Dailymotion Tasarımını Baştan Aşağı Yeniliyor!

YouTube'un en büyük rakibi ve alternatifi olan Dailymotion, daha çok kullanıcı çekebilmek için büyük bir tasarım değişimine gidiyor!

İşte yeni Dailymotion!

Dailymotion yeni duyurusuyla uygulamasını ve reklam stratejisini en baştan tasarladığını açıkladı. Firmanın yeni amaçları arasında ortakları üzerinden daha kaliteli içerikler sunmak var.

Yeni uygulama, video içeriğini dört temaya ayırıyor: Haberler, spor, müzik ve eğlence. Reklamlar ise eskisinden daha az rahatsız edici ve "daha akıcı kullanıcı deneyimi ve güçlü marka entegrasyonu" sunuyor.

İki yıl önce Vivendi tarafından satın alınan Dailymotion, birtakım sorunlar yaşıyordu. Hizmetin kullanıcıları, korsan içerik paylaşmakla tanınmış durumda ve bu durum, firmanın Fransa'da suçlu bulunmasına, Rusya'da ise engellenmesine yol açmıştı. Bunun yanında Dailymotion geçen sene hack'lenmişti.

Açıklamaya göre Dailymotion, her ay 300 milyon eşsiz kullanıcı tarafından görüntüleniyor. Bu sayı YouTube'un yaklaşık 1 milyarlık ziyaretçi sayısının oldukça gerisinde. Reuters, yeni tasarım için yaklaşık 100 mühendisi işe aldığını ve değişikliklerin ziyaretçi sayısını artırmasını umduğunu söylüyor.

Yeni uygulama Android ve iOS'a yakında sunulacak. Masaüstü sürümün yeni tasarımı ise 25 Temmuz'da geçerli hale gelecek.

Okuyucu Yorumları