Lumia Black güncellemesi sorun çıkardı!

Nokia'nın Lumia cepleri için yayınladığı son güncelleme, sorunlarıyla beraber geldi!

Nokia Black güncellemesi can sıktı!

Nokia Lumia'lar için yayınlanan Windows Phone güncellemesi, bazı kullanıcılar için bir takım sorunları da beraberinde getirdi. Lumia Black adındaki güncelleme, belirli Lumia'lar için arayüz ve kamera geliştirmeleri sunuyor olsa da bazılarının karalar bağlamasına neden oldu.

İnternette şikayetlerini dile getiren kullanıcılar, nedeni tam olarak bilinmeyen 80188309 hatası nedeniyle güncellemeyi yükleyemediler. Bazı kullanıcılar ise önemli işlevlerden Nokia Beamer'ı App Store'da bulamadılar.

Güncellemeyi yüklemeye çalışan bir The Register editörü ise tam anlamıyla çileden çıkmış görünüyor. Yükleme işlemine başladığı sırada "telefonu şarj edin" mesajını alan yazar, telefonunun zaten şarjda olduğunu, yine de onu 30 dakika şarj ettiğini, ancak bu sefer 80188309 hatasını aldığını söylüyor. Bunun üzerine telefonunu baştan başlatan editör, güncellemeyi tekrar denediğinde ikinci aşamaya ulaşmayı başarmış, ancak bu kez "Güncelleme indirildi, ancak açılamadı (80188309)" hata mesajını almış.

Güncellemeyi Lumia 820'sinde bir kez daha yüklemeyi deneyen yazar, onu uygulama güncellemeleri altında listelenen extras+info güncellemesi yoluyla 20 dakikada yükleyebilmiş.

Nokia'nın sözkonusu 80188309 sorununu onardığı söyleniyor. Peki siz Lumia'nızı güncellerken sorun yaşadınız mı?

Zeynel A. Öztürk

Okuyucu Yorumları

Toplam 76 Yorum

Bu kadar büyütülecek birşey yok. Her işletim sistemi güncellemenin yayınlandığı ilk bir iki saat yığılmaya maruz kalır. Bende aynı uyarıyı aldım. Aldıktan 1 saat sonra tekrar denedim ve sorunsuz güncelledim. Nokia Beamer (Photo Beamer) uygulamasıda mağaza da koçlar gibi duruyor yerinde. Bi yere gittiği yok.

hayır yaşamadım buldu güncelledi ama bulması az bir şey uzun sürdü

Şarja bile koymadan sıkıntısız yukledik 5 arkadaş

Hayir hemen yükledi editorun sarz seviyesi düşükmüş cihaz kendini riske atmamış.

Böyle bir sorun yok çatır çatır yüklendi. Ayrıca Nokia Beamer Lumia 1020 ve 925 harci telefonlar için bugün indirilmeye sunuldu.

App Store ne ya WIndows Phone Store

Yağ gibi güncelledim hiç bir sorun olmadı !

Hiç bir sorun yaşamadım. Bazı editörlerin işi her şeye veya bazı markalara çamur atmak olduğu için yükleyememiştir. Ayrıca Windows Phone işletim sisteminden gayet memnunum. Bazı insanlar çamur atıyorlar ama bu kişilerin çoğu işletim sistemini belki bir kere görmüştür. Benim için uygulama eksiği de yok. Aradığım her şeyi buldum. Her gün mağazaya girip uygulama deneme huyum hiç yok. Bu işletim sistemini kullandıktan sonra diğerlerine elimi bile sürmem.

Ben lumia black duyuruldugu gun L920 telefonuma sorunsuz yukledim. Hatta ve hatta sarji az ve de sarja takili degilken. Cok net hatirliyorum kapanir mi acaba diye dusundum fakat cok uzun surmedi sorunsuz yuklendi ve acildi. Ayrica Beamer uygulamasini ben de 3-4 gun gecikmeli olarak yukleyebildim, uygulama ile alakali bir aksaklik olabilecegini dusundum, guncellemeden olmasa gerek. Onun disinda guncellestirmeden memnunum diyebilirim.

Az onceki mesajima ek olarak belirteyim, GDR3 developer preview olarak cihazimda guncellemeler yukluydu o sebeple black guncellemesini sorunsuz almis olabilir telefon.

ben 920 kullanıyorum hiç bir problem yaşamadım. güncellemeyi çok da başarılı buldum..sadec beamer için hata alıyorum. bu uygulama cihazınızda çalışamaz, güncelleme yapın diyor. sorun aşılacaktır diye düşünüyorum.

Hiç bir sorun yaşamadım. Telefon tarih ve saat ayarlarıyla ülke ayarlarıyla kafasına göre ilgilenen arkadaşlar bu sorunu yaşıyor olmalı bence. Windows Phoneun gelişiyor olması birileri için can sıkıcı sanki:)

Hiç bir sorun yaşamadım. Telefon tarih ve saat ayarlarıyla ülke ayarlarıyla kafasına göre ilgilenen arkadaşlar bu sorunu yaşıyor olmalı bence. Windows Phoneun gelişiyor olması birileri için can sıkıcı sanki:)

Bizde niye sıkıntı yok bir de Nokia'yı suçlamışsınız.

Aynı hatayı bende de verdi ama yığılmanın geçmesini beklicez artık

Beamer yok gerçekten

Benimki açıldı kapanmıyor servise yollayacağım nokia logosunda takılı kalıyor

@17 Oca 2014 15:35 Google da dead flash lumia diye arat boşuna verme servise

illa kötüleyeceksiniz ama kaçınılmaz sona yaklaşıyoruz microsoft pcde olduğu gibi mobil platformuda domine edecektir.

@17 Oca 2014 15:35 eder hı hı eder

Nokia beamer app storda mı :D

sorunsuz kurdum ilk gece

Dün gece herhangi bir sorunla karşılaşmadan, yükleyebildim. Windows phone'un bütün cihazlara güncelleme yayınlamasını seviyorum. Nokia da başarılı yazılımlarıyla cihazların canına can katıyor.

Telefonum l920 ve başarıyla yükledim sorunsuz. Sorun çıklanlar serverdaki yoğunluktan dolayı herkes aynı anda indirmeye başlayınca server hata verdi aynı şey Nokia beamer ve storyteller içinde geçerli server hafifledikten iki uygulamayı da mağazaya geri koydular!

Hiç bir sorun yaşamadım. L920

80188309 eksin indirmeden kaynaklı bir hata. sunuculardaki tb/sn yi bulan bant genişliğinden kaynaklı bir sorun. bekleyin şu sıkışıklık bitsin ondan sonra kurarsınız.

"Nokia Ve Microsoft Hata Yapmaz.Windows Phone Yükselişte Hülooooğğğğğğğ.Kimse WP nin önünü kesemez.Kimin daha güçlü olduğuna halk sandıkta karar verecek." Yaw he he Wp bir tane!

@17 Oca 2014 17:14 bende onu tam android İŞLEMCİLİ telefon alanlara diyecektim. adam android in ne olduğunu bile bilmeden alıyor. Google ın gölgesinde uyumaya devam edin...

Bakıcam şimdi Developer l620 cihazımda bakalım bulacakmı olmazsa developer kapatır denerim :D

Nokia nın güncelleme dağıtım çizelgesinde güncellemenin yülenebilir olduğunda güncellemeyi indirdim ve kurdum..hiç bir sorun çıkmadı

l620 için güncellemeyi bulmuyor acaba bekleyecekmiyiz daha ?

@17 Ocak 2014 17:24 aynen ya bendede bulmuyo r

Black l820 ve üst modelleri birde 625 için var. 520 620 ve 720 güncelleme için bekleyişte. Waiting for approval = undergoing final testing with Nokia, country or operator to achieve approval. Yani Nokia bu 3 cihaz için operatörlerle anlaşma aşamasında ve Türkçeleştirme kısmında (en azından ben böyle anladım)

Siteler bildiğin iOs'a çalışıyor, 7 şöyle, 7 böyle diye diye 2 ay geçirdiniz :D

Sorunsuz yükledim L820

hiçbir problem olmadı yükledim L820 kullanıyorum beam de çok güzel bir şekilde çalışıyor denedim :)

Htc lere gdr3 ile gelen kapalı şarj özelliği gdr3+black güncellemesi ile bize neden gelmedi ?

Lumia 925'e 7 dakika içinde sorunsuzca yüklendi ve stabil çalışmakta. Karalama kampanyalarına devam edin siz ;)

Lumia 920, ve sorunsuz yükledim.

Bende lumia 920 var black güncellemesi yaptım herhangi bir sorunla karşılaşmadım cihaz gayet stabil çalışıyor

Bazıları Windows Phone ve Nokia'ya çamur atmak için gerçekleri çarpıtarak aktarıyor. Sevmiyorsanız kullanmazsınız. Markayı karalamayın. Bence Windows Phone çok çabuk gelişen, kullanımı en kolay işletim sistemi. Nokia'nın kalitesini anlatmama ise gerek yok sanırım.

hiç bir sorun olmadı. L925

Valla tak diye yukledim gram da sikinti yasamadim :) L920 forever

sorunsuz bir şekilde kurdum süper çalışıyor hemen sorun çıktı diye yalan atanlar türemiş ben de neden sorun yok ya da siz hiç bişeyi doğru dürüst kuramıyorsunuz yazık size lumia kullanıyorum ve çok memnunum karalamara gerek yok bi daha ki telefonum da nokia lumia başka bir üst modeli olacak

Bir sorun olmadan yukledim.

L920 o sorun bende de oldu,ama sabah kendiliğinden düzeldi

bazı kişilerde varmış % 90 da yok zaten çok büyük bişe de getirmiyor black güncellemesi kamera üzerıne 1-2 sistem filan

Lumia 820 sorunsuz bir şekilde yüklendi.-Bugün.-

samsung un güncellemesi gibi telefonu tuğla etmek yerine hiç yüklenmemiş. Fakat bende dahil bu sorunu etrafımdaki lumia kullanan hiç bir arkadaşım yaşamadı.

Lumia820 sorun olmadı.

AYIK OLUN SIKINTI YOK. Nokia emin adımlarla ilerliyor!

ekran dödurme sürücü modu gelmıs bıde numara engelleme yok guncellemeden once engelledıgım numaralar aramaya devam edıyo engelleyemıyorum

sevgili chip ekibi... bi attığınız başlığa bakın birde okuyucu yorumlarına... bir allahın kuluda evet oyle dememiş. yok oyle birşey diyor millet. e nasıl haber bu? bundan sonraki haberlerinizi neden okuyayım ben sizin? :)

Sorunsuz çalışıyor, olası herhangi problem için Microsoft sitelerinde çözümler açıklanmış zaten. Uzun suredir beamer da yayında. Problem yok, problem olsun isteyenler çok :)

Bana daha telefona güncelleme gelmedi

Yüklemede sıkıntı çıkmadı fakat Nokia beamerı bende "APP STORE" da bulamadım !!!! Niye app store da aradıysam !!

625 kullanıyorum. Yüklemede sorun yaşanmadı ancak Nokia Beamer yüklenmiyor.

Güncellemede neler var?

nokia beamer 1gb ram istiyor o yüzden çoğu kişi mağazada bulamıyor yakında 512 mb ram için optimize edilir. şu anda lumia 625 kullananlar nokia beamer ı mağazada göremez. Artık lumia 620 içinde sunun şu güncellemeyi . bekleye bekleye bi hal olduk . hadi artık yayınlayın lumia 720-620 ve 520 için.

Hiç bir sorun yaşamadım Windows Phone işletim sisteminde başka sistem kullanmak istemiyorum

Güncellemeyi yükledim şimdide telefon ayarlara girmiyor.neyapabilirim

lumia 820 de güncelleme harika çalışıyor.

Ben lumia 625 kullanıyorum bendede bir sorun var galiba glance screen uygulaması bende gözükmüyor

Kesintisiz yükleme yaptım

Aynı sorun bende de var hala yükleyemedim lumia 920 e

Yıllardır Nokia kullanıyorum. Lumia 820" mi alalı bir yılı geçti çok ama çok memnunum. İşletim sistemi süper ötesi Nokia kalitesi bence en iyisi. Black güncellemesi gelince telefonum haber verdi bana ve 6-7 dakikada sorunsuz bir şekilde yükledim. Bütün özellikler full gelmiş. Telefonum bir harika. Diğer markalar ve kullanıcıları çamur atmak için böyle bir yol izliyorlar.. WP ve Nokia bir harika. 820' den sonra alacağım telefon yine Lumia' nın en üst modeli olacaktır. Saygılarımla.

Bir tek ben yukleyemiyorum galiba. Telefonum kapanıyo ve sadece dişli çarklar donuyor ekranda format attıtdım oyle acıldı ama şimdi de cok yavaş. Ne yapıcam ben???

lumia 620 kullanıyorum ve telefonum annniden kendi kendine guncellemeye gecti telefonum acılmıyo disli carklar var sadece :(( nassıl duzelicek :c

Aynı hatayı bende aldım yüklenmiyor .s lumia 525

Lumia 525'e güncelleme gelmememiş sanırım. 8.0 sürümde "telefonunuz güncel" diyor

evet güncelleme alamıyorum

arkadaşlar bende haberleri gördüm baktım gelmiş 620

BENDE LUMİA 520 KULLANICISIYIM VARSA BU SİTEDE BİR YETKİLİ BİLEN BİR ARKADAŞ YARDIM EDERSE ÇOK SEVİNİRİM.ÇÜNKÜ TELEFONUMU ALDIĞIMDAN BERİ HİÇ BİR GÜNCELLEME YAPMADI UYGULAMAR HARİÇ TELEFONUMUN AYARLAR>TELEF.GÜNCELLEMESİ DİYORUM BEKLETİYOR 15-30 SANİYE SONRA TELEFON GÜNCEL.SON DENETLEME:X SANİYE ÖNCE. DİYOR BİR YARDIM EDERSENİZ GÜNCELLEMELERİ İNTERNETTEN İNDRMEYİ DENEDİM BULAMADIM TEŞEKKÜRLER....

lumia 620 ve yüklenmiyor telefonum kafayı yedi şarj olmuyor

BEN L620 KULLANICISIYIM TELEFONDAN AYARLARA GİRİP GÜNCELLEME BULMAK İSTİYORUM FAKAT BLMUYOR (BLAACK YADA 8.1) GÜNCELLEMESİ LİNKİ ATARMISINIZ YADA NASIL YAPACAĞIMI ANLATIRMISINZ ? ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER

lumıa 520 kullnyorum güncellendkten sonra açlmadı niye ,?

Sen de yorum yaz

CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir