Exper, kampanyasını bir kez daha vurguladı

Exper, müşterilerine bilgisayarlarını 45 gün içerisinde bir üst model ile değiştirme imkanı sunuyor.

Exper Bilgisayar, Türkiye'nin lider perakendecilerinden biri olan Teknosa iş birliğiyle gerçekleştirdiği 45 günlük garanti kampanyasını bir kez daha vurguladı. 19 Ekim - 30 Kasım 2007 tarihleri arasında geçerli olan garanti kampanyası kapsamında, Teknosa'da satılan Exper bilgisayarlarda üretimden kaynaklanan veya kendiliğinden medyana gelen sorunlarla karşılaşan kullanıcılar bilgisayarını 45 gün içinde bir üst model ile değiştirebilecek.

Sektörün lider kuruluşlarından Teknosa işbirliğiyle tüketicilere bir kez daha yüksek kalitede hizmet sunduklarını belirten Datateknik Perakende Satış Müdürü Onur Başkan, "Hızla büyüyen sektörde tüketicilerin sadakatini kazanmak için kaliteli hizmetin yanında kaliteli ürün de önemli bir yer teşkil ediyor. Teknosa gibi gerçekleştirdiği ilkler ile teknoloji perakendeciliği sektörüne ciddi katkılarda bulunmuş bir markayla bu kampanyayı gerçekleştirerek, müşteri sadakatine verdiğimiz önemin ve ürünlerimize olan güvenimizin altını çiziyoruz" dedi.

Exper'in kalite ve uygun fiyat iddiasını ortaya koymak için sundukları bu kampanya ile PC sahibi olmak isteyenlerin güvenle Teknosa mağazalarından Exper bilgisayar satın alabileceklerini söyleyen Onur Başkan, 19 Ekim - 30 Kasım 2007 tarihleri arasında sürecek olan bu kampanyada çok uygun fiyatlı ürünleri de kullanıcılara sunduklarını
dile getirdi. Onur Başkan, Exper'in önümüzdeki dönemlerde de hizmet ve ürün kalitelerini vurgulayan projeleri destekleyeceğini sözlerine ekledi.

Exper bir üst model ile değiştirme garantisi kampanyasındaki ürün değişimleri, Exper yetkili servislerinin incelemesi sonucunda değişimi onaylanan arızalı ürünler için yapılacağı belirtiliyor.

Okuyucu Yorumları

Toplam 10 Yorum

Helal olsun BRAVO!

Çok güzel bir kampanya. Aynısını diğer üreticilerden beklioruz :).

İçi boş bir kampanya olmuş.Arızalanacakta öyle değişecekmiş.Oda bir üst modelle olabiliyormuş.Yani cebinizden daha fazla para çıkacak.

ben hala elle toplamaktan yanayım

ürünü alıp arızalanmasını mı bekleyeceğiz? bu bir kampanya değil, ancak bir kullanıcıya değer verme politikası olabilir.

Benzer bir uygulama zaten yasalarda mevcut. Garanti süresi içerisinde aynı arızayı 2-3, farklı arızaları toplamda 4-5 (yaklaşık sayılar verdim, zira değişebiliyor ürüne göre) yapan ürün muadili ile değiştirilmek zorundadır. Eğer muadili yoksa bir üst model kullanıcıya takdim edilir.

tekonsa ile sınırlı kalması saçmalık.ayıbını reklamla boyamaktan ibaret bir uygulama.

zaten 3 yıl içinde arızalanan ürünler garanti kapsamı altında düzeltilmeyecek şekilde ise değiştirilir benim öncekı onboar vga lı A8N-VM-CSM ekran kartında olusan arıza sebebi ile bana sunulan hediyeçeki ile değiştirdim(yerine ucuzlamış dfi lan part nforge 4 ultra aldım)buna zaten mecburlar

valla 1 sene'de müddet verseler alınmaz bu ürünler.....

benim bilgisayara parola koydum daha sonra kadırdım nereye girersem giriyim bilgisayarda parola soruyor nedeni nedir lütfen bir cevap bekliyorum acil acil

Sen de yorum yaz

 


CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda
Apple Store
Google Play

Turhost

İlginizi çekebilir

 

 

Turhost