"Facebook'ta Okudum" Problemi Sona Erecek!

Facebook, "Facebook'ta okudum" problemine son vermek istiyor!

"Facebook'ta okudum" problemine son!

Facebook bugün, platformdaki görülebilirliği arttırmaya yönelik bir özellik açıkladı. Yayımcılar, bugünden sonra, yeni bir Marka Varlığı Kütüphanesi'ne bazı logolar ekleyebilecekler (aşağıdaki resimdeki gibi). Sonra buraya eklenen logolar o sayfa tarafından yayınlanan her şeyin yanında görünecek, yalnız şimdilik bu sadece Trendler ve Arama bölümleri için geçerli.

Facebook'un söylediğine göre böyle bir özelliği şimdi görmemizin sebebi, insanların haberleri nereden aldığı konusundaki bilgisindeki keskin bir düşüş. Facebook'un kendisi resmi bloglar ve basın açıklamaları dışında pek bir şey yayınlamamasına rağmen, "Facebook'ta okudum" gibi cevaplar giderek yaygınlaşıyor.

Pew Araştırma Merkezi tarafından yapılan bir anket de bunu destekliyor: cevap verenlerin sadece %56'sı bir linki tıkladıklarındaki haberin kaynağını hatırladılar.

Bu küçük bir değişiklik, ama yayımcıların görülebilirliğini arttıran şeyler her zaman iyidir. Bunun sosyal medyada görülen içeriğin kaynağını hatırlamada gerçekten etkili olup olmayacağını ise zaman gösterecek.

Okuyucu Yorumları