Microsoft firmalara W7 için tarih verdi!

Microsoft Windows 7'nin aygıt sürücüleri testleri için donanım firmalarına zorunlu bir tarih verdi.

Microsoft firmalara W7 için tarih verdi!
Windows 7: Isınıyor!

Microsoft donanım üreticilerinin aygıt sürücülerini "Windows Vista ile çalışır" şeklinde onaylamak için Windows 7 testinden de geçirmelerini zorunlu tutacağını açıkladı. Aygıt sürücülerinin bu testi geçip geçmemesi önemli değil, ama test edilmeleri şart.

Microsoft'un yeni talebi şu şekilde: "Yeni işletim sistemimizin ilk betasının çıkışı ile beraber, tüm Windows Vista ve Windows Server 2008 aygıt sürücüsü başvuruları aynı zamanda yeni işletim sistemi ile yapılan testlerin sonucunda elde edilen raporları da içermek zorundadır"

Daha önceden de belirtildiği gibi sürücülerin ille de testi geçmesi gerekmiyor, ancak test sonuçlarının diğer işletim sistemleri ve Windows 7 için Microsoft'a iletilmesi şart. Bir başka açıklamada, bu zorunluluğun Windows 7 çıktığında donanım firmalarının zor durumda kalmaması için bir "ön önlem" olduğu belirtildi.

Okuyucu Yorumları

Toplam 14 Yorum

bu windows 7 yi merakla bekliyorum

windows 7yi hemen çıkarmalarının sebebi xpyi öldürüp insanları windows 7 ve vistaya yöneltme (bence)

e bu 7 çıkarsa vista nolur? böyle haberler tamamen microsoftun gündemde kalma çabasıdır. mantıklı değil.

Vista bence tamamen saçmalık oldu (zaten bunu kendileri de biliyor)...
Windows 7 ile Microsoft yeniden denemeye hazırlanıyor.

aslında 7 nin cıkması vista düşmanları için tasarlanmasıdır kesin bunada bir kulp bulurlar düşmanlar :) ama nedense lisans lı kullanan yok birde düşman oluyorlar haksız yere türkiyeyi bu yüzden seviyorum... :)

"windows 7yi hemen çıkarmalarının sebebi xpyi öldürüp insanları windows 7 ve vistaya yöneltme (bence)
01 Haziran 2008 Pazar, 17:44 " demişsin de dostum zaten yukarıda da öyle yazıyor.

Microsoftun hep yaptığı şeyler bunlar xp iyiydi. halen de iyi.

ben windows 3.1 kullanıyorum çok memnunum. (oha o kadar da değil :) )

Windows 7'ye hazırım ben ve bilgisayarım bekliyoruz .
Şuan Vistayı lisanslı kullanıyorum , ama EĞER microsoft
Windows 7'nin de lisanssız kullanılabilmesine göz yumarsa
bende korsan kullananlardan biri olucam .
Para verip Windows alanları enayi yerine koyma Bill amca yeter artık ..

bakın arkadaşlar windosw 7 de bilgisayarın bazı donanımları da değişecek.(mesela işlemciler).yeni sürümde tamamen radikal değişiklikler söz konusu olacak(mesela masaüstü tamammen değişecek-kısa yollar değişecek)kısacası windows 95 te yapmış olduğu gibi yine köklü bir değişiklik yapıp yeni sürümü çıkaracak
benim fikrimi sorarsanız bu yazılım çok tutulacak
monitörlerin de dokunmatik ekran olması ayrı bir kolaylık ve keyifte getirecek.kısacası günlük hayatta daha hızlı bir işletim sistemimiz olacak sabırsızlıkla bekliyorum.yeni sürümün çalışmalrının ve piyasaya sürülmesinin bu kadar zaman almasının nedenide bu yüzden
hem donanım şirketlerinin yeni donanımlar çıkarması ve eskilerini elden çıkarmaları hemde tamamen değişik bir sürüm olmasından kaynaklanıyor.

windows 7 mi :S pc mahfetmeten baska birsey deil. MacOsX özentisi yeter Bill amca!!

windows xp döküntü bir sistem soruyorum size
xp yi vistadan yapıcak ne üstünlüğü var?
ben xp çıktığında taa win 95 den beri kullanılan bi core yi tekrar kullanmam diyordum boşuna xp ile uğraşmadı nt kullandım
tabi diceksiniz şimdi vistadaki araçları xp ye de yükleriz diye ama siz o araçları yükledikten sonra vistadan daha beter kasıyor
çünkü vistada superfetch ve readyboots var bu araçlar xp de olsa da yeni programlar ve donanımlar çıkacak. siz ssd lerin xp de o kadar düzgün çalışacağını mı sanıyorsunuz.
vista da sevmediğiniz özellik var sa indirin vlite yi istediğinizi çıkarın ben böle kullanıyorum
ayrıca xp kullananlara sesleniyorum xp de olmayan müzelik programları sürekli güncellemekten sıkılmıyor musunuz
vista yı siz 20 gb hdd ye 512 ye zor yetişen ramlerle kurarsanız tabi kasar

canı sıkılan vistaya laf söylüyor

insanların mouse den kurtulup dokunmatik ekrana geçmesi çok zor olcak
(hayal edemiyorum)

vistayı beğenmeyenler lütfen ne sıkıntı yaşadıklarını yazabilirlermi?
zevkinden w7 çıkmıyor, her üç senede bir windows çıkacağını MS zaten belirrti yani gayet doğal. Bence harika olacak W7.

Sen de yorum yaz

 



CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir