Armut.com'un çağrı merkezi AloTech'e emanet!

Armut.com, çağrı merkezi hizmetlerini AloTech'in bulut sistemiyle inşa ettiği altyapısı ile verecek!

AloTech'e emanet!

Google'ın yenilikçi çağrı merkezi altyapısını dünyaya örnek gösterdiği AloTech, hızla büyüyen internet girişimi armut.com'a da çağrı merkezi altyapısı hizmeti sağlıyor.

Alanında uzman hizmet verenleri, İnternet üzerinden ihtiyaç sahipleriyle buluşturan, 250 bini aşkın aktif kullanıcısı ve 2014 yılında karşıladığı toplam 893 milyon liralık hizmet talebiyle alanında lider olan Armut.com, çağrı merkezi hizmeti maliyetlerini düşürmek ve müşterilerine daha hızlı yanıt vermek için AloTech'in inovasyon ödülü almış çözümlerini tercih etti.

Misyonlarının boyacı, nakliyeci, temizlikçi gibi alanlarda hizmet almak isteyenler ile bu hizmetleri sunanları kaliteli ve güvenilir bir zeminde buluşturmak olduklarını belirten Armut.com Kurucusu ve CEO'su Başak Taşpınar Değim, bunun için AloTech'in sunduğu çözümlerde karar kıldıklarını ifade etti.

Çağrı merkezinin çok kısa bir süre içerisinde baştan aşağı yenilenmesinin ardından açıklamada bulunan Değim, "AloTech'in sunduğu çağrı merkezi altyapısının raporlamaları çok saydam. İstediğiniz rakama istediğiniz zaman kolaylıkla ulaşabiliyorsunuz." dedi.

Çözümün hayata geçirilmesi sürecinde AloTech'in verdiği destek hizmetini de oldukça olumlu bulduklarını kaydeden Değim, "Karşı tarafta konuştuğunuz insanlar, gerçekten sizin derdinizi anlayan ve ihtiyacınızı samimi bir şekilde çözmeye çalışan kişiler." ifadelerini kullandı.

Armut.com: "Ekibimizin verimliliği arttı"

Yeni altyapının armut.com'a getirdiği yararlara da değinen Değim, AloTech'in çağrı merkezi çözümleri ile ekiplerini daha doğru şekillendirdiklerini ve bunun sonucunda verimliliğin de arttığını söyledi. Değim sözlerini şu şekilde sürdürdü: "AloTech'in kullanmaya başladığımız çağrı merkezi altyapısının arayüzü, kullanımı çok kolaylaştırıyor. Bu sektör içerisinde olmayan birinin bile kolaylıkla kullanabileceği bir arayüze sahip. Ayrıca yeni altyapı sayesinde çağrı hizmeti merkezi ile ilgili verilere çok hızlı ve verimli bir şekilde ulaşabilir hale geldik. Dolayısı ile ekibimizin verimliliğini kontrol etmek, sürekliliğini sağlamak, doğru biçimde şekillendirmek için gerekli verilere kolayca ulaşma şansımız oldu."

AloTech CEO'su Cenk Soyak ise konuyla ilgili şunları söyledi: "2011 yılında kurulmuş olmasına karşın kısa bir süre içerisinde alanında söz sahibi bir şirkete dönüşen Armut.com'un çağrı merkezi hizmetlerinin altyapısını kurmaktan mutluluk duyuyoruz. Bu işbirliği, güçlü bir zemin ve temel üzerine iş süreçlerini yönetmeyi hedefleyen yeni girişimlerin AloTech'e olan güvenlerinin de bir göstergesidir. AloTech'in yenilikçi çözümleri, yalnızca yılların köklü şirketlerinin çağrı merkezi altyapılarını değiştirmekle kalmıyor aynı zamanda ileriye doğru sağlam adımlar atmak isteyen girişimci şirketlere de güçlü bir altyapı kurma fırsatı sunuyor." dedi.

Kasım 2014'te Birleşik Krallık Ticaret ve Yatırım Ajansı (UK Trade & Investment) tarafından düzenlenen GREAT Startup Yarışması'nda "Anadolu'nun Teknoloji Girişimi" seçilen AloTech bir ay gibi kısa bir süre sonra "Endeavor Girişimcisi" ödülünü almıştı. İnternet devi Google da bu yıl AloTech'in bulut teknolojisini kullanarak hayata geçirdiği hizmetini dünyaya örnek çalışma olarak göstermişti. Son olarak, dünyanın en prestijli bulut ödülleri arasında yer alan Bulut İnovasyon Dünya Kupası'nda AloTech, bulut teknolojisini kullanarak getirdiği yenilikler nedeniyle dünya genelinde 300'den fazla şirket içerisinden sıyrılarak birincilik ödülünü aldı.

Okuyucu Yorumları