MobileMe: Apple özür diliyor

Apple, e-posta hizmetinde yaşanan sorunlar nedeniyle müşterilerinden nasıl özür diliyor?

MobileMe: Apple özür diliyor
MobileMe: Apple, müşterilerini teselli ediyor.

E-posta hizmeti MobileMe'nin inişli çıkışlı başlangıcından sonra Apple, müşterilerini bu hizmetten 60 gün boyunca ücretsiz yararlandırarak teselli etmek istiyor.

MobileMe'deki birçok problem nedeniyle (e-posta erişim engeli, yanlış eşitlemeler, veri kaybı) Apple, müşterilerine Temmuz ayından bu yana bir aylık ücretsiz erişim imkânı sunmuştu. Firma kendi web sitesinde yeniden özür diliyor ve MobileMe'yi iyileştireceklerine dair söz veriyor.

60 günlük ücretsiz kullanım, 19 Ağustos'ta MobileMe'ye geçerli bir erişim sağlamış olan tüm müşterilere sunuluyor.

Halil Mollaoğlu

Okuyucu Yorumları

Toplam 4 Yorum

helal olsun müşteri memnuniyeti diye buna denir

gene aynı hatalar olduktan sonra 60 gun daha niye kullanıyım ki boyle bi programı. zaten kullanıcı dedigin bi kere sildikten sonra geri yuklemez onu o coktan baska bi program bulmustur kendine..

işte Apple'ın apple olma sebebi bu. Ben mobileme kullanıcısıyım evet sorunlar vardı ama bunun için tüm kullanıcılarına toplamda 3 ay yani 1/4 yıl ücretsiz hizmet vermeyi 'mecbur kılacak' derecede değildi. Oran olarak müşterilerin %1'nin yaşadığı bu memnuyitesizlikten dolayı tüm müşterilerine kendi imzasıyla özür mailı gönderip 2 ay 'daha' extended subscription hediye eden Steve Jobs'a ben de burdan teşekkür ederim.

benim bir suru mailim gitti adamlar 3 aylik degil 3 asirlik ozur niteliginde kullanim verse ne olcak ...

Sen de yorum yaz

 



CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir