Facebook profilinize kim bakmış?

Facebook'ta profilinize gizlice defalarca bakan kişiyi bilmenin gerçekten bir yolu var mı?

Denemeye değer mi? Hayır

Denemeye değer mi? Hayır
Boşuna zaman kaybetmeyin...

Denemeye değer mi? Hayır

Size profiliniz hakkında çeşitli bilgiler sunacağını iddia eden birçok uygulamaya rastlamanız mümkün. Üstelik bu uygulamalar, beğenilme sayılarına bakılırsa çoğu kullanıcı tarafının merakını uyandırmış durumdalar.

Sokakta tanımadığınız biri, size bir torba dolusu elmas satmaya kalksaydı, onu alır mıydınız, yoksa sahte olabileceklerini aklınızdan geçirir miydiniz? Bu tür uygulamalar, gizliliğiniz konusunda hiç de özenli değiller, hatta güvenliğinizi bile riske atabilirler.

Bu tür uygulamalar, aslında iki ana gruba ayrılıyorlar:

1. Tamamen şaka olan, hiçbir şey sunmayan, bazen zararlı bile içerebilen uygulamalar.

2. Sadece aynı uygulamayı yükleyen arkadaşlarınız hakkında bilgi sunan uygulamalar.

İkincisi, birinci kadar zararlı olmasa da eklentiyi arkadaşlarınızın da yüklemesi için onları rahatsız edebilir. Üstelik bu uygulamanın verdiği bilgi, muhtemelen bir işinize yaramayacaktır.

Uzun sözün kısası, bu uygulamaları denemenize değmeyecektir. Çünkü hiçbiri, doğru bilgiyi size sunamamakta. Hatta başınıza zararlılar, gizlilik sorunları gibi farklı dertler açabileceği için onlardan uzak durmanız gerekli.

Okuyucu Yorumları

Toplam 70 Yorum

@27 Oca 2014 00:16 eskidende yoktu şimdide yok... olmayacakta...

@27 Oca 2014 00:16 al işte...

@grezimonk ilk defa sana kaıtılıyorum.

VAR NASIL YOK @grezimonk

@27 Ocak 2014 00:16 abi var ya ben bakmistim dhxbsbdns

@27 Ocak 2014 00:16 EVET ÇOK DOĞRU ESKİDEN GERÇEKDEN VARDI

@05 Ekim 2015 11:21 nasil peki

Hep bunu merak etmısımdır vay be demek yok

@27 Ocak 2014 00:29 var ve ayrıca telefonda felan girdiginde tanıyor olabilecegin kişler kesinlikle girmiştir profiline.

@20 Nisan 2016 18:03 helal olsun kardeşim çok haklısın evet tanıyor olabileceğin kişiler de çıkıyor ben kendim yazılımcıyım hep bunu düşündüm sonra muhtemelen şunu yapıyor facebook ilk önce bizim profil id sini muhtemelen tıklayan elmanı tanıyor olabileceğin kişilere atıyor nasıl mı anladım kız arkadaşımın bütün ailesi sülalesi bende çıkıyor kız arkadaşımın facebooku yok ve çoğunun kim olduğunu biliyorum ailesinin de ailem ile yada arkadaşlarım ile uzaktan yakından alakası yok :)

Facebook a göre yoktur belki ama yolu var malesef :)

@27 Ocak 2014 00:49 nasıl Peki anlatma ş sı ız var mı

hesap bilgilerinizi çalmak isteyen kişilerin random kullanıcıları profilinize bakmış gibi gösteren uygulamaları vardı çokça

Bir zamanlar messenger için ararlardı, sizi kim silmiş öğrenin, kim engellemiş bilin diye, hey gidi günler!

yoktu ve hala yok sadece hangi arkadaslarinizin sondan basa dogru baktigini görebiliyorsunuz

Facebook 2010 yılından beri bunun olmadığını vurguluyor ama bizim halkımız hala eskiden vardı diyor. Duygusal halkım benim, acı gerçekleri hep inkar eder :)

@27 Oca 2014 02:18 Ama Ben Kullanıyodum Sonra Bi gün Baktım Kapanmış :D

@27 Ocak 2014 02:18 vardı kardesim önceden ben hep bakardim ama simdi öyle bisey hic yok.

@29 Nisan 2016 00:07 vardı bende gözlerimle gördüm

beyinsiz amelelikte son nokta... feysbuk....

olmamasi hem iyi hem kotu.

işte bu çok tahlikeli =(

Bu haber kesinlikle yanlış, bir uygulama var Mouse u isminizin üzerinde gezdireni bile söylüyor anında

@27 Oca 2014 06:35 söylede bilelim

@27 Ocak 2014 06:35 söyler misin nasıl bu uygulamadan bakacaz

Facebook ve Twitter profilinize kimin baktığını görebilir ve bakan kişilerle ilgili detaylı bilgi edinebilirsiniz ama bu yöntemleri kullanmak yasalara aykırıdır... <Cleverman>

@27 Oca 2014 06:52 söylede bilelim.

Nasıl olacağını söyle ozman @27 Ocak 2014 06:52

facebook bunu yapabilir ama yapmıyor.

Ne yazdik ne yazmadik kimi takip ettik herseyi gösteriyor kim bakmis kisminida yapsalar bence cok iyi olur benim gorusum

hiç umurumda değil :)

Hocam.com diye bir sitede bu özellik vardı sanırım

arkadaşlar facebook böyle bir uygulama koyarsa, kimse kimsenin profiline bakmaz. az aklınızı çalıştırın.

"ne bakıyon lan!" derse birisi, al başına iş :)

gerçeği Facebook'dan öğrenin!.. https://www.facebook.com/help/205685226136386#Can-people-tell-that-I%27ve-looked-at-their-content-or-profile-%28timeline%29

@09 Mar 2014 09:57 tebrikler asla kımse kımsenın profılıne baktığını öğrenemez ancak verilen linkleri mal gibi açarsanız virüsten başka bişey göremezsınız

var bulmanın yolu

mal mal iş yapmayn ben pc mühendisym çok zahmetli biş olsada tek tek uğraşarak kim profiline girmiş ARKADAŞLARNDAN görebilrsn çok merak eden varsa faceden eklesn facebook.com/yusa1994

:D Valla bn çok merak ediyorum durup dururken engelleyen bir mal varda :D

bilgisayar sa bunun adı her şeyin bir yolu vardır sonuçta kul yapısı

ahahahahhahaaa www.chip.com.tr/haber/facebook-profilinize-kim-bakmis_45036.html bu kadar iddalı olmasan daha iyi değil mi canısı ya? Facebook Profiline Kimlerin Baktıgını Ögrenmek mümkün nasıl mı? Facebook profilinize kimler bakmış öğrenmek istiyorsanız bu adımları deneyerek kimlerin baktığını öğrenebilirsiniz. 1-) İlk facebook anasayfamızı acıyoruz. 2- Sonra CTR+U Yapıyoruz karışımıza yazılarla dolu bi sayfa acılacak 3-) Sonra CTRL+F Yapıyoruz ve aşağıdaki kodu kopyalayıp yapıştırıyoruz. ChatFriendsList 4-)Arattığım kelimenin altında sayılar olucak. Sayılardan en öndekini kopyalayın.Aşağıdaki gibi. www.facebook.com/100003094462795 Not: Diğer sayılarıda yukarıdaki gibi yapın aynı şekilde ama. Enter tuşuna basarak bakan kişinin profili acılır dier tüm sayıları böle yaparak öğrenebilirsiniz.

@04 Ağu 2014 12:19 Kardeş sende akıl yok herhalde chatfriends ten anlaman gerekir bir kere o senin mesaj attığın arkadaşlarını gösterir

@04 Ağu 2014 12:19 her seferinde sayfa bulunamdı diyor ama

@04 Ağu 2014 12:19 Senin o sitenin kodlarıyla arattığın isminden de belli olduğu gibi chat listendeki kişilerin sırası, tebrik ederim keklenmeye çok müsaitsin :)

Aslında bunu ücretlendirecek facebook. Arkadaş listende profiline bakanlar 10$ Arkadaşın olmayanlar profiline bakanlar 30$ gibi bayağ bi rağbet görür

öğreniyorsun ama sadece arkadaşlarını gösteriyor arkadaşın olmayanları göstermiyor.

@29 Eyl 2014 00:36 onu nasıl öğreniyorum peki ?