Contact Center World'den ödülle döndü!

Teleperformance, Contact Center World EMEA finallerinde toplam 11 kategoride ödüllendirildi!

Teleperformance 11 ödül aldı!

Teleperformance, Çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki büyük organizasyonu Contact Center World'ün (CCW) "2015 EMEA Top Ranking Performers" Ödülleri'nde 11 farklı kategoride ödüllendirildi. Teleperformance Türkiye, Portekiz ve Yunanistan ekipleri, Londra'da düzenlenen CCW EMEA yarışmasında birden fazla ödül alarak müşteri hizmetleri alanındaki uzmanlıklarını bir kez daha kanıtlamış oldular. Teleperformance, dokuz altın, bir gümüş ve bir bronz madalyanın sahibi oldu.

Çağrı Merkezi ve Müşteri Deneyimi alanındaki en iyi uygulamaların belirlendiği Contact Center World, her yıl çağrı merkezi hizmeti veren firmaları en iyi uygulamalar, toplam kalite ve elde edilen sonuçlar bazında değerlendirmeye alarak sektörün en iyilerini belirliyor.

"Contact Center World'ün EMEA bölgesindeki başarılı çalışmalarımızı ödüllendirmesi, bizim için büyük bir gurur kaynağı" diyen Teleperformance CEMEA CEO'su Yannis Tourcomanis, ödüllerle ilgili olarak şunları söyledi: "Bu organizasyonda EMEA bölgesinin dört bir yanından gelen en iyi şirketler ödül almak için yarışıyor ve yalnızca en iyiler, en yüksek standartların temel alındığı zorlu değerlendirme sürecini aşarak kazananlar arasına girebiliyor.. Teleperpormance olarak kazandığımız ödüller, teknolojiden kampanya süreçlerine, işyeri tasarımından iş ortaklıklarına, sosyal medyadan sürdürülebilirliğe kadar çok geniş bir yelpazeyi kapsıyor. Bu ödüller, bir bütün olarak Teleperformance'ın farklı kanallar üzerinden yürütülen müşteri hizmetleri alanındaki başarısını ve uzmanlığını ortaya koyuyor."

Teleperformance Türkiye'nin altın madalya alarak "En İyi Outbound Kampanyası" kategorisinde EMEA birincisi olduğu, "En iyi Dış Kaynak İş Ortaklığı" kategorisinde ise bronz madalyayla EMEA üçüncülüğünü elde ettiği yarışmada, Teleperformance Portekiz de aşağıdaki kategorilerde yedi altın madalyanın sahibi oldu:

• En İyi Çağrı Merkezi - Mega

• En İyi Müşteri Hizmetleri – Mega

• En İyi Teknoloji İnovasyonu – Şirket İçi Çözümü (Dış Kaynak)

• En iyi Dış Kaynak İş Ortaklığı

• En İyi Çağrı Merkezi Tasarımı

• Çağrı Merkezi Sektöründe En İyi Sosyal Medya Kullanımı

• En İyi Satış Kampanyası

"Ekibimiz, uzun yıllardır sektörden bağımsız olarak Portekiz'in en iyi şirketi olmak için büyük emek sarfediyordu" diyen Teleperformance Portekiz CEO'su João Cardoso, konuyla ilgili olarak sözlerini şöyle sürdürdü: "Bu ödüller, müşterilerimize ve işimize ne kadar bağlı olduğumuzu kanıtlıyor. Contact Center World organizatörlerine, jüriye ve özellikle de müşterilerimiz ve çalışanlarımıza, Teleperformance'a inandıkları ve güvendikleri için ayrıca tek tek teşekkür ederim."

Contact Center World'den ödülle döndü!

Contact Center World'den ödülle döndü!

Yunanistan'da faaliyet gösteren Teleperformance Hellas ise, sırasıyla En Yeşil Çağrı Merkezi ve En İyi Çağrı Merkezi Tasarımı kategorilerinde bir altın ve bir gümüş madalyanın sahibi oldu.

Bu ödüllerin, Telepeformance'ın dünya çapındaki müşterilerine sunduğu üst düzey uzmanlığı ve hizmeti ortaya koyduğunu belirten Teleperformance Grup CEO'su Paulo César Salles Vasques, "Bir kez daha Contact Center World organizasyonu tarafından ödüllendirildiğimiz için son derece mutluyuz. Bu ödüller, Türkiye, Portekiz ve Yunanistan'daki ekiplerimizin merkezinde insan olan evrensel çalışma ilkemizi ne denli iyi benimsediklerini ve bu prensip üzerine daha fazlasını inşa ederek sıradışı işbirliklerine ve harikulade sonuçlara imza atmayı başardıklarını ortaya koyuyor. Engin Utkan, João Cardoso ve Yannis Tourcomanis'i gönülden tebrik ediyor ve hem Teleperformance Grup'a hem de iş ortaklarımıza büyük katkılarda bulunan Türkiye, Portekiz ve Yunanistan'daki ekiplerimizi, tutkuyla çalışmaları ve işlerine bağlılıkları nedeniyle kutluyorum."

Contact Center World bugün, online topluluğa dahil olan 145 binden fazla kurumsal üyeye sahip. Bölge çapında düzenlenen yarışmaların birincileri, bu yılın Kasım ayında ABD'nin Las Vegas şehrinde düzenlenecek olan dünya finallerine katılarak dünya birincisi olmak için yarışacak. Contact Center World, çağrı merkezi sektörüne yönelik olarak düzenlediği dünya standartlarındaki araştırmaları, konferansları, ödülleri, networking fırsatları ve en iyi uygulamalara yönelik paylaşımlarıyla tanınıyor.

Okuyucu Yorumları