iPhone 3G S'i Türkiye'ye getirecek operatör

Apple'ın yeni akıllı telefonu iPhone 3G S de Türkiye'ye geliyor. Peki ama kim, ne zaman getiriyor?

iPhone 3G S, Vodafone'la Türkiye'ye geliyor

Vodafone, Apple ile imzaladığı anlaşmayla, şimdiye dek üretilmiş en güçlü iPhone modeli iPhone 3GS'i 28 Ağustos'ta Türkiye'deki müşterileri ile buluşturacak.

2 kata kadar daha hızlı olan yeni iPhone 3GS uygulamaları daha hızlı başlatabiliyor, 32GB kapasiteli versiyonu ile daha fazla şarkı, video, uygulama depolayabiliyor, 3MP çözünürlükte otomatik odaklama özelliği ile fotoğraf çekebiliyor, başka yazılıma gerek kalmadan video kaydı yapabiliyor, sesle kontrol edilebiliyor ve pusula uygulaması ile yön bulmayı kolaylaştırıyor. Üstelik geliştirilmiş pil ömrü ile artık 30 saate kadar müzik keyfi ve 10 saate kadar da video seyri sunan iPhone 3GS, Vodafone 3G+ ile her yerden internete ulaşılmasını da sağlıyor.

Basın bülteninden derlenmiştir.

Okuyucu Yorumları

Toplam 27 Yorum

vodafone'un fiyat politikaları hakkında fazla bir bilgim yok ama en azından şöyle bir 1800'e satarlar diye düşünüyorum. Eh yani boru değil bu iPhone 3GS!

Gelsin Bakalım :)

3G durumu ne acaba? Önünde kamera olmayabilir.

goruntulu konusma yok bıde ıphone 3g s gelde dleı olma sen kalk 1.500 tl ver

siz de 1800tl derseniz vodafone bunu 1800e satar merak etmeyin biraz beklentileri düşük fiyatta tutun firmaları gaza vermeyin.

yahu 300 saat müzik deniliyor ama herkes şarjından şikayetci takıyorum şarja sabah diyo öğlen bitiyo diyo bu nasıl 30 saat müzik dinlemek anlamadım getti

arkadaşlar iphone 3g ve 3gs alınmaz o paraya n96 alırsın bundan 2 kat daha performanslı

Görüntülü konuşma özelliği yok ama diğer 3G ugulamalarından faydalanabileceğiz. Bence 3 5 ay içinde yeni bir model daha çıkartırlar. İllede İphone diyenler bekleyebilir.

ben 17 yaşındayım.valla benım 2 mılyar sınırım var umarım 2 mılyardan daha fazla olmaz =( o zaman almaz bizimkiler.düşüncesi bile kötü =(

bazı arkadaşların 3G anlayışı önde kamera olmasından ibaret sanırsam !

Bunda ön kamera var

3G sadece görüntü değildir...atlamayalım araştıralım...

N96 bundan daha performanslı değil, aslında şu an dünyada ıphone 3GS den daha performanslı bir cep telefonu yok. Uygulamaları ,Web sitelerini en hızlı çalıştıran cep telefonu yok.

ön kamera yok.

N96 bundan daha performanslı değil, aslında şu an dünyada ıphone 3GS den daha performanslı bir cep telefonu yok. Uygulamaları ,Web sitelerini en hızlı çalıştıran cep telefonu yok.

ben 17 yaşındayım.valla benım 2 mılyar sınırım var umarım 2 mılyardan daha fazla olmaz =( o zaman almaz bizimkiler.düşüncesi bile kötü =(

-----------------------------
Dünya'da 1 milyar aç insan varken, ayda 500 TL ile geçinmeye çalışan varken , 2000 TL bana ayırdılar ayy almazlarsa of diye üzülenler var. İnanamıyorum valla saçma bir alete +1500 TL verince hiç mi canınız yanmayacak.

Bazıları demiş ki ; "3G sadece görüntülü görüşme olarak algılanıyor"
Vallahi durum şöyle, +1500 TL para ver sonra da görüntülü görüşme olmasın. Hangi akla hizmettir bu ya? Bunu geçtim 3G'nin görüntülü görüşme dışında pek bir anlamı yok. İnterneti var dersen ADSL'den 2 kat daha pahalı, kotasız seçenek yok, bilmem ne.. Ne yapayım 3G interneti... Hele mobil TV ayrı saçmalık. Evimizde zaten TV var, misafirliğe gitseniz orada da olacak. Eee ? Yolda izlemek için mi aylık 5 TL vereceksiniz? Gidin Allah aşkınıza be. Açın müziğinizi yolu seyredin. İnanın ki bundan güzel şey yok. Yolda film izlemeyi denedim de yok otobüs sallandı yok güneş geldi ekran gözükmedi... Bu izlenmezse mobil TV hiç izlenmez zaten...
Mobil TV saçma,
3G internet desen WİFİ varken, evde internet varken, tanıdığında falan da internet varken , pahalı pahalı 3G internete para vermenin anlamı yok... Yolda internete zaten bağlanılmaz öyle rahat olmaz o reklamlara boşuna aldanmayın.
Eh , ayda yılda bir görüntülü görüşülür bu durumda... Bilmem anlatabiliyor muyum..

MG42, Second floor :P
Sonuna kadar haklısın, teknolojinin suyunu çıkarmada üstümüze yok, yani edge internet de bizim mail bakma işimizi görebilir, gazete başlıkları okuyabiliriz, onları dinlememize izlememize gerek yok, haber bültenleri zaten gereksiz boşluklar ve saçma sapan şeylerin tekrarıyla oluşmuş şeylerden ibaret.

kedi uzanamadığı ciğere mundar dermiş arkadaşlar. Dünyada okadar çok gereksiz para harcanan şey varki buna bukadar kafa yorulmasını anlayamadım. iphone aynı şuna benziyor,

100 km yolu doğan, şahin, lada samara, fiat bisle gitmek
100 km yolu mercede, bmw, ferrari, lamborghini ile gitmek

bu bir konfor, bir kalite ister haram ister helal, baba parası yada alın teri alana hayırlı olsun demekten başka birşey demiyorum insanların paraya muhtaç olduklarını afrikada orda burda açlıktan ölenleri düşünen arkadaşlarıma,,,

sen onlar için ne yapabiliyorsun saçma sapan yorumlar yazmaktan başka sen biliyormusunki ülkende 18 yaş altı gençlerin online oyunlara milyonlarca dolar aktırdıklara en azından bırakta elle tutulut gözle görülür somut birşeye teknolojiye gitsin para... apple dünya devlerinden birisi senin ona yatırdığın oara seni her alanda ileriye taşımayacak dünyayı taşıyacak!!!

ama k2 networke ona buna yatırdığın para yatırdığın para olarak kalacak... :)

'Görüntülü konuşma yokken napim ben 3Gyi' diyenleri anlamak imkansız.

YA Apple 'Iphoneda görüntülü konuşma var' demiyor ki. YOK.
Apple'a göre görüntülü konuşma oturmamış bir teknoloji kullanılmayan saçma bir detay, onun için koymuyorlar. Görüntülü konuşucam ben illa diyosan, almazsaın SANANE??? SANANE???
Alana da karışamazsın

Ben de 2 ay ABD'de yaşadım, defalarca avrupaya gittim, 3G her yerde var BİR KERE BİLE GÖRÜNTÜLÜ KONUŞAN GÖRMEDİM.

Görüntülü konuşmaz olmazsa olmaz diyosan, alma iphone. Bize ne senin saçma düşüncelerinden? 3G geniş bant demektir, hızlı internet demektir. Görüntülü konuşmayı sağlayan da bu zaten, hızlı internet. Ama görüntülü konuşma o kadar kullanışsızdır ki, ABDde Avrupada çoğu 3G destekleyen operator görüntüşü konuşmayı DESTEKLEMEMEKTEDİR bile...

IPHONE dünyanın en hızlı smartphone'u. Dünynın en stabil hızlı çalışan uygulamaları en hızlı açan web sitelerini de en hızlı açan aynı zamanda en kullanışlı olan en çok uygulaması olan en iyi cep telefonu. Ömrünüz boyunca bir kere kullanp bidaha bakmayacağınız saçma özellikleri içermiyor.

1- Iphone 2000 lira değil, 60 kusur ytl lik kampanyaları var.
2- Iphone dünyanın en iyi cep telefonu. En kullanışlı, en hızlı, en keyifli kullanıma sahip, en şık, en çok uygulama desteği olan mobil cihazı.
3- Görüntülü konuşma, asla kullanılmayan, son derece gereksiz birşey. Sadece işitme engelliler için güzel. Görüntülü konuşma isteyen zaten Iphone almaz, zaten yok. Apple'da zaten bizde var demiyor, yok.
4-3G geniş bant internet demek, dünyada %99 kullanım amacı hızlı mobil internet. Iphone 'da internet sayfalarını en hızlı açan, internette mobil olarak doğru düzgün dolanabileceğiniz tek cep telefonu.

arkadaslar... biz calisalim gece gunduzz.. zaten firsat olmuyor isten gucten... 3g yi biz ne yapalim... 3g geldi eski sohbetler bitti... herkess alacak eline telini bu su sitede bu diger sitede... eee sonra.. nee olacak gusel anilar nasil yasanacak... internettemi... hayatin tadini almak icin yasamak gerek... 3g lee deil... peki 3g gelmis... ne degisti.. goruntulu konustun ne degisti... bence degisen bisi yok hepsi ayni... iphone internette daha hizli arkdaslar ona vereceginiz parayi bi hayir kurumunaa baaslayin olmadi... sevdiklerinizee sevinecekleri bi hediye alin... yada pcyi yenileyin... bence i phone almaktan daha ii... bi gun sorulacak bizee nerde ve nasil harcadik biz parayi demi... eee arkdaslarr isteyen alsin... hayirli olsun ama elinden dustumu copee atmak zorundasin bunuda unutmasin... artik herkess kendi dusunecelerinde ozgurdur... demi... biz turk milleti zaten basimiza ne geldiyse su meraktan geldi... ne bu 3g... daha hizli internet... daha hizli bilgi paylasimi..merak etmiyorum ben... merak eden... buyursun... arkdaslar gecin bunlari taktirin evinize adslyi istediginizz siteyee jet hiziylaa deil... isik hiziylaa girin...

arkadaşlar şu anda gazeteden okuduğuma göre ağustos sonunda türkiye'ye gelcekmiş bu iPhone 3G-S

3g yi biz ne yapalım diyen insanların olduğu bi ülke böyle geri kalmaya mahkum. Her zaman bilgiye ulaşmanın değerini algılamayan insanların olduğu bi ülke maalesef ileriye gidemeyecek...
Teknolojiyi bilimi sanatı takip eden insanlar olsanız, böyle saçmalamazsınız.

iphone 3g'm var. çıkınca 3g S 'i de alıcam. apple'ın üstüne tanımam.gerçekten de görüntülü konuşması yok falan filan diyip de iphone'u kötülemeye çalışmayın çünkü bence kendini yeterince kanıtlamış bir telefon bu.beğenen alır beğenmeyen almaz karar size kalmış..ama ne olursa olsun bu kadar kaliteli bir telefona çamur atmak kıskançlıktan başka birşey değil.

turkcell getirmiyormu yahu ? 9 ağustosta çıkıyordu hani ? Neyse artık bakarız 3G modelindede Turkcell sonradan söylemişti .... Ayrıca i;Phone dünyanın en iyi telefonu

bence güzel telefon ama özelliklerini ele alırsak ve dokunmatini dışarda bırakırsak 300 milyonluk telefondan farkı ne 2 mp kamera bltut yok sayılır internet güzel ama görüntülü yok ekran güzel ama mms yok dokunmatigi güzel ama multimedia çok düşük video çekim sıfır kullananlar kızmöasın dokunmatik özelligi ve internet kullananlar açısından süper peki ya türkiye şartlarında interneti kullanan kaç kişi ve ya ortalama 1500 2000 ytl verebilecek kaç kişi bize multimedyaası çok iyi olsun interneti olsun dokunmatigi normal olsun ve düşünce bir kerede sorun çıkarmıcak bişey olsun iki kişi tanıyorum appleleri yok artık biri elinden biride pc masasından düşürdü ve artık yok tamire gitti bi dünya masrafı oldu gitti 15 günden fazla oldu geldi ama astar yüzünü geçmiş onun için görüntü güzel ama burası türkiye

Sen de yorum yaz

CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir