İndirin: Catalyst 9.1 ile OpenGL 3.0'a destek

ATI ekran kartı sürücüleri, yeni yılna yeni sürüm numarasıyla merhaba dedi: İşte Catalyst 9.1...

Catalyst 9.1: OpenGL 3.0 tamamen destekleniyor
ATI Catalyst 9.1 nolu sürüm indirilmeye sunuldu.

AMD dün tam vaktinde 9. sürümün ilk grafik kartı sürücüsünü yayımladı.

Catalyst 9.1 tüm güncel Radeon-ekran-kartlarını destekliyor ve üreticinin verdiği bilgilere göre grafik programlama birimi OpenGL 3.0'a tam destek veriyor. Bunun dışında bazı hatalar giderildi ve bazı grafik yongalarının performansı optimize edildi. İki sanal masaüstü arasında değişim yaparken MPEG2 içerik oynatmada da iyileştirme yapıldı.

Yeni Catalyst sürücüsünü aşağıda verdiğimiz linklerden indirebilirsiniz.

Download:
Catalyst 9.1 (XP)
Catalyst 9.1 (Vista)

Halil Mollaoğlu

Okuyucu Yorumları

Toplam 16 Yorum

recep abi forumda paylaşım yapar yapmaz indirip kurdum

güncelleyelim bakalım performansa etki ediyor

Bence gelmiş geçmiş en iyi sürücü 8.5, ben bundan sonraki bütün drverleri denedim, 8.5'teki hız hiç birinde yok 9.1'ide denedim, arkadaşlara tavsiyem, 8.5'tir, yükleyin farkı göreceksiniz...

Bakalım inş. performansa etkisi olur

windows 7 uyumlumu bu

türkçesi warmı acaba ?

Bu bütün ati ekran kartları için güncelleme niteliğindemi ?

Bu güncelleştirmeyi kuracakların ekran kartı modellerine göre agp ve pcı - e slot tipi özelliklerini dikkate almalarını tavsiye ederim.Çünkü henüz agp olanlar yayımlanmadı.

Bu güncelleştirmeyi kuracakların ekran kartı modellerine göre agp ve pcı - e slot tipi özelliklerini dikkate almalarını tavsiye ederim.Çünkü henüz agp olanlar yayımlanmadı.

ya ben ındırdım kırdım tam sonuna gelıo hata veriyo olmuyo neden acaba? yardımcı olursanız sevınırım bırde yanlış yere mı tıkladım ıngılızemde yok:(

PENTIUM 2.40-- 756 MB RAM- HD 3650 512 MB DDR2 AGP EKRAN KARTIM...
Programı ındırdım yuklerken hata verıyor.. sozleşmeyı kabul edıyorum hersey olması gıbı gıdıyo ama sonuna gelınce hata verıyor ''setup drivers'' gibi uzun bı yazı cıkıyor... sorun sızce nedır lutfen cevaplarmısınız işin içinden cıkamadım yardımınıza ıhtıyacım var

"Bence gelmiş geçmiş en iyi sürücü 8.5, ben bundan sonraki bütün drverleri denedim, 8.5'teki hız hiç birinde yok 9.1'ide denedim, arkadaşlara tavsiyem, 8.5'tir, yükleyin farkı göreceksiniz..."
31 Ocak 2009 Cumartesi, 17:33

Ne alakası var?Adamlar boşuna mı driver çıkartıyor

ATI firması malesef Nvidia kadar başarılı yazılım üretemiyor. Ekran kartları konusunda çok iyiler ama konu yazılıma gelince liderliği Nvidia'ya kaptırıyorlar. ATI firması Catalyst 9.1 ile umarım istediğini bu sefer elde edebilir.

Nasıl Agp Versiyonu çıkmadı ya Bende x1650 pro var agp 9,1 ccc kurdum sorunsuz calışıyo :S

Hatayla karşılaşan arkadaşlar google'a ati 9.1 yazın gelen ilk linkte sorunun kesin çözümünü açıkladım, ordan okuyun hallolsun...

benim fifa 08 oyunum ve fifa 2009 açılmıyo oyun grafik hızlandırıcı donnanım gerektirir diyo hangi programı indirirsem sorun düzelir

Sen de yorum yaz

 


CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir