Fujitsu Açık Ara Şampiyon Oldu

Fujitsu, Avrupa ve Ortadoğu Bilişim Bayileri Arasında Yapılan Canalys Candefero Bilgisayar Üreticileri Sıralaması'nın Açık Ara Şampiyonu Oldu.

Fujitsu'dan açık şampiyonluk

En son açıklanan Canalys Candefero EMEA Bilgisayar Üreticileri Kıyaslama Sıralamasına göre Fujitsu kanal ortakları içinde en güçlü üretici olarak belirlendi. Karşılaştırma, EMEA bölgesindeki kanal ortaklarının geri bildirimlerine dayanarak en büyük BT satıcılarının performansını değerlendiriyor. Fujitsu on kategorinin hemen hepsinde birinci oldu.

Kanal ortakları, Fujitsu'nun iş ortaklarının gelirlerini korumalarına ve büyümeleri için gerekli yardımı yaparak nasıl yardımcı olduklarını belirterek Fujitsu'ya en iyi notlarını verdiler. Fujitsu ayrıca kanal ortakları için verdiği pazarlama ve teknik desteğinin kalitesinin yanı sıra işbirliği yapmayı her ortamda kolaylaştırdığı için de yüksek puan aldı. Bütün bunlara ek olarak, Fujitsu, kanal ortakları arasında zaman zaman oluşan çatışmaları olumlu yönde düzeltme becerisine sahip tek tedarikçi olarak vurgulandı.

Bu olağanüstü sonuçla birlikte, Fujitsu'nun bu sahada kırdığı rekorlar yıldan yıla artmaya devam ediyor. Canalys kıyaslamaları, kanal ortakları için önemli bir rehber ve karar alma konusunda yardımcı oluyor.

Fujitsu'nun tüm iş ortaklarına yönelik alanlarda olağanüstü performans göstermesinin yanı sıra, Fujitsu'nun SELECT Partner İş Ortakları Programı'ndaki sayısız girişim, Canalys Vendor Benchmark Sıralamasındaki mükemmel puanlarına katkıda bulundu. Genel olarak bu sonuçlara bakıldığında bir kez daha Fujitsu'nun kanal iş ortaklarına verdiği önem ortaya çıkıyor ve bu notlar kanal ortaklarının takdirini yansıtıyor.

Fujitsu'daki EMEIA Bölgesi Kanaldan Sorumlu Başkan Yardımcısı Dave Hazard konuyla ilgili şunları söylüyor: "Kanal ortaklarının, Fujitsu'yu Canalys Satıcı Kıyaslaması Sıralamasında bir kez daha net bir pozisyonla seçmeleri, kanal stratejimizin doğruluğunu onaylıyor. İş ortağı programımız, kullandığımız pazarlama araçları ve süreçlerinin yanı sıra her iş ortağına ve müşteriye kişisel bir temsilci atanmasını sağlayan Bölgesel Satış Müdürlüğü yapımızla distribütörlerimizin ihtiyaç ve beklentilerini mükemmel bir şekilde karşılayabildiğimizi düşünüyorum. Kanal yapımıza tamamen bağlıyız ve iş ortaklarımız için tüm kategorilerde en çok tercih edilen satıcı olmayı sürdürmeye kararlıyız"

Canalys, üretici kıyaslamasını aşağıdaki on ölçüme bakarak yapıyor:

  1. Üretici firmayla iş yapma kolaylığı
  2. Belirlenen hedefleri tutturabilmema ve genel karlılık
  3. Servis ve destek birimleriyle iş ortakları nezdinde büyüme yaratmak
  4. Kullanılan Portalların ve elektronik araçların kullanışlılığı
  5. Kanal ortaklarına ve onların müşterilerine sağlanan teknik desteğin kalitesi
  6. Pazarlama faaliyetleri ve satış ortamı yaratmak
  7. Ürünlerin her an var olabilmesi ve tedariği
  8. Akreditasyon ve uzmanlık programları
  9. Müşteri yönetiminin etkinliği
  10. Diğer üreticelrle ve doğrudan satış ekipleriyle oluşabilecek çatışmaların yönetimi

İş ortakları yalnızca ürünlerini sattıkları üreticileri değerlendirebilir. Üretici karşılaştırması 2010'dan beri kullanılıyor ve bugüne kadar 39.000'in üzerinde kıyaslama toplanmıştır. Skorlamanın arkasındaki algoritma, Canalys'in fikri mülkiyetidir ve sonuçları en son ortak geri bildirimlerini gösterebilmek için günlük olarak yenilenir. Bu rapor 1 Temmuz 2019 itibariyle en yeni sonuçları temsil etmektedir.

Okuyucu Yorumları