakacağı su götürmez bir gerçek.

Okuyucu Yorumları

Toplam 21 Yorum

Fiyatıda 5000 TL olur artık nasıl olsa Apple hurdası

@14 Haz 2013 16:50 o hurdanın kalitesine yetişememen ne acı

@14 Haz 2013 18:45 Bebeler gitsin elmasıyla oynasın. Gerçeği anlamak için büyümek gerek.

@14 Haz 2013 21:10 kapak böyle olur :)

@14 Haz 2013 16:50 ya şu bmw nin arabaları var ya tofaş ınkilerden çok daha kaliteli ve güzel yani ben şahsen tofaş alacağıma bmw m5 alırım daha iyi yani demek gibi bişey windows bilgisayarlarla macbookları karşılaştırmaya kalkmak. bi kere aletler arsında siklet farkı var, fiyat farkı var, hitap ettikleri kullanıcı farkı var. arkadaşlar artık mac ile win karşılaştırması yapmayın lütfen mac mactir win ise windir parası olan alır mac i takılır olmayan alır win i işine bakar.

Macbook Pro Retina 13" kullaniyorum, sarj suresi gercekten cok uzun. Apple sarj konusunda bilgisayarlarda iyi keske iPhone'lar da Apple bilgisayarlarina oranla daha iyi seviyede olsa.

hurda mı? Yuh diyorum daha ne diyim

Kedi uzanamadığı ciğere mundar dermiş 16:50 , yazık la sana buralara gelip kendini tatmin etmeye çalışıyorsun..

laptop toplatıla bilse bu mac e verilen parayla herhalde 4 tane laptop toplanırdı..

Alamayıp hurda demeyin

nah 5000 lira 2000den başlıyo

Bilgisayarda değil iPhone'da görmek isteriz bu haberleri.

Kardeşim marka seçimi yapmayın.Güzel bir buluş.Mühendisliğe bakın siz.

Adam MacBook kullanmamış ömründe, gelmiş hurda diyor. Aşık olunacak bilgisayar lan MacBook.

Apple farkı napcanız adamlar biliyor işte (bir apple fanatiği)

MacBook Air'a hayranım. Keşke iPhone'ların pili de uzun süre dayansa 2000 mAh pil koymak çok mu zor :D

MacBook apple'dan alacağım tek şeydir!

ben de 3 hafta dayanacak herhalde dedim. habere verdiğiniz linkle alakası yok 12 saatin.

eee benim 2009 senesinde aldığım Asus UL80VT de 12 saat pil ömrü vaadediyordu. ama beim 14 saati görmüşlüğüm vardı. :)

macbook calısma performansı olarak windowsun tum serılerınden hızlıdır w8 de dahıl buna iphone dan bıle hızlı çalışıyor test ettım retinasını kullnıyorum ama wındows takı her ğrogramı bulamıyorsunuz buda sınır edıyor ınsanı yazılım dünyası wındows a endekslı calısıyor bir orbit downloder yada idm bile mac a prgram yazmamış Office desen turkce degıl numbers var apple ın kendı Office si o da İngilizce anlıyacagınız mac anadılı ıngılızce olan ınsanlar ıcın windowsun yanında bugatti veyron

@21 Haz 2013 13:41 mac os için windows 'un kendi ofis programı mevcuttur. ayrıca libre office yada open office te mac için mevcuttur. ayrıca mac os için download manager olarak folx isimli gayet başarılı bir download manager da mevcuttur. Sadece youtube videolarını indirmiyor.. browser lar için zibilyon tane youtube downloader eklentisi mevcut zaten.. Tamam mac os güçlü vede hızlı bir sistem ama sizde bu kadar cahil yorumlar yapmak yerine birazcık araştırın.

Sen de yorum yaz

 


CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir