Bilinmeyen numaralar servisi özelleşiyor.

Bilinmeyen numaralar servisi sadece telefon bulmaya mı yarar? Yanıtınız "evet" ise haberimizi okuyun

118'in makus talihi değişiyor

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu'ndan Rehberlik ve Çağrı Merkezi Hizmet Lisansını Mayıs 2008'de alan Infoline'ın, Türk ve Estonya ortaklığı ile oluşturulan servisi 11824, özelleştirilmiş bilinmeyen numaralar hizmetinde Türkiye'nin ilk ve tek şirketi olarak tamamladığı altyapı çalışmaları ile hizmetlerine hız kesmeden devam ediyor.

Türkiye'de her geçen gün hızla büyüyen Telekom sektörüne yepyeni bir hizmet olarak katılan Infoline'ın 11824 numarası, tüm sabit hat ve Vodafone hariç tüm GSM operatörlerinden aranıp Türkiye'deki bilinmeyen numaralara ulaşma imkanı sağlıyor.
Etkili call center hizmetiyle telefonda bekleme derdine de çözüm sunan 11824, tamamladığı altyapısı ve 400 binin üzerindeki firma bilgisiyle sadece bilinmeyen numaralar servisi olarak değil birçok kategoride hizmet veriyor.

Hizmetlerine sürekli yenilerini ekleyen Infoline'ın 11824 numarası, banka ATM'leri, televizyon yayın akışları ve içerikleri, akaryakıt litre fiyatları, yemek tarifleri, astroloji, il telefon alan kodları, posta kodları, il plaka kodları, ülke plaka kodları, ülke telefon alan kodları, ülke para birimleri ve anlamlarıyla isimler gibi yeni ve farklı alanlarda da hizmet sunuyor.

Türkiye bizim için en özel ülke
Türk ve Estonya ortaklığı ile rehberlik ve çağrı merkezi şirketi olarak kurulan Infoline'ın, 11824 numarası ile uyguladığı iş modeli ve gelişmiş sorgulama konsepti, 7 Avrupa ülkesinde başarı ile uygulanarak telefon ve internet üzerinden 7 gün 24 saat ulaşılmak istenen tüm bilgilerin detaylarını sağlıyor.

Rehberlik hizmetleri servisinin kuruluşunda, finansmanında, şirketin vizyon misyon ve stratejilerinin belirlenmesinde gerekli organizasyonu kuran ve tüm yönetim ekibine teknik, idari, satış pazarlama fiyatlandırma konularında gerekli desteği veren Infoline Yönetim Kurulu Başkanı Fred Kaasik, Türkiye oluşumunu değerlendirdiği konuşmasında "Infoline olarak rehberlik hizmetinde faaliyet gösterdiğimiz tüm ülkelerde o ülkenin alt yapısına ve bilinmeyen numaraları arama eğilimine uygun çalışmalar yürütüyoruz. Bu konuda Türkiye hem nüfusu hem ihtiyaçları açısından bakıldığında bizim için çok özel bir ülke. Çünkü Avrupa ortalamasında bilinmeyen numaralar servisini arama oranı geliştirilmiş hizmet içeriği ile beraber yıllık kişi başına 1,1 iken Türkiye'de hizmet henüz gelişmemiş hali ile serviste olduğu halde bu oran 1,7 civarında. Servisin geliştirilmesine paralel olarak artış potansiyeli görüyoruz. Yatırımlarımızı Türkiye'de de bu anlayış çerçevesinde gerçekleştirdik. Potansiyele ve altyapıya bakıldığında Türkiye bizim için en özel ülke olma özelliğini koruyor" dedi.

Hedefler ve maliyet

Hedefler ve maliyet
Infoline Genel Müdürü Mehmet Ceyhun Güler

Rehberlik ve Çağrı Merkezi Hizmet Lisansını Mayıs 2008'de alarak faaliyete geçen Infoline'ın kurumsal yapısı, genç dinamik ve güçlü kadrosuyla üç yıl içerisinde en güvenilir ve en geniş veri bankası ile rehberlik ve bilgi hizmetleri pazarında %35 paya sahip lider firma olması amaçlanıyor. Türkiye'nin bu alanda tek ve yetkin şirketi olan Infoline'ın Genel Müdürü Mehmet Ceyhun Güler, 11824 numarası üzerinden hem bireysel hem de kurumsal müşterilere ayrı ayrı hizmet verdiklerini ifade ederek "Infoline olarak 11824' ün insanların gündelik yaşamlarını kolaylaştıran, birçok bilgiye en hızlı şekilde ulaşmasını sağlayan önemli bir servis olacağını düşünüyoruz. Sunduğumuz hizmetin önemine olan inançla ve tek olma hedefiyle bu sisteme ciddi bir yatırım yaptık. Kuruluş sermayemiz 1.720.000 TL olup ilave yatırım ihtiyaçlarımız da artan pazar payına göre değerlendirilecek" diye konuştu.

Vadofone'la 2009 yılının sonlarında hizmete başlayacakları bir anlaşma imzaladıklarının haberini veren Güler, Türkiye'de faaliyet gösteren dış kaynaklı çağrı merkezlerinin gelen çağrıları cevaplama ve dış arama yapma kabiliyetlerinin dışında telefon ile satış, telefonla anket yönetimi, veri girişi, veritabanı temizliği gibi konularda da yapılanmalarının tamamlandığını ifade ederek finans, telekom, sigorta gibi sektörlerde kurumsal müşterilerine çağrı merkezi hizmetlerini, getirisi en yüksek ve fiyat/performans oranı en iyi şekilde tedarik etmek üzere de çalışmalara başladıklarını söyledi.

"Aramalarda iki ayda % 400 artış oldu"
Türkiye genelinde 8 bölgede 67 kişilik yetkili satıcı ve satıcı kadrosuna sahip olan Infoline'ın Satış ve Pazarlama Direktörü Tolga Tümen, "Şu anda ağırlıklı olarak İstanbul, Bursa, Adana, Antalya, Sakarya, Kocaeli, Afyon, Trabzon, Eskişehir ve Muğla'da etkin satış ağına sahip bulunuyoruz. Diğer şehirlerde de hızlıca ilerliyoruz. 11824'e gelen çağrıların gün içersindeki dağılımına baktığımızda, gündüz 9- 12 / 13–17 en yoğun çağrı gelen saatler. Çağrılarımız %65 Bilinmeyen Numaralar ( %85 isim verip numara alıyorlar, %15 Numaradan İsim,bu bilinmeyn numaraların operatörlere dağılımı ise;%43 Turkcell, %28 TT, %29 Avea)%35 Firma ( %60 İsimden veyahut firmaya ilişkin bir detaydan- Courtyard Marriott oteli gibi, %40 ürün veya hizmet isminden sektörel aramalar ) olarak dağılıyor.


Veri bankamızda temel bilgileri ile yer alan firma sayısı 400 bin iken şu ana kadar anlaşma yapılan ve 4 ayrı reklam paketimize abone olan firma sayısı 800 civarında. Bunlar arasında büyük otel zincirlerinden, restoranlara, anaokullarından, çilingirlere kadar her türlü küçük, orta ve büyük ölçekli firma yer alıyor. Bireysel anlamda kullanıcıya baktığımızda ise şu ana kadar gerek çağrı merkezi gerekse de www.11824.com.tr üzerinden bize ulaşan kullanıcı sayısı 200 bine ulaştı. Bu kullanıcıların 160 bini ise Ağustos ayından bu güne elde ettiğimiz kullanıcılar" dedi.

Maliyet
11824 servisini GSM hatlardan ararsanız hizmeti dakikası 1.0725 TL'den, sabit hatlardan ararsanız dakikası 0.85 TL'den alabiliyorsunuz.

En acil ihtiyaç hangisi?

En acil ihtiyaç hangisi?

Özellikle nöbetçi eczanelere olan ihtiyaçtan yola çıkarak bu konuda özel bir çalışma yapan 11824, tüm nöbetçi eczanelere bir telefonla ulaşmayı sağlıyor. 11824'ü arayan kullanıcılara içinde bulundukları bölgeye göre en yakın nöbetçi eczanelerin telefonları alternatifli olarak sunuluyor ve adresleri veriliyor.

Sosyal Yaşamda da Aradığınız Numara Burada
Tüm sabit hat ve Vodafone hariç tüm GSM operatörlerinden aranabilen 11824, sevdiklerinin gönlünü çiçekle almak ve onlara tatlı bir ikramda bulunmak isteyenler için tüm çiçekçilerin ve şekercilerin bilgisini, tüm organizasyon firmalarını, tur şirketlerini ve otel bilgilerini veritabanında bulunduruyor. Restorandan sinemaya, tiyatrodan kafelere kadar aradığınız her şeye ulaşabileceğiniz 11824, kullanıcılarının hayatlarını kolaylaştırmayı hedefliyor.

Okuyucu Yorumları