HTC'den yeni pazarlama kampanyası

HTC, yeni pazarlama yatırımı kapsamında cep piyasasında ses getirmek için bakın neler planlıyor!

HTC'den önemli atılım!

HTC, yeni pazarlama kampanyası 'Change'i (Değişim) duyurdu. Bu platform HTC'nin 17 yıllık tarihi boyunca yankı uyandıran etkisini kutlayan uzun vadeli bir strateji olarak yerini aldı. Sektörde dönüşüm gerçekleştirecek yenilikçi bir yaklaşımı müjdeleyen "Change" HTC'nin pazarlama alanında bugüne kadar hayata geçirdiği en büyük yatırımı temsil ediyor. Kampanya, geniş bir yelpazedeki geleneksel ve dijital mecralar üzerinden tüketicilere ulaşmayı hedefliyor.

Ağustos ayı itibariyle HTC global platformunun tamamlanması ile kampanya hayata geçirilecek. Ünlü oyuncu ve yönetmen Robert Downey Jr.'ın rol alacağı ilk yaratıcı reklam 15 Ağustos tarihinde YouTube üzerinden yayınlanacak. Ardından ise bir dizi sinema ve televizyon reklamı yayına girecek.

HTC Pazarlama Kurulu Başkanı Ben Ho, kampanya ile ilgili olarak: "HTC olarak yenilikçi ruhumuz , ve cesaretimiz sayesinde mobil sektöründe değişim yaratan öncü marka konumuna geldik. Biz "Change"i orijinal ve eğlenceli olarak tanımlıyoruz." Bugüne kadar gerçekleştirilen kampanyalardan farklı olarak da, halihazırda telefonlarımızın bilinen özelliklerini bir araya getirdik. dedi

Değişimin ardındaki yüz

Değişimin ardındaki yüz

"Change" kapsamında beyazperdenin en sevilen yüzlerinden Robert Downey Jr., HTC ile iki yıllık bir sözleşme imzaladı. Downey Jr. reklamda rol almanın yanı sıra HTC'nin global ajansı 171 Worldwide (WWP Grubu) ile gerçekleştirdiği çalışma ile eşsiz yorumunu sunarak değişimi HTC markasının merkezine yerleştiren reklamın kreatif yönünü şekillendirmek üzere kendi tarzını da ekledi.

Üç aşamada hayata geçirilecek olan marka platformunun ilk aşamasını HTC'nin farklı insanlar için ne anlama geldiğine dair eğlenceli bir yorum ile markaya vurgu yapan reklam kampanyası oluşturuyor. İkinci aşamada, BlinkFeed, Video Highlights ve BoomSound gibi HTC'nin devrim niteliğindeki yeniliklerin mobil sektörünün yüzünü nasıl değiştirdiğine dair çalışmalar yer alıyor. Devamı olan reklam spotları ise HTC ürünlerinin nasıl kullanıcıları güçlendirerek kendi yaşamlarında değişimi gerçekleştirmelerini sağladığına odaklanıyor.

Okuyucu Yorumları