Dell'in Twitter'dan 3 milyon dolar kazandı!

Dell interneti satış kanalı olarak kullanmayı gerçekten biliyor. İşte 3 milyon doların hikayesi...

Dell'in Twitter'dan 3 milyon dolar kazandı!
Dell, Twitter üzerinden 3 milyon dolar kazandı.

Özellikle ABD'de son derece yaygın olan Twitter sayesinde Dell gelirlerini 3 milyon dolar arttırmayı başardı. Tabi ki bu çok kısa bir süre içerisinde gerçekleşmedi. 2 yıl boyunca Twitter'ı aktif bir pazarlama kanalı olarak kullanan Dell, Twitter üzerindeki @DellOutlet kanalından, duyuruları takip eden kullanıcılara özel kampanyalar sundu. Şu anda yaklaşık 600 bin kişinin üye olduğu Dell'in Twitter kanalına özellikle genç tüketiciler ilgi gösteriyor.

Yaklaşık 26 milyar dolarlık Dell için 3 milyon dolar çok önemli bir rakam olmayabilir ama sadece birkaç kişilik ufak bir kadronun oluşturduğu bu gelir, internete yönelik özel kampanyalar ile, neredeyse sıfıra yakın bir maliyetle ciddi rakamlar elde edilebileceğinin önemli bir kanıtı.

Ümit Öncel

Okuyucu Yorumları

Toplam 5 Yorum

Piyasada en çok tutulan marka Hp.. Dell Fazla tutulmuyor.

Adamlar hak ediyo en çok tuttuğum markalar arasında 1. sırada geliyor diyebilirim;)

dell genellikle büyük şirketlerin pc ihtiyaçlarını karşılıyor, Tr de fazla tutulmadı yinede sıralama olarak bakarsak iyi durumda tabi, Tr de hp iyi sattı ilk zamanlar, biraz daha fazla parası olanlar toshiba ya yöneldi.

benim tercihim ise Lenovo dur, özellikle idepad serisi, seviside mükemmel, ücretsiz numaraları var , 35-40 dakika bana yardımcı olmaya çalıştıklarını hatırlıyorum.

dell bireysek kullanıcalrın cok fazla tercih etmediği bir marka ama kurumsal firmaların ise vazgecilmez tercihi..zaten parayıda bu kurmsal yapılı firmalaradan vururyorlar..

dell son kullanıcıya yerinde servis veriyor diğer firmalardan kimler veriyor.

Sen de yorum yaz


CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir