HTC Hero testte: Google'ın yeni kahramanı...

CHIP Online, HTC'nin yeni yeni Android bombasını, en ince detayına kadar mercek altına aldı.

Sonuç: En iyi Google cep telefonu

Sonuç: En iyi Google cep telefonu
Hero: Şu anki en iyi Android tabanlı HTC cep telefonu.

Hero, çıkacak olan Windows cep telefonlarının işini zorlaştırabilir. Özellikle performans konusunda Redmond'lu rakipler şu anki durumlarıyla arayı kapatamazlar. Yeni kullanıcı arabirimi HTC Sense'i çok beğendik: Arkadaşlarla iletişimi kolaylaştırıyor ve sık kullanılan fonksiyonlara erişimi hızlandırıyor. Böylece cep telefonunu kullanmak çok daha rahat hale geliyor.

Hero'nun bir diğer güçlü yanı ise birçok programcı tarafından sürekli yeni uygulamalarla beslenen Android Market. Cihazla Flash tabanlı sitelere ve fonksiyonlara da erişebiliyorsunuz. Genel anlamda Hero, tüm zamanların en iyi Android tabanlı HTC telefonu oluyor. Cihazın ortalama yurt dışı fiyatı yaklaşık 700 Dolar (sözleşmesiz).

Halil Mollaoğlu

Okuyucu Yorumları

Toplam 16 Yorum

özellikler ve kullanımı güzel. ama tipsiz

alırım ama türkiyeye gelmezki :( Türkiyeye gelmesi ile bir bilgisi olan varmı ?

bence tasarımı gayet güzel en azından iphone özentisi değil

iPhone 2g ve 3g kullanıcısıyım aynı zamanda Mac ve diğer Apple ürünlerinide kullanıyorum kısaca bir Apple fanıyım ama bu telefonu gördükten sonra iPhone 3GS konusunda şüpheye düştüm 3GS alacağıma gider Hero alırım hem değişik olur hemde çeşitlilik olur.

beni bir kisi anladi o da google.

"CHIP Online Ziyaretçisi yazmış:
iPhone 2g ve 3g kullanıcısıyım aynı zamanda Mac ve diğer Apple ürünlerinide kullanıyorum kısaca bir Apple fanıyım ama bu telefonu gördükten sonra iPhone 3GS konusunda şüpheye düştüm 3GS alacağıma gider Hero alırım hem değişik olur hemde çeşitlilik olur."
-----------------------------------------------
Yıllardır site ve forum köşelerinde iPhone kullanıcılarının nasıl bir zihniyete sahip olduğunu anlamaya çalışıyorduk ya... İşte laboratuvarlık bir örnek :D

Oturmuş iPhone'dan daha kaliteli daha ucuz telefonlar varken sırf hava olsun diye o kadar para verilir mi diye utanmadan soruyorsunuz :D Adamın 3-4 tane milyarlık telefonu var 1 tane de çeşitlilik olsun diye alıyor yahu!!! Siz daha konuşun... hey yüce Ya Rabbiiiiim!...

Ekran hassasiyeti nasıl acaba ?

Bana çeşitlilik diye laf atan arkadaşa cevabım şudur param var saçıyorum sanane arkadaşım ben bu günlere gelebilmek için o kadar çalıştım çabaladım tabii ki hakkım benim teknolojik ürün alabilmek bu seni neden ilgilendirir anlamış değilim saygılar sevgiler.

Ben kullaniyorum . Muhtesem

ya neden bırbırınızı yıyorsunuz gecler... adamın parası varsa alır sizene bundan,bu iş boyledir parayı veren dudugu calar...western88

teleon guzel ama eksiklikleri var.. hero icin bi flash player yok adobe'nin android isletim sistemi icin gelistirdigi bi flash player var fakat o da google g1 modelinde destekleniyo,telefonun arayuz gecislerinde bazen duraksama olabiliyo

Arkadaşlar benim sormak istediğim bir soru var. Telefon çok güzel ben almayıda düşünüyorum. Ama bu telefon için kılıfı internet haricinde başka bir yerlerde bulma şansımız varmı? Benim için kılıf çok önemli bir konu.

herkes asagidaki kivrima takmis o kivrim resimde gordugunuz trackball(mouse) u rahat kullanmak icin yapilmistir.

Kucuk telefon modasi gecti o eskidendi kucuk olmasi sartti cunku sadece mesaj ve arama icin kullaniyorduk ama simdi internet,arama ,mail sosyal paylasim siteleri falan filan.size tavsiyem tipinden cok islevine bakin..
bu telefon diger telefonlar gibi iphone kopyasi degil ve kendine ozgu bir dizayni var.
ben kullaniyorum ve cok memnunum.yok yok..i phone o kadar cok para vericegime HERO alir geri kalan paraya da PC`mi yukseltirim ..

bu telfonla you tube izleniyor. htc hero ile internet speed test yaptim 2mb / 1mb upload aldim daha ne istiyim.

iphone kadar kullanici dostu olmasada fena degil.

Sen de yorum yaz

CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir