Nesillerin farklı teknoloji alışkanlıkları

Hangi yaş grubu hangi teknolojilere ilgi duyuyor? İşte Deloitte Türkiye'nin raporu...

Geleneksel medya hala güçlü

Geleneksel medya hala güçlü

Araştırma, kullanıcıların toplam vakitlerinin yüzde 45'ini kullanıcılar tarafından oluşturulmuş içeriklere ayırdığını ortaya koyuyor. 13-24 yaş aralığı dikkate alındığında bu oran yüzde 52'ye çıkıyor. Google veya Yahoo gibi arama motorları ise tüm nesillerin en çok kullandıkları çevrim içi uygulamalar olarak göze çarpıyor.

Araştırma, geleneksel medyanın iletişim tahtını uzunca bir süre daha koruyacağını öngörüyor. Özellikle TV bütün nesillerce kabul görmeye devam ediyor.

Kullanıcılara önümüzdeki yıl için en çok neyi arzuladıkları sorulduğunda, ilk dört sırada yüzde 53 ile kitap okumak, yüzde 47 ile sosyalleşme, yüzde 40 ile aile akşam yemekleri, yüzde 36 ile gazete okumak gibi geleneksel olaylar öne çıkıyor.

Okuyucu Yorumları

Toplam 1 Yorum

Benim babam 45 yaşında İnternet üzerinden Call of Duty 2 oynuyor iş yerinde :D x fire programıyla

Sen de yorum yaz

 



Bu konuda okuyacaklarınız
CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir