iPhone 5S'e yetişmedi, iPhone 6'ya gelecek!

Herkesin iPhone 5S'te görmeyi beklediği bu yenilik, hesaplar tutmayınca iPhone 6'ya kaldı!

iPhone 5S ile parmak izi okuyucu mu geliyor?

Bir parmak izi okuyucunun patentini alan Apple'ın böylece telefonlarına nihayet parmak izi okuyucusu ekleyeceğini düşündürttü.

Motorola, Atrix gibi modellerde uzun zamandır parmak izi okuyucusu kullanıyor ve kullanıcılar sadece parmaklarını dokundurarak, telefonun kilitli ekranını bir saniyeden kısa sürede açabiliyorlar. Şifre hatırlamak, ikinci el meşgulken şifre girmeye çalışmak gibi zorlukları elimine eden parmak izi okuyucular, kullanıcının telefonu tuttuğu elle kısa sürede kilidi açmasını sağlıyor.

Bu arada gelen raporlar, Eylül'de piyasaya sürülmesi beklenen 3 milyon iPhone 5S'in dağıtımının gecikeceği ve telefonların Kasım'da piyasaya çıkacağını da fısıldıyor. Bunun nedeni ise, tam da bahsettiğimiz konu; yani parmak izi okuyucuları. Gelen söylentilere göre Apple, bu teknolojiyi iPhone 5S'e eklemek için çok çalışmış ama parmak izi tanımayı bir sonraki iPhone'a bırakmak zorunda kalmış. Bu çaba da, üretimin gecikmesine yol açmış.

Kısacası parmak izi tanıma teknolojisinin iPhone 5S'de bulunmayacağı tahmin ediliyor. Dolayısıyla, Apple severlerin yoğun şekilde talep ettiği parmak izi okuyucuların iPhone 6 için hazırlandığını söyleyebiliriz.

Cem Şancı

Okuyucu Yorumları

Toplam 36 Yorum

Ne özellik kaldı o zaman? Bırakın şu iphone saçmalığıni.Hiçbir özellik yok yine millete satmaya kalkacak.Kalsın.

@17 Tem 2013 19:47 Hmm 5 tane iSheep var galiba şuan.

ben yıllardır öyle açıyorum telefonumu ve ne kadar rahat ve sorunsuz çalışıyor cihaz atrix 4g :) diyelim arkadaşlar arasındasınız puştlar şifreyi yazarken görüyo ve en boş zamanınızda telefonu kurcalamaya başlıyo :D parmak izi okuyucu sayesinde bu sadece bi hayal :D

@17 Tem 2013 20:02 Bende de Atrix var arkadasim. 2011de yapilan telefon hala tas gibi. NOVA 3 S3 mini de kasarken Atrix de kasmiyor. HDMI cikisi ile tv de Full HD film izliyorum. iPhone 6 ya belki yetisecek olan parmak izi okuyucusunu 2 yildir kullaniyorum zaten. iPhone 5 ile ayni hizda ve 5 te bir fiyatina. Hala o takoza para verip karizma yaptigini sananlara acimak lazim sadece. :D

Tüh, büyük maduriyetler yaşanacak... İphone oldu mu şimdi.... Millet parmak izi okuyucusu olmadan ne yapacak :)

@17 Tem 2013 20:34 Yıllarca hiç bir özelliği yok dediniz....................

@17 Tem 2013 22:47 yokta ondan hala katil iPHONE çöplerine tonla para verecek misiniz?

@grezimonk o iPhone killer önce öğren sonra gel. Ve farkındaysan artık kimse iPhone killerlardan bahsetmiyor çünkü iPhone çoktan düştü şimdi HTC one ve Galaxy S4 killerlar var :)))))

yetiştirme isteği yok apple ın. microsof ile birlikte ağırdan ama emin olarak hareket ediyor.

@18 Tem 2013 00:13 Biz insanlar (kullanicilar yani) kendi aramizda konusurken beceremedi diyoruz o olaya. Siz agirdan almak tabirini kulalniyorsunuz anlasilan. :D

en iyisi samsung iphone saaçmalıktan başka bişey değil

Iphone sadece gösteriş hava için :) ben artık herkesin elinde samsung ve Iphone görmekten midem bulanıyor.. şahsen yeni arayışlar içindeyim.

@18 Tem 2013 04:01 HTC ONE :))

@18 Tem 2013 04:01 wp8 bunun için var bende senin gibi düşünüp lumia 920 aldım memnunum

önce apple iphone'a adam akıllı ram koysun, ppi yükseltsin, pil kapasitesini yükseltsin, çözünürlüğü yükseltsin, itunes mecburiyetini kaldırsın, sar değerini düşürsün, ekranı büyültsün, uyanıklar cin olmadan adam çarpmaya çok alıştılar

yakın gelecekte windows phone 8 ele geçirecek sektörü. Buna emin olun...

@18 Tem 2013 10:46 Gelecekte kesinlikle W8 ios'u geçecek ama androidi değil. Neden mi? Android açık kaynak işletim sistemi. Bunun anlamı büyük üreticilere bedavaya veriliyor ve arayüz değiştirme imkanı var. Bir HTC'nin Sense arayüzünü bir de Samsung'un Touchwiz arayüzünü deneyin. Arada dağlar kadar fark var ama aynı işletim sistemini kullanıyorlar. Android esnek bir işletim sistemi üreticiler cihazlarına en uygun şekilde değiştirebiliyorlar hatta bunu kullanıcılar bile yapabiliyor (rootlamaktan söz etmiyorum google playden bile telefonunuzu çok daha farklı bir hale sokabilirsiniz). Windows 8 kullanan iki telefon tamamen aynı gözüküyor. Tek fark donanım ve üreticinin kendi yazılımları. Yani HTC 8x ile Lumia 920 arasında kullanım olarak fark yok. Bu yüzden piyasada bir sürü android var ve şirketler bu yüzden amiral gemilerini android yapıyor. Nokia'nın W8 kullanmasının sebebi microsoft ile yaptığı antlaşması. Ayrıca Windows 9 çıkınca Windows 8 telefonlar çöpe gidecek. Nerden mi biliyorum Windows 7 telefonlar da vardı bir zamanlar (windows 8 telefonlarla neredeyse aynıydı) ve Windows 8 güncellemesi almadılar. Kim ne derse desin gelecek androidde. Şuan bile akıllı telefon pazarının %62'sini elinde tutuyor.

@19 Tem 2013 14:29 win 7 telefonlar güncelleme almadı diyorsun kaç tane android telefon güncelleme desteği alacak uzun süreli hiçbiri..doğruyu söylerken savunduğun tarafı baltalıyorsun tutturmuşsunuz açık kaynak arayüz bunlar herşey demek değil ayrıca google playden anca arayüz koyarsın telefona bi süre sonra bakarsınki aslında en iyisi telefonla standart gelen arayüzmüş yani kısacası hikaye anlatıyorsun android yapacağı kadar numara yaptı ama daha wp yeni sayılabilecek bir sistem ve henüz sürprizlerini göstermedi o yüzden s4mü kullanıyorsun note mu belirli süreyle alacağın güncellemenin tadını çıkar sistem böyle çünkü..

çok uzun yıllar önce :D toshiba g500 telefonumda bile vardı

tarafsız olarak yazmak gerekirse iphone iyi bir telefon. stabil, takılmadan, donmadan çalışan bir telefon. bunun yanında fiyatı benim için yüksek. samsung fiyat olarak iyi fakat, o da sağlam görünmüyor. ben şimdilik hakkımı sony'den yana kullanıyorum. 2000 tl gözden çıkarabilirsem, iphone üstüne telefon yok.

ıphone kamera 13 mp olsa ve ekranı dragontrail olsa ayrıca diğer dünya markalarının yaptığı tüm özelliklere sahip olsa isterse 5,000 $ olsun alınır fakat özellikleri normal ve 1700 $ olunca insan kendini keriz sanıyor bemce

@18 Tem 2013 12:46 kardeş saydıkların olsa da 5000 $ alınmaz.abartmayın araba mı alıyorsunuz telefon mu. saydıgın özelliklere sahlip telefonlar şu anda piyasada mevcut en babası 1700 TL $ değil. illa ayfon olsun diyorsan o senin sorunun.herşeyi kısıtlı.

bu iphone 5s e para verip alanada artık tam mal derim bir bok özelliği yok hep ayni ASIL TELEFON GELİYOR NOTE 3

@18 Tem 2013 14:32 evet iphone bi kaç küçük değişiklikle çok pahalı satılıyor.hepsibirbirinin aynısı.samsung çok gelişti.hem daha iyi daha uygun

@18 Tem 2013 17:47 tipten kaybediyor samsung bende tasarım 0 bile değil - 1 iphone desen boşluklar arasına küçücük ekran koydular 4te 5i zaten söylemeye bile gerek yok..

sony de güncelleme vermiyor hangi versiyonda alırsan onda kalıor dostum

Dogru valla ara tuzagi

benim için ios önemli keşke samsung s4 de ios olsa

@19 Tem 2013 12:36 ios mu? Ha şu ikonları göstermek dışında hiçbir şey yapamayan. Apple'ın koyduğu çerçevenin dışına çıkılamayan, kişiselleştirmenin sıfır olduğu, ne widget ne de dinamik ikonların olduğu, stabilite ilizyonlarının olduğu zayıf ve gereksiz işletim sistemi mi? Sağol kalsın, ben androidim ve windows 8'im ile mutluyum.

@19 Tem 2013 12:36 İos bana göre işletim sistemi (os) değildir sadece brkaç menüdür.

valla ben s4 kulanicisiyim cok ta memnunum telfonda no1 samsung gerisi bos derim kulanmaynlar denesin sonra yorum yazssin

@20 Tem 2013 08:04 sana göre öyle..beğendiğin özellikler bende çok fazla şey ifade etmiyor o yüzden genelleme yapma.. O kadar para bayıldın senin 1 numaran olması gayet doğal..

ÇÖP.............

Bundan yıllar önce parmak okuyucuyu Toshiba, G500 de koymuştu. Kilitli ekran parmak okutularak açılabiliyordu, yanındaki kimse de şifreyi öğrendi karıştırdı derdi yoktu. Hatta parmak okuyucu touchpad olarak da kullanabiliyordunuz. Bunlar taa geriden geliyorlar :)

Benim İçin En Öncelikli Şey Pil Süresi Android Pil Süresini İyileştirmedikçe Almayacağım Eğer Param Olursa İlk Tercihim iOs Olacak Pil Süresi Androide Oranla Kat Kat Daha İyi Şuansa Samsung B5310 Kullanıyorum

şu buçuklara hep S mi denilcek.

Sen de yorum yaz

 



CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda
Apple Store
Google Play

Turhost

İlginizi çekebilir

Turhost