iPad yerine Android almak için 4 neden!

iPad dururken neden bir Android tablet satın alayım mı diyorsunuz? İşte 4 büyük neden...

iPad yerine Android tablet almak için 4 neden!

Apple'ın tableti iPad'in piyasada neden büyük bir üstünlüğe sahip olduğu açık: iPad oldukça şık görünüyor ve onun için çok sayıda uygulama var. Yeni iPad ise Retina ekranıyla çok yüksek bir görüntü kalitesi sunuyor. Ancak piyasada iPad'e alternatif tabletler bulmanız da mümkün ve bu tabletlerin hepsi, sandığınız kadar "uyduruk" değiller. Android'li bir tablet alıp ondan gerçekten memnun kalmanız mümkün. "Neden bir Android tablet satın alayım?" diyorsanız, bu maddeleri gözden geçirmenizi öneriyouz.

iOS yerine Android

Android 4.0 (ICS), hem ceplerde hem de tabletlerde oldukça iyi. Stok ICS, artık eskisinden daha yetenekli ve size akıcı bir deneyim yaşatabiliyor. Hemen hemen tüm tabletleri root'layarak Android'in son sürümüne yükseltebilir ve işletim sisteminizi güçlü bir hale getirebilirsiniz. Açık kaynak kodlu Android'in önemli bir yönü olan "özgürlük" de dikkate almanız gereken faktörlerden.

Özgürlük ve Apple ekosistemi

Özgürlük

Özgürlük, Apple ve ürünleriyle pek bağdaştırmayacağınız bir şey. Şirket, özellikle Steve Jobs'un etkisiyle birçok konuyu sizden daha iyi bildiğini düşünüyor.

Android, özelleştirme ve çoklu görev bakımından iPad'den daha avantajlı bulanıyor. Android'de seçimleri sizin yapmanız daha kolay, iOS'da ise bazı katı kurallar içinde hareket etmeniz gerekiyor.

Bir Android tablet satın alarak tabletinizi istediğiniz gibi yönetebilir, Apple'ın katı kurallı uygulama mağazası yerine Goolge Play'den dilediğiniz uygulamayı indirebilirsiniz.

Apple ekosistemi

Bir iPad almak, Apple'ın ekosistemi içerisine girerek orada hapsolmak anlamına geliyor. Apple ürünlerini kullanabilmek için çoğunlukla iTunes ve App Store'u kullanmanız gerekecek. Bunun yanında bir Apple iPad aldığınızda, diğer pahalı Apple ürünlerine olan ilginiz de artacak.

Tabi ki Google'ın da kendine ait bir ekosistemi var. Ancak Google Play, bir Android tablet satın aldığınızda, iPad-iTunes ikilisine göre çok daha az önemli bir faktör.

Fiyat

Ekonomik yönden oldukça rahat olmanız dışında, iPad'in oldukça pahalı bir cihaz olduğunu biliyoruz. Temel özelliklere sahip bir Android tablet, iPad'in fiyatının çok küçük bir bölümüyle ihtiyacınızı karşılayabilir. Uç nokta Android'li tabletler de genellikle iPad'den uygun fiyatlara sahipler.

Zeynel A. Öztürk

Okuyucu Yorumları

Toplam 67 Yorum

Ya android neymiş ipad'in yanında !!! ipad'in uygulama kalitesiyle ipad arasında dünya kadar fark var... pahalı olsun 5 lira daha fazla olsun Aplle olsun.. fakir tableti anroidle işiniz olmasın. 300 TL lik cihazda bile android var bir elektronik ürünün degeri olmalı.. ele ayaga düşmüş olmamalı !!! ;)

@18 Mayıs 2012 00:14 İpad in uygulama kalitesi ile ipad arasındaki dünya kadar fark ne acaba? Bence bir fark yok. İkiside ipad

"pahalı olsun 5 lira daha fazla olsun Aplle olsun.. "

Garabet daha Apple yazmayi bilmiyor, iPad kullaniyor.
Ben boyle zenginligin ... :D

boşuna demiyorum yıllardır apple slaves diye..

Ya android neymiş ipad'in yanında !!! ipad'in uygulama kalitesiyle ipad arasında dünya kadar fark var... pahalı olsun 5 lira daha fazla olsun Aplle olsun.. fakir tableti anroidle işiniz olmasın. 300 TL lik cihazda bile android var bir elektronik ürünün degeri olmalı.. ele ayaga düşmüş olmamalı !!! ;)
----------------------------------

Umarım bir gün yüce ALLAH'ım seni bu dünyadan göçmeden önce 1 yıl boyunca fakirlikle sınar, böylece dünyada yaşayan ama küçümsediğin Fakir insanları hatırlarsın.

android fanboy alert!

300 Tl ye 5 nokta dokunmatik 1080p full hd videoları takılmadan oynatan full flash destekli android 4 ICS varken gidip dünya kadar para verip Ipad alan birisinin ya parası çoktur ya da aklı yoktur

arkadaş nasıl bir düşünce ele ayağa düşmesin demek o zaman sende dünyadaki zenginlere göre sende ucuzsun sende mi olma fakir tableti android dilerim zenginlerin keyiflerine göre dünyayı yönettiği bir zaman da onların insafına kalırsın tabi 2000 tl ipad alıp kendini çok üstün görüyorsan o başka

Apple ekosistemin köpeği olmaya devam edebilirsiniz.

300 liralık bilgisayarda da windows 7 var.microsoft kötü mü oluyo yani?bu applecılardaki zihniyeti anlamıyom demek ki tutulan bi işletim sistemi ki 300 liralık cihazda bile var.android ayağa falan düşmedi sadece girebildiği her cihaza girerek bilgisayarlardaki microsoftun tahtına tablet ve ceplerde de kendisi oturmak istiyor hepsi bu!

salak bir tablete ipad 2 vs. yeni ipade 1500-2000lira vermekte zor olan bisey 2000liraya a8 amd cpulu canavar gibi g6 hp alir artan para ile oyundu filmdi istedigini alir canavar gibi oynarsin yeni ipad gibi isinip elini yakmazda yada bir sorunu haber olmaz.

Ipadin pahali bir tablet oldugu dogru degil, sadece bir on yargi. Apple kar marjini ufaltarak surumden kar etme yolunu secmistir. Piyasada halihazirda ipadten daha pahali tabletler bulunmaktadir. Bilginize..

yalnız bu resmen taraf tutmaktır

Buram buram fandroid kokan bir haber bu. Hala bazı arkadaşların tüm apple ürünlerini pahalı sandığını görüyorum, tıpkı haber editörü gibi. Mesela iphone 4 ile aynı özellikleri olduğu için ipod touch 4 'ü "1000 liradan fazladır" diyen arkadaşlarım 450 lira olduğunu görünce bayağı şaşırmışlar idi. Ve en son çıkan ipad yani yeni ipad'in fiyatını en az 2500 tl diye tabir edenler de yok değil forumlarda. Ama bu en son çıkan ipad'in fiyatı dahi 1200 küsür lira. Ayrıca çok çok geniş uygulama mağazası var, ve bariz şekilde hızlı ve güçlü bir tablet, 4 çekirdekli vs vs biliyorsunuz işte. Ama android tablet alacaksan iyisini almak lazım yoksa tam manası ile kullanamazsın. İyisi ise yeni ipad fiyatında hatta daha pahalı. Öyleyse neden alayım? Ayrıca fiyat konusunu geçtim, editör arkadaş demiş "android'de root var ama ios'ta özgürlük yok" diye, adam ömründe jailbreak diye bir şey duymamış. Hepsini geçiyorum, uygulamaları için alınır.

Boyle bir karsilastirma yapilmasi buyuk hata sen gel apple la android i karsilastir herkes biliyor apple in ustun oldugunu

Apple fanboylar hiç değişmeyecek

Yazıyı hazırlayan arkadaşın ellerine sağlık. Tam olarak Android'i seçme sebeplerimi sıralamış.

Ya android neymiş ipad'in yanında !!! ipad'in uygulama kalitesiyle ipad arasında dünya kadar fark var... pahalı olsun 5 lira daha fazla olsun Aplle olsun.. fakir tableti anroidle işiniz olmasın. 300 TL lik cihazda bile android var bir elektronik ürünün degeri olmalı.. ele ayaga düşmüş olmamalı !!! ;)
-------------------------------------------------
senin gibi beyni eksiklerin teknolojiden anladıkları bu kadar. zaten apple sizin gibi kafalar sayesinde zengin oluyor. anlamıyorsun bari oturduğun yerden zırvalayıp durma. herif andoride fakir tableti diyor ya :))) senin vitaminin eksik kalmış, çocukken iyi beslememişler seni :))))

Android olsun fakir işi olsun...kendini fazla üstte görme gün olur devran döner...

Android olsun fakir işi olsun...kendini fazla üstte görme gün olur devran döner...

Apple, insanların bilinçaltına komünizmi aşılayan bir şirkettir. Komünizmin şirketsel versiyonudur.

Başınızda bir otorite vardır. Herşeyin en iyisini o bilir. Sizin yerinize herşeye o karar verir. Sizin ne istediğinizin hiçbir önemi yoktur. Dünya için çok kötü bir örnektir. Böyle bir devlette yaşadığınızı düşünsenize!

Üzgünüm ama benim açımdan gerçekler böyle! Üstelik de Steve Jobs'ı çok sevdiğim halde.

Aslında bir psikiyatrist olsam Apple kullanıcılarının ve Android kullanıcılarının komünizme yatkınlığı konusunda kapsamlı bir araştırma yapardım.

Apple komünizmdir, komünizm Apple'dır...

Ya android neymiş ipad'in yanında !!! ipad'in uygulama kalitesiyle ipad arasında dünya kadar fark var... pahalı olsun 5 lira daha fazla olsun Aplle olsun.. fakir tableti anroidle işiniz olmasın. 300 TL lik cihazda bile android var bir elektronik ürünün degeri olmalı.. ele ayaga düşmüş olmamalı !!! ;)
-----------------
Toplumda yer edinememis zavallilar kendilerine pahali oyuncaklar alarak kendilerini yukarlarda görüp ele ayaga düsmekten bahsediyor. Bana hangi uygulamalari ve tableti ne amacla kullandigini yazarmisin? Hangi ticari uygulamala ile isin var ve o uygulama Android'de yok. En fazla yaptigin facebook durumunu güncellemek iki haber okuyup 5 dk. oyun oynamak olur. Bunu android fazlasiyla yerine getiriyor.

pahalılıkla alakası yok adam kaliyeli yapmış...
Şu Türkiyede bile ne kadar çok satıldı o fiyat olmasına rağmen ayrıca jailbreak seçeneğide var ....

elinizde bir alet olsun sürekli uğraşayım diyorsanız android alın rootlarsınız farklı modlar yüklersiniz menülerle oynarsınız veya daha ileri gidip hız aşırtırsınız fakat iş görsün istiyorsanız ipad alın

altın semer eşeği eşeklikten almaz diye bir söz var.

Teknoloji her kes için ulaşılabilir olmalı.

Fakir tableti android mi ? Keşke para yerine birazda bilgi, akıl, beyin olsaymış...

Ipad tablet'lerin kapalı kutudan farkı yok. Özgürlük istiyorsanız tabii ki android. Ipad'in tek avantajlı alan, ekran kalitesi ve dolayısı ile dokunmatiği. Ama verilen paraya göre bu özelllik bırakın da olsun. Kıyaslamayı para ve özellik alanlarına göre yapmak lazım.

"Bunun yanında bir Apple iPad aldığınızda, diğer pahalı Apple ürünlerine olan ilginiz de artacak."
İnsanlar güzel ve kaliteli kullanıcı dostu cihazlara kolay alışır ve talepleri bu yönde değişir. Bu kadar net ve basit. Sorun istemeyen kullanıcı Apple ürünlerine ,özgürlük safsatası ile sorunlar isteyenler ise Android e yönelir.

Arkadaşlar size gülüyorum :D en az 2000 tl olduğunu iddia ettiğiniz ipad'lerin fiyatını araştırın önce. ipad 2'yi 1400'e aldım ben sıfır hemde.

apple ürünlerinide kullandım ve nefret ettirdi !!! bu kadar insanı kısıtlayan bir ürün marka olabilirmi!! iphone ipad ve diğer ürünler benim değilde steve'in malı gibi daha çok... ben bana ait birşey isterim bana hitap edecek istediğim gibi şekillendireceğim... android her zaman üstündür... azcık düşünen teknolojiyle arası olan zaten android i tercih edecektir... geri kalan apple hayranları ise sadece elindeki aletle statu elde ettiğini sanan ezikler :)

İki tane son model Android tabletim var, bayılıyorum, iPad ile zaman kaybedemem ben...

samsung galazy tab 10.1 yaklaşık 1 yıldır piyasada ve kesinlikle ipaddan daha iyi. Flash player desteği de olması sayesinde bir pcden farksız internet kullanım deneyimi veriyor. Uygulama desteği de çok iyi hatta ücretli uygulamaları bile korsan yükleyip kullananbilirsiniz ipaddan daha ince daha hafif ve ekranı hd çözünürlükte işlemcisi ve rami de ipad kadar iyi
peki bu tablet bu kadar iyi de neden ipad kadar satılmadı? çünkü apple durumu baştan farkederek açtığı komik gerekçeli patent davaları ile dönem dönem tabletin satışına yasak koydurttu.
çıkalı bir yıl olmasına rağmen galaxy tab 10.1 bir notebook pcden üstün özelliklere sahip iken yeni ipadın bile 4 iphonu koli bandıyla birleştirip kullanmaktan farkı yok
ipad appleın kısıtlılıkları altında büyük bir iphone kullnımından farksız iken galazy tab 10.1 notebooktan bile daha iyi

artık adobe flash hakkında konuşmak çok saçma değil mi? adobe android için yeni sürüm çıkmayacağını duyurdu siz hala takılın flash gibi şarj ve performans yiyen ıvır zıvırlarla.
'apple ürünlerinide kullandım ve nefret ettirdi !!! bu kadar insanı kısıtlayan bir ürün marka olabilirmi!! iphone ipad ve diğer ürünler benim değilde steve'in malı gibi daha çok... ben bana ait birşey isterim bana hitap edecek istediğim gibi şekillendireceğim... android her zaman üstündür... azcık düşünen teknolojiyle arası olan zaten android i tercih edecektir... geri kalan apple hayranları ise sadece elindeki aletle statu elde ettiğini sanan ezikler :)'
büyük ihtimalle bu arkadaş korsan yazılım bulamadığı için sinir olmuştur. git korsan kullan mutlu ol bizim emeğe saygımız var.
laflarına dikkat et yedirtirler o lafları. senin hiç kimseye hakaret etme gibi bir hakkın yok.

'çıkalı bir yıl olmasına rağmen galaxy tab 10.1 bir notebook pcden üstün özelliklere sahip iken yeni ipadın bile 4 iphonu koli bandıyla birleştirip kullanmaktan farkı yok'
notebook pcden üstün özelliklere sahip olduğu satırını okuyunca yorumu okumayı bıraktım. böyle teknolojiyle alakası olmayan insanlar bir teknoloji devine laf atmaya nasıl cürret ederler?
git bi işlemci çeşitlerini araştır çocuğum.

buradaki küçük yaşta olan (beden ya da beyin yaşı) okuyucular herkesin istediği cihazı kullanmakta özgür olduğunu kabullenemiyor mu? birbirinize laf atmayı kesin de herkes istediğini kullansın. baskıcı zihniyet.
örnek:
'Fakir tableti android mi ? Keşke para yerine birazda bilgi, akıl, beyin olsaymış...'
kendini birşey sanan çocuk. eminim ki bir android tableti var ve onu savunmaya çalışıyor. yazık.

İpohe 4 ve galaxy tab 8.9 kullanıcısıyım. Telefonumda onlarca uygulama var borsa mesajlaşma ekonomi çeşit çeşit ama androidte bu çeşitlilik malesef yok. Bence ios da androidte kendi içlerinde başarılılar. Tabletim rootlu iphone um jailbrekli hiç bir sınırlama yok flash açıyorum bluetootla dosya alışverişi yapıyorum. Haberde bahsedildiği gibi bir hapis söz konusu değil. Ayrıca apple kullananları hava atmakla itam eden kişilerin kişisel gelişimini tamamlamamış ezik ve kıskanç olduğunu düşünüyorum. Saygılar

Orta seviye tabletlere değil, üst seviye tabletlere baktığımızda (Galaxy 10.1, Xoom vs) iPad ile aynı fiyata satıldığını görüyoruz. Max. 100-200 TL oynar. Bu nedenle artık Apple pahalı demeyi bırakın. 2. olarak her Apple destekleyicisi teknoloji cahili diye bir şey yok. Ayrıca iOS'un Android'den daha stabil olduğu su götürmez bir gerçek. Android'in bir eksiğide market. Android Market'te (G. Play S.) binlerce sahte, virüslü uygulama var. iOS App Store'da ise sıkı bir denetim olduğu için neredeyse hiç virüs yok. Tabi bu söylediklerim üst seviye tabletler için. Basit görevler için 300-400 TL'lik bir Android tablet iş görür.

Android tabii ki daha iyidir, ama bu iPad daha kötü demek de değildir.

Tablete yakışmayan şey Windows'tur, sistem kaynaklarını kendine kullanan ve yazılım desteği olmayan Windows 8 alanları bezdirecek.

sıkı bir Apple kullanıcısı olarak haberin manşetine sesli güldüm :=) hay allah mustakımınızı versin ya bide nedenlerinide sıralamışlar ya :=)

samsung tabletim var devamlı donuyor apple ürünlerinde hiç görmedim habere bakmayın android almayın daha çok ekmek yemeleri lazım

Android tabii ki daha iyidir, ama bu iPad daha kötü demek de değildir.
Tablete yakışmayan şey Windows'tur, sistem kaynaklarını kendine kullanan ve yazılım desteği olmayan Windows 8 alanları bezdirecek.

bu ayın en saçma yorumu diyebiliriz buna :)

Tablet tabi ki de notebook pcden daha iyi çünkü bir masaüstü bilgisayarı sıkıştırıp dizlerinizin üstünde taşımaya çalışmıyorsunuz sadece bi kitap hatta karton gibi elinizde tutuyorsunuz ayrıca kendi mobil ağa bağlanıyor, dokunmatik ekranı var gpsi var hareket sensörleri var ihtiyaç duyduğunuz herşey var
En ileri teknoloji ince hafif notebooklar bile en az 1,5kilo iken ve ben bu tabletle notebookla yapabildiğim her şeyi yapabiliyorken notebookun işlemcisi tabletten daha güçlü olsa dağları delse neye yarar
Tabi ki de tablet notebooktan daha iyi

bu ayın en saçma yorumu diyebiliriz buna :)
...
Öyle mi? Neresi yanlış?

android satmak için elinizden geleni yapsanızda APPLE bu işi acemilere bırakmaz önce bir android kullanıp eziyeti görün sonrasında İPAD2 yi kullanın ve arasındaki o şahane farkı görün ;=

android satmak için elinizden geleni yapsanızda APPLE bu işi acemilere bırakmaz önce bir android kullanıp eziyeti görün sonrasında İPAD2 yi kullanın ve arasındaki o şahane farkı görün ;=
...
Sen Anroid kullanmadan Android hakkında yorum yazıyorsun, kullansaydın böyle saçamalamazdın.

Android denen şey, uyduruk uyrduruk UYDURUK!

Android denen şey, uyduruk uyrduruk UYDURUK!
...
Valla ben çatır çatır kullanıyorum, Ofis, film, müzik filan harika... Bilgisayarda yaptığım her şeyi hafif tabletimde yapıyorum, evden çıkarken sırtıma asıp da çıkıyorum, çay bahçesinde postalarımı okuyorum.

Harika, harika, HARİKA...

Android denen şey, uyduruk uyrduruk UYDURUK!
---------------------------------------------
Sende bi problem olmasın

@24 May 2012 10:42 özgür dünyadan bir haber yazılmış bir yorum ne üzücü. Apple ürünleri artık insanların elinde kartvizit yerine geçer olmuş.

Alın androidi pişman olun.Geçen s note alan biri şöyle diyodu; ıphonu eşime verdim merak ettiğimden bunu aldım.Herşey güzelde uygulamaları tıklıyorum açılmıyor tekrar tekrar derken gecikmeli olarak hersini açıyor ekran karmaşası oluyor:)) Adam alışmış ıphone a tıklayınca uygulama anında açılacak zannediyor.Garip vermiş 2500 tl ekranı büyük diye kendini kandırıyordu...ıpad bir yana android tabletler bi yana.Aynı klasmanda dahi değiller, boksörler bile sıklet sıklet. En iyi donanıma yükleyin andoidi(ör pc nize, bi dolu linux sürümü var)cihaz yavaşlasın. Hızda,beğenmediğiniz symbian bile önde, n9 daki işletim sistemi androidden kat ve kat hızlı çoklu görevlerde android yazılımı katlıyor.Test sonuçları böyle.Bireaz araştırın yahu.Önce bunları geç sonra ios ye ...daha çook fark var. virüslerinden kurtul, hız kazan, doğru dürüst uygulamalar koy öyle alalım. Bu halinle 4 neden bulan editörün elini sıkmak gerekir. Ortalık yerde ben 4 neden buldum ve nedenler bunlar dersen komik olursun. ıpad 2 dğer tabletlerden daha ucuz. 450 tl ye dahi ıphone 4 ile aynı özellikte,(telefonu yok) tablet var.Özgürlükten kasıt forum sitelerinde nasıl room yaparım, nasıl root yaparımsa buyrun androide.Ayrıca bi firmanın ürünlerini beğenmesenizde kötü, onun yerine aha bu var demek yakışmamış.Özgürlükten kasıt beleş kullanımsa emeğin karşılığını nasıl alıcak insanlar?

@25 May 2012 17:31 çok haklısın katılıyorum

iPad'i övenlerin hesaba katmadığı bir şey var. O da android cihazların birçok firma tarafından üretilebiliyor oluşu. Sen gidip ucuza satma hevesindeki tecrübesiz firmanın sıradan tabletinin kullanımını 2500Tl'lik iPad ile yarıştıramazsın.

Ayrıca Apple her zaman tasarım ile tutmuştur. Her ürününde mutlaka bir özelliği eksik bırakan bu firmayı hiçbir zaman sevemedim.

Androidi çok merak ediyorsan alırsın s3'ü görürsün füzeyi.

androite para verenin aklına şaşarım. mac(iphone, ipad, ipod) teknolojisin üstüne tanımam.

ipad 1500 tlden inmiyor android işlemle hızı veya bazı özellikleri tartışılamaz ama andiroidlere bütçesi yeten insanlar ne yapsın ?

apple saçmalığını övenlerin derhal doktora başvurması gerekiyor.

Ne kadar fesatsınız eğer ipad kapalı katı kuralları olmasaydı virüsten şikayet edicektiniz. Android çok basit bir sürüm.

andridse at cöpe sacmaligin daniskasi

Android tam bir saçmalık apple daha kaliteli ve virus kapma şansı hiç yok android in virus koruması yok android tam bir saçmalık

Apple dan vazgeçiyim dedim bir cahillik aldım bi galaxy s4. android beni hiç şaşırtmadı. Bi telefon bu kadarmı kötü olur.

ben ipad kullanıcısı değilim ama geçen arkadaşın samsung tab 10.1 tabletini kullandım csr racing drag yarışını indirmiş onda bile kûcûk kasıntılar var ki ana ekranda widget kaldırırken bile kasılıyor tabletin fiyatı 850 lira şuan ipad mini 699 lira başka sôze gerek yok

Ben 3 yıllık ipad kullanıcısıyım 214 tane oyunum var daha ne donma var ne de kasma

Özgürlükmü istiyorsun ? Jailbreak yap kardeşim!.. ve iPadin android tabletlere göre çok sevilmesinin en büyük sebeplerinden biride düşük RAM e rağmen (iPad 2 - 512mb) kasma yapmaması. Bunun nedeni ise iosun çok hafif bir işletim sistemi olması. 3gb rame sahip note 3 bile ciddi anlamda kasma yapıyor. Bu ramin kalitesi değil , işletim sisteminin kalitesi ;)

Öncelikle herkesin bayramı mübarek olsun. Valla arkadaşlar bence gereksiz yere tartışıyorsunuz, neden mi? Çünkü birincisi herkesin kullanım alanı farklı. Yani atıyorum ben oyun için alıyorumdur ama bi başkası sadece eposta okumak, nette gezinmek için alıyordur. Ha benim.kişisel deneyimimi soracak olursanız ben ikisinden de vazgeçemem. Bnm ilk android deneyimim uyduruk bi tabletle olmuştu ve bigün sinirlenip kırmıştım o tableti. Sonra S3 aldımve bi daha Samsung almamaya yemin ettim.

2 sene önce de iPad 2 3G aldım. S3 2 senenin sonunda çöp. iPad' i hala kullanıyorum. Hatta son sürümde. Ama androidden de vazgeçmiş değilim; Lg G3 alarak bu deneyimime devam ediyorum. Yani diyeceğim şu ki; durumunuz varsa ve iyi bir cihaz alırsanız sistemi android de olsa ios da olsa rahatlıkla işinizi görürsünüz. Eskiler boşuna dememiş "Birşeyin kalitesini bilmiyorsan fiyatına bak." diye. Onun dışında ikisini karşılaştırmak Mercedes ya da Bmw ile Peugeot ya da Citroen' i karşılaştırmaya benzer.

Dipnot: Kesinlikle Alman hayranı ya da Fransız düşmanı değilim. Aksine Fransızlara ayrı bi sempatim var. Buna rağmen; gözle görülen kalite farkını da yabana atıp körü körüne Fransız fancılığı yapmak bana yakışmaz.

Sen de yorum yaz

 


CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir