Gates ve Seinfeld'li reklam başarılı mı?

Microsoft'un Seinfeld ve Gates'li reklam filmi nasıl tepkiler aldı? İkinci reklamda neler olacak?

Başrollerinde Jerry Seinfeld ve Bill Gates'in oynadığı yeni Microsoft reklamını bazıları çok sevdi, bazıları ise nefret etti. Reklamdan sorumlu ajans Crispin Porter Bogusky ise, tam da bu yüzden durumdan gayet memnun.

Her şeyden önce bilinmesi gereken, yayınlanan reklam filminin, birkaç bölümlük bir kampanyanın ilk halkası olduğu. Crispin kampanyasının amacı, ilk reklamda insanların bu konudan bahsetmelerini sağlamaktı. Bu açıdan oldukça başarılı oldukları kesin. Asıl soru, kampanyanın yeni reklam filmlerinde bu ilgiyi görmeyi sürdürüp sürdüremeyecekleri.

Reklam aslında sadece teknolojiyle ilgilenenlere değil, Microsoft'la ilgilenebilecek herkese hitaben yapılmış. Microsoft, kalbe sahip bir güç imajı çizmek istiyor. Bu imaj Microsoft'a, daha önce Weiden and Kennedy ajansı tarafından " Where do you want to go today - Bugün nereye gitmek istersin?" kampanyasında da verilmişti. Ancak bu kampanya, her ne kadar başarılı olduğu iddia edilse de, "What kind of error messages would you like today? - Bugün nasıl bir hata mesajı istersin" şeklinde espirilere yol açmıştı.

Okuyucu Yorumları

Toplam 3 Yorum

Apple Puree HEHE :)

"Bu açıdan oldukça başarılı oldukları kesin. "

nereden anladınız?

Reklam başarısız, çünkü ingilizce bilmiyorum hiçbir şey anlamadım :D
Ne diyo bunlar ne yapıyo bunlar ? bir de neden ? :)

Sen de yorum yaz

 



Bu konuda okuyacaklarınız
1
Gates ve Seinfeld'li reklam başarılı mı?
2
CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir