MS "Kullanıcıların hikayeleri" patentini aldı

Ne bir cihaz, ne de teknolojik bir buluş... Microsoft'un aldığı yeni patent kafaları karıştırdı!

Microsoft'un amacı ne?

Sosyal medyanın güçlü bir reklam aracı olduğunun bilincinde olan Microsoft, "People Powered Stories" ("kullanıcılara ait hikayeler") ibaresinin patentini aldı.

Fusible'ın raporuna göre Microsoft, bu terimi özel olarak kullanma hakkı kazanabilir. Bu, Microsoft'un sosyal ağ üzerinden ilk reklam deneyimi değil ve şirketin şu an Android mobil işletim sistemini hedef alan #droidrage (Twitter etiketi) kampanyasını sürdürdüğü biliniyor.

Sosyal ağlar, bir teknoloji firması için önemli bir itici güç olabildiği gibi, işler bazen tersine de gidebiliyor. McDonalds da bu gücü son zamanlarda fark etmiş, ancak "#McDStories" kampanyasında işler pek yolunda gitmemişti.

Microsoft, bu terimi belki tüm ürünlerinde, belki de rakiplerinin karşısına bir takım engeller çıkarmakta kullanacak. Nasıl olacağını bekleyip, hep beraber göreceğiz.

Okuyucu Yorumları