Hepsiburada.com 1. oldu!

Kendi alanının birincisi Hepsiburada.com oldu! İşte birincilikten önemli detaylar...

Hepsiburada.com alanında birinci oldu!

Türkiye bilişim sektörünün en başarılı firmalarının açıklandığı "Bilişim 500" araştırmasına göre Hepsiburada.com, "B2C (firmadan müşteriye) e-Ticaret" kategorisinde birinci olarak, bu yıl da liderliğini korudu.

Hepsiburada.com, İnterpromedya tarafından yapılan "Bilişim 500" araştırmasında, 2009 yılında 261 milyon TL ile en yüksek satış gelirini elde ederek, önceki yıllarda da olduğu gibi "B2C e-Ticaret" kategorisinde en iyi firma oldu.

Bilişim sektöründe satış gelirlerine göre sıralanan ilk 500 şirketin yer aldığı araştırmada, hepsiburada.com tüm şirketler içinde geçen yıla göre 19 sıra yükselerek 42'nciliği elde etti.

2009 yılında elde ettiği 261 milyon TL'lik satış geliriyle sektörde lider konumda bulunulduğuna dikkat çeken hepsiburada.com Genel Müdürü Aytuğ İğneli yaptığı açıklamada "Bilişim 500 Araştırması'nda kurulduğumuz günden bu yana üst üste birinci olarak önemli bir başarıya imza attık. Alınan bu ödül bizim için gurur ve motivasyon kaynağı. 2009 yılını hedeflerimiz doğrultusunda kapatmanın sevincini yaşıyoruz. 2010 yılını da aynı başarı ile bitirmeyi hedefliyoruz." dedi.

Basın bülteninden derlenmiştir

Okuyucu Yorumları

Toplam 17 Yorum

Hepsi burada çalışanlarını ve yöneticilerini kutluyorum rekabete ve son kullanıcı olan bize sağladığı kolaylıklar için teşekkürler.

Uzun zamandır internet üzerinden alışveriş yaparım. Sanırm 5-6 yıl oldu. Gördüğüm kadarıyla online mağazaların çoğu kepenk kapattı. Hepsiburada.com karşısında çok fazla tutunamadılar. Bazıları devam ediyor. Bir okadar da yenilerini görüyorum. Ancak bir kaç büyük online mağazanın iflas ettiğini duydum. Bilmem doğru mu ancak kapalılar artık. Rekabet etmek zor artık. Hepsiburada.com çok ilerledi ama yeterli değil. Bazı eksikleri var. Bazı ürünler çok da ucuz değil. Hepsiburada.com'u ucuz ve ya bulamadığım ürünleri almak için kullanıyorum. Yoksa, bir 100 metre ilerde onlarca mağaza var burda! :)

Saygılar,

Normal.
Genelde kabul eidlebilir fiyatlar
ürün çeşitliliği
ödeme kolaylıklarının çokluğu
kolay erişilebilen site ve içeriği
aydın doğanın şirketi imajı
...

Evet bu fazlasıyla belli oluyor.Bu liderliğin verdiği rehabete fazlasıyla kapılmışlar.Zaten elimize geç ulaşan siparişler bu aralar 1 haftadan aşağı ulaşmıyor bile.Hediye olarak çarşamba verdiğim sipariş halen tedarikte gözüküyor ve önümüzdeki çarşambaya kadar elimde olmazsa ben karşı tarafa rezil olduğumla kalıcam onlarda alanlarında ki birinciliği kulaklarının çınlamalarıyla kutlarlar.

bu kadar müşteri memnuniyetinden uzak bir firmanın sektörde birinci olması gerçekten çok üzücü..
bozuk mal yollayarak, stokta olmayan malları satarak, müşteri iletişimine cevap vermeyerek, değişmesi gereken ürünü değiştirmeyerek, kargoyu geç yollayarak.. şaka gibi gerçekten..
weblebi den sonra sektörde başka da bi rakip kalmayınca iş yaparlar tabi. her alışverişte sorun çıkmıyor tabi ama şikayet sitelerinde ve forumlarda bu kdr insanın çile çektiğini görünce insan şaşırıyor.
dünyada bu işi en iyi yapan amazon, zarara girme pahasına müşteri için elinden gelen herşeyi yapıyor, biraz örnek alın da bu ödülleri hakedin

Sayemizde oluyor. Ama malesef biz aynı karşılığı alamıyoruz. Sipariş veriyoruz günler sonra geliyor. Oda yetmiyor müşteri hizmetleri sizi umursamıyor bile. Ürünü yolladığınızda size dönmeleri için bekle babam bekle. Bence bu kusurlarını düzeltmedikçe sonlara doğru hızlı adımlarla ilerleyecekler.

Chip'in en sevmediğim yanı hepsiburada ile olan ortaklığı... Ne zaman o firmanın adını görsem sinirim bozuluyor o sayfayı kapatıyorum... Kendi kutulama hataları yüzünden bana bozuk ulaştırdıkları 20 liralık ürünü bir türlü değiştirtemedim... Hala atmadım çöpe, arada bir gözüm ilişir kendilerini bir anarım ;)

Hepsiburada.com'dan yaklaşık 1 senedir alış-veriş yapmıyorum. Pek çok ürün piyasaya göre %10 daha pahalı. Bunun yanısıra müşteri hizmetleri aşırı derecede yetersiz ve ilgisiz. Tek iyi tarafı; çok bilinen bir alış-veriş sitesi olduğu için tüketiciye güvenli gelmesi.

Hızlı güvenilir ilgili olması gereken her şey mevcut

hepsi burda da sipariş verince sorun yok hemen geliyor ama nedense garantıye gidince en sononda gecikme yine oldu ama çalışanların bir birinden haberi yok çok büyük kopukluk içindeler bir garantılı malın kargodamı yoksa kendi yerleindenmı olduklarını bilemedıler biz sorunca ama geç de olsa birbirlerinden kopukta olsa geldi anakartımız

siparişi yapıp ödeyinceye kadar firma "hepsiorada" ama sattıktan sonra "hiçbiriorada"... bilmem anlatabildim mi? ;)

Hepsiburada'dan geçen sene alışverişi kestim. Adamlar ürünü sattıktan sonra kesinlikle ilgilenmiyorlar. Muhatap bulamıyorsunuz. Telefonla irtibat kurmak yasak. İlla mail atacaksınız ve ilgisiz ve yetersiz bir cevap geleceğini bile bile bekleyeceksiniz. Bu firma nasıl başarılı oluyor? Bu çok düşündürücü bir konu. Bir firmanın değeri müşterilerine verdiği değerle doğru orantılıdır. Kimse bana Hepsiburada'nın müşterilerine değer verdiğini söylemesin. Yaşayan en iyisini bilir.

4 aydır laptopumu servisten geri göndermediler para iadesi için uğraşıyorum ama ilgilenen yok buna birincilik veren zihniyeti tebrik ediyorum. böyle hizmete birincilik verilirse olacağı budur.

son zamanlarda oldukça bozulduğuna inanıyorum . faturmaı kaybettiler ve bunun için 2 hafta boyunca ürünleriniz kargoya veriliyor yazsını gördüm. aslı gibidir yazısı ile faturamı gönderdiler. bazen basit bir ürün için bir hafta beklediğim oluyor..
taksit avantajları önemli bir kozu bence.

internet ilk çıktığı zamanlar çok iyiydi ama artık bozdu önemsemiyorlar müşteriyi

musteri umurlarinda degil artik, hic tavsiye etmiyorum

Sayın Aytuğ Hanım, belli ki hepsiburada comda olup bitenlerden çok haberdar değil! 11/08/2011 tarih ve 29998688 nolu siparişimden biri hariç hepsi elime ulaştı. Fakat HP Pavilion G6-1005ST elime ulaşmadı (sitede 12/08/2011 tarihinde kargoya verildiği görülüyor!). Konuyla ilgili gerek web sitesinde mesaj yoluyla gerekse telefonla defalarca görüşmeme rağmen herhangi bir gelişme görülmediği gibi mağduriyetim hergeçen gün arttı. İlgili siparişin 2. Taksit ödemesini yapmaktayım ama elimde ürün yok! Üstelik verdiğim adreste kısa bir süre sonra kimse olmayacak (tatil dolayısıyla ve siparişi verdiğim süreden kısa bir süre sonra elimize geçer ümidiyle verdiğim adres). İlgili ürünü takip edebileceğim bir kargo bilgisi bile mevcut değil. Bu süre zarfında “iptal” isteğimde yerine getirilmediği için laptop almam için önüme çıkan diğer fırsatları da değerlendiremedim! Sadece bu sebepten daha sonra LCD ve yazıcımı başka sitelerden almak zorunda kaldım. Müşteri hizmetleriyle yaptığım konuşmalar da incelenirse, ne kadar yardımcı (!) oldukları görülecektir. Her görüştüğümde “acil durum” bildirimi yapıyoruz bilgilendirmesi artık bir kısır döngüye döndü, durumu bankama ilettim ümid ediyorum, ödemeyi keseceklerdir! biraz zararlada olsa kurtulmuş olurum.
Saygılarımla

Sen de yorum yaz

 


CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir