Blog ve RSS: İnternetin yükselen değerleri

Yakından ilişkili olan bu iki kavram, son 10 yıldır internetin kullanılış şeklini değiştiriyor.

RSS ve e-bültenler arasındaki önemli ilişki

İnternet üzerinde işinizin önemli bir ayağını e-bültenler oluşturuyor olabilir. Ancak az önce de değindiğimiz üzere; e-posta aracılığıyla içerik sağlamanın artık pek çok riski var. Dolu e-posta kutularından tutun da, yükselen maliyetlere, servis sağlayıcıların e-posta filtrelerinden, kullanıcı kara listelerine kadar... O halde ne yapmak gerekiyor?

Müşterilerinizi yavaş yavaş RSS kullanmaya alıştırmak, iyi bir fikir olabilir. Sitenizi RSS desteği ile güçlendirmenin ve e-bülten abonelik düğmenizin yanı başına bir RSS ikonu eklemenin tam zamanıdır. RSS, müşterinizle aranızda kolaylıkla kurabileceğiniz bir köprüdür. Bu söylediklerimizden, mevcut e-posta stratejinizi kaldırıp çöpe atmanız gerektiğini düşündüğümüz anlaşılmasın sakın. Zira RSS henüz yeterince yaygın olmaması sebebiyle, e-posta teknolojisi ile baş edebilecek güçte değil. Ancak bu durumun çok yakın bir gelecekte değişeceği düşünülürse, maliyet ve zaman ihtiyaçları giderek artan e-posta stratejilerine iyi bir alternatif oluşturacak olan RSS için şimdiden hazırlık yapmak, hiç de gereksiz bir eylem olmayacaktır.

Okuyucu Yorumları

İlk yorum yapan siz olun
Sen de yorum yaz

 



CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir