Facebook'un yeni tepkileri "beğenildi" mi?

Facebook'un kısa süre önce hizmete sunduğu bu yenilik, görünüşe göre pek de "beğenilmedi"

Bu sefer "beğenilmedi"

Facebook'un bu yılın erken dönemlerinde eklediği yeni "Tepki" ifadeleri, araştırma firması Quintly'nin çalışmasına göre kullanıcıları beklendiği kadar etkileyemedi. Sosyal ağın yayınlarını inceleyen araştırma, firmanın Facebook Reactions analizinin sadece ilk parçası.

Facebook, Şubat 2016'dan beri kullanıcılarına hislerini göstermek için eski "beğenmenin" yanı sıra beş yeni yol sunmuş durumda. Ancak Quintly'nin yaptığı araştırma, Facebook kullanıcılarının yeni tuşları beklendiği kadar sık kullanmadıklarını gösteriyor.

Facebook'un yeni tepkileri

Firma, 130.000'in üzerinde paylaşımı inceledi ve kullanıcıların halen eski yöntemlerle iletişime geçtiklerini ortaya çıkarttı: Paylaşımlar, beğenmeler ve yorumlar...

İlginç bir şekilde "sevme" (Love) seçeneği, "beğenmenin" çok benzeri olmasına rağmen en fazla kullanılan simge idi. Tech Times'ın raporu da en fazla "Wow!" ve "Sinirli" tepkisini alanların video içerikler olduğunu göstermekte. Araştırma, kullanıcıların artık "sinirli" ve "üzüntü" gibi negatif tepki seçeneklerine sahip olmaktan mutlu olduklarını gösterse de, bu iki seçeneği kullanan kişilerin sayısı oldukça az...

Okuyucu Yorumları