Gelen ilk sonuçların söylediği: Durum karışık

Mobil oyun dünyasına giriş yapan oyun devinin ilk uygulaması, bakın kaç kişiyi kendine çekti...

Ne çok iyi, ne çok kötü!

Nintendo'nun ilk akıllı telefon uygulaması Miitomo, büyük bir tanıtımla beraber yayınlanalı çok olmadı. Merak edilen soru ise, kaç kişinin gerçekten bu uygulama ile ilgilendiğiydi. Eğer bu soruyu SurveyMonkey'e sorarsanız, cevap biraz karışık.

SurveyMonkey'nin tahminine göre Miitomo, ayda en az bir kere giriş yapan 4 milyon kullanıcıya ve her gün giriş yapan 1 milyon kullanıcıya sahip. Bu da tahminlere göre haftada 280.000 dolar değerinde uygulama için satın alıma denk gelmekte. Her ne kadar bu miktarın Nintendo'nun konsol oyunlarına göre çok az olduğu söylenebilse de, yeni ve kendisine henüz bir köşe bulmaya çalışan bir sosyal ağ için ümit verici kabul edilebilir.

Tabii ki bu sayıların hiç biri resmileşmiş değil ve Nintendo henüz, ABD yayımından önce duyurduğu 1 milyon kullanıcı dışında bir doğrulama yapmış değil. Bu yüzden de bu tahminlere bir miktar şüphe ile yaklaşmakta fayda var. Ancak eğer bu tahminler gerçeğe yakınsa, Nintendo'nun markasının ve erken deneyimlerin insanları çekmek için yeterli olduğu gözüküyor. Bu noktada da asıl önemli olan soru, bu insanları sosyal ağda kalıp kalmayacakları oluyor. Miitomo, uygulamaya geri dönmek için kendine ait sebeplere sahip olsa da, bu sebepler Facebook ve Twitter gibi günlük olayları paylaşmak gibi "önemli" sebepler değil...

Okuyucu Yorumları