Microsoft, web reklam şirketi Rapt'ı aldı.

Microsoft Google'a karşı Internet operasyonuna reklam şirketi Rapt'ı da alarak devam ediyor.

Microsoft, Rapt'ı bünyesine kattığını duyurdu
Microsoft, Rapt için ödediği parayı açıklamaktan kaçındı

Rapt, online yayımcılar tarafından reklam-envanter satışlarını düzenlemek için kullanılıyor. Microsoft, Rapt'ın teknolojisini, şirketin bir parçası olan Atlas Publisher Suite'ye entegre etme niyetinde.

Şirket, reklam paketi ve ulaşım, işakışı araçları, gelir yönetimi ve optimizasyonu da içeren bir paket üzerinde çalışıyor.
Advertiser and Publisher Solutions Group yönetim kurulu başkan yardımcısı Brian McAndrews bu konuda şu açıklamalarda bulundu: "Online yayımcılar'ın karmaşık ihtiyaçları vardır ve rekabette kendilerine yardım etmeleri için daha dikkatli olan ve ince düşünebilen ortaklara ihtiyaçları var."

Rapt'ın mevcut fiyat analizi ve envanter yönetimi, şirketin bünyesinde olan Atlas'ın üstünde yer alarak yayımcıların satış gruplarına yardım edilmesi amaçlanıyor.

"Çözümler farklı olacaktır her yayımcı için, bu nedenle biz farklı çözüm yolları sunmak istiyoruz." diyor Advertiser and Publisher Solutions Group yöneticisi Scott Howe.

Selim Öztürk

Okuyucu Yorumları

Toplam 2 Yorum

Alıcak başka bişi kaldı mı ?

Benim dediğim çıkmaya başladı. Kazara Yahoo'u da aldığını düşünsenize, resmen nükleer bomba gibi reklam bombası yağardı.

Sen de yorum yaz

 



CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir