iPhone'a çok çekirdek desteği mi geliyor?

Yeni firmware güncellemesi hakkındaki söylentiler, iPhone'u mobil pazarda en güçlü cihaz yapabilir.

  • Selim Öztürk
iPhone'a çok çekirdek desteği mi geliyor?

Hatırlanacağı üzere Apple, bundan iki ay kadar önce popüler akıllı telefonu iPhone'un firmware'ini güncellemişti. Her ne kadar Apple, firmware güncellemesini yakın zamana kadar yapmış olsa da, iPhone'un bir sonraki firmware güncellemesiyle ilgili spekülasyonlar daha şimdiden ortalığı karıştırmaya başladı bile.

ZDNet'te yayınlanan bir habere göre, Appe'ın firmware 3.0 güncellemesiyle birlikte artık iPhone'lar birden fazla işlemci çekirdeğini de destekleyebilecek. Diğer bir deyişle spekülasyonların doğru olduğu düşünüldüğünde, iPhone'un firmware 3 güncellemesi ve yeterli donanıma da yükselmesiyle birlikte mobil telefon pazarının en güçlü cihazı haline gelmesi işten bile değil.

Böyle bir olasılığın olması sadece rakip telefon modelleri için değil, Sony PSP ve Nintendo DS gibi oyun platformları için dahi ciddi bir tehdit oluşturabilir.

Okuyucu Yorumları

Toplam 23 Yorum

İşlemci güçlense ne olacak ki? O ekran yongası ile PSP oyunlarındaki grafik kalitesinin yarısına dahi erişemez.

peh peh peh ,çekirdekten yenmez o zaman iphone be..

saçmalık bluetooth la bişey yollayamayan video çekemeyen cihaz bi firmware le nasıl pazarın en iyi cihazı olur

şarj meselesini ne yapacaklar?

dikkat ediyorumda chip devamlı apple reklamı yapıyor çaktırmadan...

bluetooth yok pehh beş para etme yada. yada işlemci güçlense ne olurki iphone işte tırt diyen arakdaşlara kısa bir cevap vermek istiyorum bu zamanda bluetooth la "hadi olm at şu video yuda izleyelim" diyen kaldımı veya kendisi pc den uzak bir hayat yaşıyor sanırım bluetooth artık bitti kabul edelim sync denilen uygulamaları denemsi lazım işlemci gücüne gelirsek şu an yapılan testlerde ki(bağımsız kuruluşlarca yapılan testler) psp den daha güçlü işlemci olduğu kanıtlandı ve bunun yarısını kullandığı halde performansı kullananlar görüyor bir çok oyun şirketi ipod touch ve iphone app leri ile giriyor sony nin tahtını fena salladığı bir gerçek

Günlük iphone pazarmalam haberlerinden birisi daha

hala video cekemeyen filan nasil diyor insanlar inanilmaz birsey. Hic mi haberiniz yok Iphone un uygulamalarindan?
Yeter artik her iphoine konusunun altina atlayip sacma yorumlar yapmayin ya

dikkat ediyorumda chip devamlı apple reklamı yapıyor çaktırmadan...
15 Ocak 2009 Perşembe, 21:31

Appleda reklamı yapılmayacak bişey değilki karrrrrrdeşimmmm :))

iPhone ne kadar çabalasın daha çok eksiği var onları düzeltmeye çalışsın...

chip apple reklami yapiyor diyenler: DUNYADAN HABERINIZ MI YOK! Dunyadaki teknoloji sitelerine bakin, chip ten kat kat fazla apple haberi geliyor cunku Apple surekli yenilik yapan bir firma ve merak edilen bir firma.

iphone kullanmayanların yorumları zaten kendini belli ediyor. çok eksiği varmış iphone un :D Allah akıl fikir versin diyorum.

iphone a para vermek hiç mantıklı değil..gidin n95 8gb n96 falan alın

iPhone'un çok eksiği var diyenlere neden gülüyorsunuz ki? Kendinizi kandırmayın. Eksiklerini duymak istiyorsanız gidip LG Renoir ile ya da Samsung İnnov8 ile bir karşılaştırın derim. Bunlardan sonra hala göremediyseniz de, gözlerinizdeki fan gözlüklerini çıkarıp birde öyle deneyin derim..

iphone arkadaşlar iphone bir oyuncak. pahalı bir oyuncak sadece. Aksesuarları da dahil olmak üzere....

işlemcisi hızlıymış peki pratik kullanımda ne işinize yarıyor işlemcinin hızlı olması? hiç...

"iphone kullanmayanların yorumları zaten kendini belli ediyor. çok eksiği varmış iphone un :D Allah akıl fikir versin diyorum."

bişeyin gerçekten nasıl oduğunu bilmeden konuşmak bu olsa gerek. iphone vasat bi elektronik alettir. ben de iphone kullanıyorum bi akrabam yurtdışında hediye olarak getirdi. iphonenun başarılı olan tek tarafı basit arayüzü ve çoklu inputa izin verebilen kapasitif ekranıdır. bunun dışında gerçekten başarılı olduğu birşey daha göstersin allah akıl fikir versin diyen arkadaş... allah bence apple fanlarına hem akıl fikir versin hem de biraz kurtarsın onları cehaletlerinden...

bize gelipte iphone nun innov8 ile karşılaştırılmasını isteyen arkadaş acaba kendisi bu gibi aktivitelerde bulunmuşmu innov8 tek kelimeyle iphone yanında killer miller değil süperman olamamış clark kent gibi durur bence önce kendi başlasın bu aktiviteye

Meyve veren elma ağacını taşlarlar. Meyvesiz bırakmasın yarabbim.

Siz böyle superman hikayeleriyle ancak kendinizi kandırırsınız, devam edin. innov8 sahibi 8 MP fotoğraflarını çekerken siz arka kameraya ayna tutup görüntülü konuşmaya çalışırsınız.. Allah kolaylık ve meyve isteyenlere meyve versin..

''bize gelipte iphone nun innov8 ile karşılaştırılmasını isteyen arkadaş acaba kendisi bu gibi aktivitelerde bulunmuşmu innov8 tek kelimeyle iphone yanında killer miller değil süperman olamamış clark kent gibi durur bence önce kendi başlasın bu aktiviteye''

N82 alın farkı görün, 5 Mpixel flashlı kamera, Garmin yükleyin NAvigasyona başlayın, WLAN ile berava MSN ile görüşün yada webde surf yapın, youtube izleyin, 3G ile görüntülü konuşmada var ayrıca dual işlemci , N82 nin yanında IPhone'a bakmam bile.

"uzunoglan yazmış:

Siz böyle superman hikayeleriyle ancak kendinizi kandırırsınız, devam edin. innov8 sahibi 8 MP fotoğraflarını çekerken siz arka kameraya ayna tutup görüntülü konuşmaya çalışırsınız.. Allah kolaylık ve meyve isteyenlere meyve versin.."

İnsan gözü 8 mp ile 2 mp arasındaki farkı algılaya bilecek yapıya sahipmi ? Önce bunu öğrenmek gerekir.
Önemli olan MP'si değil şu durumda, kameranın kalitesidir. Rakamlarla konuşmak tabii güzel fakat her zaman yüksek olan iyi olan demek değildir. Bilerek konuşalım.

heee sorma telefon alanın hayatı fotoğraf çekmekle geçiyo...birde amerikaya gidip görüntülü konuşma yapıyorum hayatım boyuncada yapıcam...bide türkiyede görüntülü konuşma olucakya 4gözle bekliyorum nekadar faturaya patlicak.he bide saat başı iphone için program çıkıyo piyasaya neolacakki!! okadar third party programlar yapıyo insanlar iphone için ne yazık zaman kaybı dimi..keşke başka telefonlarada bukadar raabet gösterenler olsa yazık...neyse tarih tekerrür hesabı...zamanında generalin teki çıkmış "yakın gelecekte uçaklar ses hızının 2 katı hız yapacak demiş"neredeyse adamı cadı misali öldürüceklerdi:) hala bu çağda bağnazlar varmış süper...olmadı arkadaşım sen bas geriye yeniden yap şu ilk tekerleği fazla acele etme sindire sindire alıştıra alıştıra:)

Sen de yorum yaz