Dünyanın en tehlikeli bilgisayar oyunu!

İşte dünyanın en tehlikeli oyunu: Her vurduğunuz düşman için bir dosyanızın silinmesine ne dersiniz?

  • Ümit Öncel
Mac'te virüs gibi oyun: Lose/Lose
Oyunda uzaylıları vurmanın bedeli oldukça ağır.

Genellikle her yeni çıkan oyunla ilgili önemli haberleri sevinçle sizlere duyuruyoruz. Fakat bu kez durum biraz daha farklı. Mac için yeni çıkan Lose/Lose (Kaybet/Kaybet) adlı bir oyun için tüm bilişim dünyası gibi biz de karışık hisler içindeyiz. Çünkü uzaylıları vurduğunuz bu oyunda, her vurulan uzaylı için bilgisayarınızdan rastgele bir dosya siliniyor!

ABD New York'tan dijital sanat ile uğraşan Zach Gage tarafından geliştirilen oyunun sitesinde bu oyunun bir sosyal deney olduğu söyleniyor. Fakat anti virüs firmaları aynı görüşte değil. Symantec Lose/Lose'u bir oyun olarak değil, bir virüs olarak görüyor ve sistemlerde uyarı veriyor.

Virüs programlarının OSX.Loosemanque olarak tanımladığı oyunda vurulan her uzaylı için bilgisayarınızdan rastgele bir dosyanın geri dönüşü olmayacak şekilde siliniyor olması, oyunun oynanabilirliğini büyük ölçüde düşürdüğünü de söylemek zorundayız. Çünkü silinen dosya oyunun kendisine ait bile olabilir!

Okuyucu Yorumları

Toplam 35 Yorum

mac snow leopardda sanırım ziyaretci olarakmi ne giriş yaptıgında zaten herşey siliniyordu (güncellemeden önce) ona hitaben yazılmışda olabilir mac silcegine zevk alarak kendiniz silin hesabı...

bu adamlar kafayı sıyırmış

Çok anlamsız, bari uzaylılar seni vurduğunda 1 dosya gitsin.

Her vurulan uzaylı için değilde kendiniz ölünce dosya silinseymiş, birde oyunun kendi dosyaları silinmeseymiş eğlenceli olabilirmiş :)

Rus ruletinden bile beter imiş :)

Onlar çok akıllı :)

Kim oynar onu ?

oyansamı :D

yuh o neymiş be:D

Oyunların artık çivisi çıktı :@

Recep ABi zaten son noktayı koymuş. :D

* Teşekkürler CHİP Online !

böyle bir oyun ancak mac için geliştirilebilir, mac sevdalılARININ halini görüyoruz işte...!!!

akılları fikirleri faydalı işlerde değil NEDEN? çünki sistemleri faydalı değil...!!! - faydalı bir iş yapabilecek segmente hitap etmiyor...!!!

INTEL PC - NVIDIA WE WINDOWS KULLANAN HERKESE SAYGILAR

one be ne yapmışlar çok saçma bencede oyun olurmu hiç o virüs olur ancak

hmm bu oyun çok güzelmiş benim pc çok dolu arkadaşlarımın bilgisayarlarında oynamak istiyorum XD ZUhahahahahaa xD

Çok saçma birşey ya kim oynar ki bu oyunu. Ama 0 bir bilgisayarda bunu oynarsan silse silse sistem dosyalarını siler ve pc çöker :)

her öldügünde 1,10 yada 100 dosya silinseydi oynardım adamlar resmen ya kaybedersin yada dosyarın gider demiş:D

vuruldukça dosyamızın silinmesi daha mantıklı olurdu

Bu oyunu yapanlar kendileri oynuyomu merak ettim xD

heyecan, adrenalin ve RİSK isteyenlere...

Kin güdüp yüzüne güldüğün birinin bilgisayarına kur. Oynadıkça kaybetsin. Ancak bu işe yarar.

Bu sanat mı oluyor şimdi. Bu resmen sadistlik. Bundan zevk alan kişiler psikolojisi bozuk insanlardır. Adına sanat veya sosyal deney deyip kendi sadist düşüncelerinin saygı görmesini bekliyorlar..

ben indirdim ama çalıştıramadım

kendisini sildiğine göre işletim sisteminide siler heralde :)

deepfreeze varken oynamak lazım:D

Ee bunun neresi eğlenceli peki.artık öldürecek zombi kazıklanacak vampir parçalanacak mutandt kalmadı da buna mı sıra geldi.Bazen bu bilgisayar dünyasında var olana yada olmaya çalışan sivri zekalı çalışanalrın bu garip işe yaramaz şeylere nasıl vakit harcadığına inanamıyorum..Bu oyunu yapan bilgisayarından çok çekmiş anlaşılan..Yenisini alınca eskisine bunu kurmöuştur :)

ben bu kadar saçma bir şey daha görmedim

Gerek yok oynamaya...

barbie giydirme oyna daha mantıklı olur ne bu bee baş belası bi oyun

Önce bir okuduğunuzu anlamaya çalışın .
Yapımcısı bunun sosyal bir deney olduğunu söylüyor .
Yani size zarar verebilecek bir şeyi bile bile yapar mısınız ?
Kimse bu oyun oynansın da para kazanayım diye bir amaç gütmez herhalde ...

yapanlar yine yapmış gıcıklıklarını...

oyunlara ilgim yok ama,
virtual machine altında rahatlıkla, kaygı duymadan oynanabilir.
oyuna girmeden önce sanal bilgisayar dosyanızın bir kopyasını saklar reenkarne imkanıyla daha rahat oynarsınız.
zarar görmeden sosyal hizmetinizi de yapmış olursunuz.

macde yalıtılmış sanal sistem imkanı var mı bilmiyorum.
bizde 1985 den beri donanım yapısı gereği var da.. :)

bu kadar saçma bir yapımı ayakta alkışlamak lazım aklınıza şaşayım sizin ben

abi içimden Lmao demek geldi :|

Bence deney çünkü koyun-ot misali böyle bir saçmalığa rağmen yine de bu oyunu oynayacaklar mı diye teste tabi tutuyorlar ve eminim ki oynayanlar da vardır :-)

Oyunu Görmüştüm Oyunda Birşeye Benzese Bari Kesin Msnin Parmagı Vardır:D

Sen de yorum yaz

 

CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda
Apple Store
Google Play

Turhost

İlginizi çekebilir

 

 

Turhost