Nokia: N81'den yeni resimler

Nokia'nın yeni müzik telefonu N81 den yeni resimler ve teknik detaylar

  • Halil Mollaoğlu

Yabancı bir internet sitesinde Nokia'nın yeni sürgülü telefonu N81'in yeni resimleri ortaya çıktı.
Yapılan tahminlere göre Nokia yeni müzik telefonunu 28. Ağustosta Londra'da tanıtacak. Resmi olarak ise üretici herhangi bir şey söylemedi. Tasarım ve teknik detaylar ise çoktan belli oldu.

Bilgilere göre Nokia N81'in 2 Mega piksel kamerası, 8 GB hafızası, microUSB'si, Bluetooth'u ve 3,5 mm.lik yuvası olacak.

NOKIA N81'İN DİĞER DETAYLARI

Büyüklük: 102 x 50 x 18 mm
Ağırlık: 140 Gram
Şebekeler: UMTS, GSM 850/900/1800/1900 MHz (4 bant)
Ekran: 2.4", QVGA (240 x 320 Piksel) 16,7 milyon renk
Kamera: 2 Mega piksel (1600 x1200 Piksel), videolu görüşme için CIF Kamera
Hafıza : 8 GB dahili hafıza
Arayüzler: Bluetooth, MicroUSB
MP3-Çalar: Evet
Görüşme süresi: 3-4 saat arası
Bekleme Süresi: 15 gün

Okuyucu Yorumları

Toplam 25 Yorum

Tipi güzel ama N80'le arasında pek bi fark yok.Özellikle kamerasının çözünürlüğü 2 Mp olması beni yıktı(fazla attım heralde :D)

Görüşme süresi: 3-4 saat arası
Bekleme Süresi: 15 gün

İddia ediyorum bu bekleme süresi külliyyen yalan. 3-4 saat görüşme süresi olan bir telefon 15 gün bekleme süresine sahip olamaz. Belki telefon olarak değil de süs eşyası olarak kullanırsanız 10 gün durur. Deseler ki 7-8 saat görüşme süresi o zaman olabilir derdim. Ama bu bekleme süreleri hiç inandırıcı gelmiyor bana. Bütün üreticiler de bu aldatmacayı yapıyorlar. Telefonun ortalama kullanımda ne kadar pil ömrü var ondan bahsetmiyor hiçbiri.

güzzel tlf nokia işini biliyor ama fiatı acaba ?

8 gb hafıza süper olmus

çok pahalıdır muhtelen. herzamanki gibi nokia yüksekten satar

140 gr biras fazla agır gibi geldi bana ayrıca 2MP kamera telefonu itici hale getirmiş.güzel yönü ise 8 GB dahili hafızası

bir telefonda kamerayı nekardar kullanıyorsynuz ki?bence telde kamera gereksiz...

Dostlar telefonu aldım.Bu telefon tahminimin de üzerinde belirtmeliyim
Herşeyden önce k790'ın 3.2 kamerasından bile daha şahane çekimler yapıyorum.Piksel atlaması yapmıyor, hızlı nesne çekimlerinde ootofokus özelliği sayesinde bulanıklık olmuyor.Kamerasının yanında işletim sistemini de çok hoş yapmışlar.Ben bu kadar jızlı bir telefon beklemiyordum açıkçası.Yalnız hafızayı zorladığımda telefon yavaşladı. 6gb'a kadar bi yavaşlama olmadı ama sonrasında telefonum kasıldı.Yine office 2007 belgelerimi görüntüleyemedim.Klas bir teledon olarak hoş.Bazen keşke n95 alsaymışım diyorum ama siz bilirsiniz. Bi de ben 520$'a aldım. Burada beklenilen fiyat 1000 ytl'nin üzerindeymiş. Kanada'dan sipariş verebileceğiniz bi wep sitesi var mı ya da bu olanaklı mı bilmiyorum

Auto Focus olsa iyi olurdu .Ekranın 2.6 yerine 2.4 inch olması daha iyi olmuş ekran kalitesi açısından.işlemcisi hızlı.140gr ağırlığı olması kötü.

cok süper gibi görünüo ama tamm bilmiom özelliklerini anlatırmısın tam olarak

bende daha yeni aldım çok süper bi telefon

arkadaşlar bende almayı düşünüyorum,sizce almalımıyım,ne diyorsunuz,güzel mi telefon?

bendaha almadım alınca yazarım ama kamera dusuk birazdaha yuksek olabilirdi

kendinizi kandırmayın arkadaşlar, nokia sadece telefon siz iphone kullanmadığınız için bununla yetiniyorsunuz, ama kendinizi kandırmayın artık IPHONE

müthiş bi telefon bence.. herkes almalı diye düşünüyorum ara yüzü müthiş zaten.. ben 920 ytl ye buldum bu teli. kaçırmayacağım. ağırlığı bana takmadı bana göre 6600 daha ağır bi telefon.. alacaklara hayırlı olsun...

alayım mı almayayım mı kararsızım daha fiyatıçok yüksek alırım 6 ay sonra fiyatın yarıya düşmesinden korkuyorum.

bencede harıka bır telefon ben aldım kullanıorum cokta mutluyum allah herkeze boyle bir telefon nasip etsın dıorum
bence almayı dusunenlerde alsın hıc dusunmeden

ben daha dün aldım çok süper telefon amak istiyenler hiç düşünmeden alsınlar süper

benimde hoşuma gidiyor ama pahalı alacam ne zaman

kameradan çok telde oyun ve müzik üzerinde durulmuş nokia nın sitesinden anladığım kadarıyla. ngage gibi yan tutulup oynanabilyor. ayrıca arkadaşın söylediği gibi bu tel 15 gün beklemez. özellikle bir telin işletim sistemi varsa. ama işin güzel yanı internetten symbian için birçok oyun program tema ücretsiz indirilebiliyor. elime para geçse bu teli alcam.benim 6260 a göre hoş duruyor.

ya eb büyük özelliği n gage bir telefon olması

n81 8gb problemleri hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi?

telefonuma 2 gün önce tuş kiliti koydum ve telefonum dondu acılısında beyaz ekranda kilit kodu istiyo ve şifreyi girdiğimde aynı sekilde beyaz ekran gitmiyo ve biri aradığında telefonun tuş takımı hiç bi sekilde tepki vermiyo gelen aramayı cevaplayamıyorum bu sorun ne olabilir? bilgisi olan varsa lütfen evrenavci1983@hotmail.com adresine yazabilirmi...

yaa bnde almak istiorumm amaa güvenemiorumm o kadarr paraa vercezzz cidden kamerasının 2 mp olmasıı kötü olduu yaaa alıyımmıı ne dersinizzz

cok guzel b tel bende bugun gezetede gordum kipa nın bir kampanyası warmın haziran ayı boyunca 499 tl veriomus sizce nasıl fiyat

Sen de yorum yaz