Mobile Marketing Association'da Türk imzası

MMA 2009 Avrupa yönetim kurulunda başkan yardımcılığını artık bir Türk üstlenecek.

Mobil pazara yön vereceğiz

MMA 2009 Avrupa Yönetim Kurulu, dünyanın en önde gelen ajansları, reklamcıları, taşınabilir cihaz üreticileri, telekom operatörleri ve yazılım ve hizmet sağlayıcılarının temsilcilerinden oluşuyor.

2007'den bugüne Mobile Marketing Association (MMA) Avrupa Bölgesi yönetim kurulu'nda yer alan Arda Kertmelioğlu, 2009/2010 Avrupa Bölgesi Başkan Yardımcısı olarak seçildi ve MMA Global Yönetim Kurulu'na girdi.

Arda Kertmelioğlu aynı zamanda Mobilera'nın Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı. Mobilera Mobil reklam ve pazarlama, 360 derece interaktif pazarlama hizmetleri ve telekom operatörlerine dönük bağlılık programları yaratma alanında uzmanlaşmış durumda.

Arda Kertmelioğlu bu yeni gelişmeyi değerlendirirken "15 yıldır hizmet verdiğim mobil endüstride Türkiye, Doğu Avrupa ve Bağımsız Devletler Topluluğu ülkelerinde iş geliştirme, mobil pazarlama & reklam ve alternatif satış stratejileri oluşturma alanlarına odaklandım. Mobilera, 2007 yılında yapılan ilk bölgesel seçimlerden bu yana MMA Avrupa Bölgesi Yönetim Kurulu'nda üç dönem üst üste görev alan üç şirketten biri oldu. Yahoo!, Nielsen, Coca-Cola, Ogilvy Group, AKQA, Velti, Wunderman, Ericsson, Zed Worldwide ve Vodafone ile birlikte Mobilera'nın Avrupa Bölgesi Yönetim Kurulu'nda yer alması, Avrupa'da son derece zengin bir mobil pazarlama ekosistemi ve potansiyeli olduğunun en önemli göstergelerinden biri." dedi.

MMA Başkanı ve CEO'su Mike Wehrs ise "Arda Kertmelioğlu'nun 2009 Global Yönetim Kurulu Üyesi ve Avrupa Bölgesi Başkan Yardımcılığı'na seçilmesinden büyük mutluluk duyuyoruz. Tüm dünyada mobil pazarlama endüstrisinin gelişmesini hedefleyen MMA'nın Avrupa bölgesindeki başarısında Mobilera'dan Arda Kertmelioğlu'nun önemli katkıları bulunuyor. Girişimlerinden ve üstün çabalarından dolayı Arda'ya teşekkür ediyor, kendisine Global Yönetim Kurulumuz'a hoşgeldin diyorum." açıklamasını yaptı.

MMA Hakkında
Mobil pazarlama sektöründe sürdürülebilir gelişime yönelik en iyi uygulamaları ve mesleki standartları desteklemeyi, sektörün mevcut sorunlarına yönelik çözümler geliştirmeyi ve mobil pazarlama kanallarının markalar ve tedarikçiler tarafından daha yaygın ve etkin kullanılmasını hedefleyen MMA (Mobil Marketing Association/Mobil Pazarlama Derneği) eylem odaklı uluslararası bir dernek.

Okuyucu Yorumları