Facebook'tan yeni tasarım: Neler değişecek?

Facebook bir kez daha tasarımını değiştirmeye hazırlanıyor: Yeni tasarımda neler değişecek?

  • Selim Öztürk
Facebook'tan yeni tasarım: Neler değişecek?
Facebook: Arabiriminde bazı ufak değişikliklere gidecek.

Dünyanın bir numaralı sosyal ağ platformu olan Facebook, hizmete sunulmasından bu yana milyonlarca kullanıcıya ulaşarak adeta bir fenomen halini aldı. Popülerliğini her geçen gün biraz daha artıran Facebook, kullanıcılarına farklı bir tasarım sunmak için kolları sıvadı ve geçtiğimiz günlerde kamuoyuna bir açıklama yaparak Facebook'un tasarımında bazı değişikliklere gidileceğinin sinyallerini verdi.

Kayda değer en önemli değişikliklerden biri 'What are you doing right now' yani 'Şu an ne yapıyorsun?' çubuğunun 'What's on your mind' olarak değişmesi. Bunun yanı sıra bir diğer dikkat çeken değişiklik de Facebook'un sağ bölmesinde bulunan reklam alanının bir hayli genişlemesi. Ayrıca Events yani Olaylar kategorisinin okunabilirliğinde de ciddi bir iyileştirmeye gidilmiş ve doğum günleri ile birlikte biraz daha üst kısımlara taşınmış.

Facebook, yeni arabirimin ne zaman kullanıcılarla buluşacağıyla ilgili şimdilik net bir açıklama yapmamış olsa da, yeni arabirimi önceden görmek isteyen kullanıcılar anasayfanın en tepesinde yer alan uyarı penceresinden ya da buradan yeni Facebook arabirimini daha yakından tanıyabilirler.

Okuyucu Yorumları

Toplam 8 Yorum

saçma bi site kapatsınlar gitsinler

zaten hayran sayfalarıda normal kişi görünümüne büründü şahsen iğrenç oldu ama zamanla alışıyoruz

değişmesin yeter artık.yada bu değişik arayüz zorunlu olmasın.

içi boş bir site...

Bende pek sevemdim. çok yenilik demek dahafazla haber demek. Zaten başımızı kaşısak haberlerde görünüyor. Bir ara kapatacam şunu ama....

Sıkıldık artık sürekli değişiyor ve karışık oluyor gitgide.

''saçma bi site kapatsınlar gitsinler''
çok haklısın kardeşim

Çok kötü olmuş. Biz en eski facebook'u geri istiyoruz.

Sen de yorum yaz

 



CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda
Apple Store
Google Play

Turhost

İlginizi çekebilir

Turhost