Netflix etkileşimli geleceğe inanıyor...

Netflix, Bandersnatch gibi etkileşimli içeriklerin geleceğin ürünleri olduğuna inanıyor...

Netflix'e göre gelecek etkileşimde

Görünene göre Netflix, geleceğin interaktif (etkileşimli) içerik üzerinde olacağına inanıyor. Netflix, Black Mirror'ın yapımcıları tarafından sunulan, izleyicilerin "kendi maceranızı seçin" tarzında seçenekler ile filmin gidişatını ve uzunluğunu etkileyen seçimler yapmalarına imkan tanıyan Bandersnatch ile büyük bir etki yaratmıştı. Netflix'in Ürün VP'si Todd Yellin'in söylediğine göre bizleri bu tarzda daha fazla şey bekliyor.

Yellin, Mumbai, Hindistan'da her yıl düzenlenen büyük eğlence konferansı FICCI-Frames'de bu yıl yaptığı konuşmada Bandersnatch'i platformda "büyük bir başarı" olarak tanımladı ve gelecekte de bu tarz etkileşimli içeriklerin olabileceğine dair ipuçları verdi. Ayrıca bu içeriklerin hepsi de distopya geleceklerinde geçmeyecek.

Daha ilginç olan ise, Yellin'in yeni etkileşimli içerikler için verdiği zaman çizelgesiydi. VP'nin söylediğine göre önümüzdeki yıl veya ondan sonraki yıl daha fazla içerik beklenebilir. Bandersnatch'in üretilmesinin iki yıl sürdüğü düşünülürse, Netflix'in şimdiden daha fazla etkileşimli proje üzerinde çalıştığı tahmin edilebilir.

Netflix, rakip platformlara göre hâlâ ilk tercih edilen platform olarak görülebilir ancak Amazon ve Hulu gibi rakipler ve yolda olan Disney+ yayın hizmeti ve söylentileri bulunan Apple'ın Netflix rakibi ile, konumunu korumak için büyük bir çaba göstermesi gerekiyor.

Ancak eğer Netflix, hizmet üzerindeki içeriklerin sınırlarını zorlamayı başarır ve geniş çapta geleneksel drama, komedi, gerilim, anime ve benzeri alanlarda merkezini korumayı başarırsa, daha yıllar boyunca liderliğini rahatlıkla koruyabilir gibi gözüküyor.

Okuyucu Yorumları