İzin yönetimi kabusunuz mu oldu? İşte çözüm!

Kimin izne gittiğini, kimin hasta olduğunu yoksa hala Excel tablolarında mı tutuyorsunuz?

İzin yönetimi artık çok kolay

Evdesiniz ve partneriniz size yaz tatili planlarınızı soruyor. Sizin için harika bir fırsat keşfettiğini hayal edin. Tek yapmanız gereken, tatil için gereken zamanı bulmak.

Ne yapardınız? Çok kolay, çevrimiçi izin planlama uygulamasını açıp talebinizi iletirdiniz. Bu durumda müdürünüz bu konuda hemen bilgilendirilip, o sırada bağlıysa tatilinize çevrimiçi olarak veya mobil uygulama üzerinden onay verebilirdi. Ya da en azından tatil isteğinizi bırakır ve bunun sorun olmayacağını bilirdiniz.

Ancak işler her zaman bu kadar kolay olmayabilir. İzinleri planlayan çalışan, bu işi belki de bir hesap tablosunda yapmaya çalışıyor! Bugün kimler yok? Yarın kimler işe gelmeyecek? Peki ya bir sonraki hafta, yıl? Çalışanlarınızın takvimini tutmak, tüm zamanınızı alan stresli bir bir form doldurma işine mi dönüştü?

Şanslısınız ki şu günlerde çok maliyetli olmayan, karmaşık bir izin sistemini işletmeniz mümkün. Çevrimiçi hizmetlerin çoğu, çalışanların sadece izinlerini değil, diğer ofis dışı randevularını, hastalık durumlarını, vb. yönetmenize izin veriyor. Bu hizmetlerin faydaları sadece zaman kazancıyla da sınırlı değil. Bunun önemli bir konu olduğu doğru, ancak bu sistemlerin başka faydaları da var.

İşte olmayışınızı daha saydam bir sistemde tutmanız, çalışanlarınızın bu konuda daha iyi bilgilenmesini ve zamanlaması daha isabetli kararlar vermesini sağlayabilir. Bu sayede örneğin yıl sonundaki yoğunluklar engellenebilir veya en azından tatile gitmek isteyen çalışanların hayatını kolaylaştırabilirsiniz.

Devamı, sonraki sayfamızda!

Telefonu kaldırmanıza hiç gerek yok!

Telefonu kaldırmanıza hiç gerek yok!

Farklı konumlarda ofisleriniz varsa, kimlerin izinli olduğunu rahatça görebilirsiniz. Bunun için telefon etmenize hiç gerek yok. Dahası çalışanlar da izin işlemlerinin kağıt doldurma ve onay gibi aşamalarından kurtulacakları için memnun olacaklardır. Çalışanlar, istedikleri yerden oturum açıp yeni talepler gönderebilir veya kimlerin işinin başında olmadığını görebilirler. Bazı hizmetler, sundukları takvim kaynakları sayesinde MS Outlook veya Google Takvim içerisinden de kullanılabiliyorlar.

Hizmetlerin birçoğu, rapor ve dışa aktarma araçlarıyla birlikte geliyor. Bu sayede yöneticiler, tüm ofis dışı zamanları hakkında detaylı bilgiye sahip olabiliyorlar. Web hizmetlerinin çoğunda "İzin Formu" doldurma işi, yeni bir seviyeye taşınıyor. Yani tur firmanızın masasında otururken izin talebinde bulunmanız mümkün!

İnternette bu tür hizmetlere sıkça rastlamanız mümkün. Bazıları küçük şirketler için ücretsiz hesaplar sunabiliyor, bazıları ise tam bir HR sistemi ve çalışan yönetimi hizmetleri de sunuyorlar. İzin ve yokluk sistemleri bu hizmetlerde tek başına çalışan hizmetlere kıyasla karmaşık olmayabiliyor, ancak çoğunu ücretsiz olarak deneyip değerlendirebilirsiniz.

Bu tür hizmetlerden olan Whosoff.com, sisteminizi sadece yemek aranızda kurabileceğiniz türden kolay bir hizmet. Çoğu hizmetin aksine Whosoff.com sizden uzun dönemli vaatler vermenizi istemiyor ve hizmetten kolayca çıkmanızı sağlayacak yolu size sağlıyor.

WhosOff'u denedikten sonra tüm bu işleri bugüne kadar nasıl yönettiğinizi kendinize soracağınızdan eminiz.

Okuyucu Yorumları