Nokia X6: Multimedya bombası kırpılıyor mu?

Nokia'nın multimedya çılgını telefonu X6'yla ne tür planları var? Dedikodular neler söylüyor?

  • Halil Mollaoğlu
Nokia X6: Multimedya bombası kırpılıyor mu?
Nokia X6: Light sürümü mü çıkacak?

Dedikodulara göre Nokia, kısa bir süre önce tanıtılan dokunmatik cep telefonu X6'nın sadeleştirilmiş bir sürümünü planlıyor.

Symbian-freak.com web günlüğüne göre expansys.com dağıtım firması kısa bir süreliğine de olsa Nokia X6'yı 16 GB bellekli ve "Comes with Music" müzik hizmeti olmaksızın web sitesinde listeledi. Expansys, olası çıkış tarihi olarak 23 Şubat 2010'u gösterdi; fiyatı ise 400 Euro. Geçenlerde gerçekleşen Nokia World 09 etkinliğinde ise X6'nın sadece Nokia'nın müzik hizmetiyle beraber 540 Euro'ya satışa sunulacağı söylenmişti.

Nokia bu iddialara yönelik henüz resmi bir açıklama yapmış değil.

Okuyucu Yorumları

Toplam 11 Yorum

sonyericsson'un çakması olmuş (x2) nokia her geçen gün sıradanlaşıyor . . .

yaa bu nokiaa sasıyorum hep aynı ozellikte sadece farklı kasa ile suruyor telefonları okadar cok serisi warki kafa karıstırmaktan baska birşey diil hangisi yeni model hangisi eski ayırt edilemz hal aldı.. ayrıca x3 ve x6 nerden bulmuslar biraz kopyalama yapmışlar zaten sony ericsson x1 cıkardı x2 de yolda bu yıl içinde piyasada olucak x3 te ufukta gorunuyor. sony ericsson zaten x serisini olusturmusken boyle bir kodlama secmeleri yanlıs bir adım olmus..x eşittir experia oda sony ericsson..

Rastgele yorum yazanlara şaşırıyorum, nokia başka bir firmanın kopyasını yapacak ya da onların teknolojilerini çalacak kadar ucuz bir firma mi yani sırf ismi veya dizaynı benzerlik gösteriyor diye bu kadar büyük bir firmayı hemen lekelemek yanlıştır bence, aslında insanların yapısında olan bişey bu iyi bir seyi hemen kötülemek onun yerine alternatifini aramak insanoğlunun en büyük zaafıdır herhalde... Eğer nokiadan daha iyi telefon üreten bir firma çıkarsa bende o zaman telefon kullanmayı bırakırım.

gerçek x6 özellikleri

5MP Carl zeiss kamera
nseries dijital müzik çalar
32 gb dahili hafıza
wmv-mp4 gibi video oynatma

detaylı bilgiler ise

burada ....

Editörün notu:
Eylül ayında yapılmış bir habere yorum yapıyorsunuz. Bu haber yayınlandığında özellikler yayınlanmamıştı.

ben nokia 5800 ile nokia x6 arasında buyuk bi fark olmadıgı buyuzdende arasında buyuk fiyat farkı beklemiyorum eger olursada bu nokia ticari anlayışını ne oldugunu gösterir nokia şuanda ürünlerin ısıtıp ısıtıp sunuyo bakalım ne olucak nokai x6 fiyatını merakla bekliyorum benim tahminim 800 tl fazla olmaması eger olursa nokia 5800 terci edilmesini daha mantıklı buluyorum cunku bifark yok

bence süper bir model internetteki hızını görmek lazım rakipleri kadar iyi isegayet hoş olur ben şahsen nokia shoplara geldiğinde konturol edip internet hızınagöre karar verecegim

CanKartal:

Bu telefonun apayrı bir özelliği olacak o da kapasitif ekran yani iphone da kullanılan ekran gibi elektriksel bir ekran
5800 ve benzeri modellerde rezistif ekran (baskıyla çalışan) kullanılmıştı
bakalım Nokia kapasitif ekranla ve yeni Symbian arayüzüyle neler yapacak
X6 nın çıkışını ve incelemelerini sabırsızlıkla bekliyorum

Beğenmeyen Nokia almasın arkadaş. Şuan da Nokia dünyada birinci. Ayrıca hep aynı özellikler farklı kasayla sunuluyormuş. Daha ne olacak telefonda ışınlanma mı? Biraz mantıklı yorumlar yazın....

telefonu inceledim laf yok gayet güzel fakat işletim sistemi yönünden 5800ExpressMusic N97 gibi diger nokia modelleriyle aynı. 5800 kullanıcısıyım bir süre sonra x6 nın kamera hariç tüm özelliklerini kendi telefonuma yükleyebilirim. yarı fiyatına aynı özelliklerde bi telefon almak daha mantıklı gibi sanki. yorumumu dikkate alın ve en basitinden x6 ve 5800 modellerini karsılastırın fazla fark olmadıgını göreceksiniz teşekkürler...

butun firmalar bir biriyle yarıs ıcındeee arada olan ınsanlara oluyor bossveeerr en güzeli 5110 a devam kardesm :)

çok güzel bir telefon ayrıca çok hos ama abim tavsiye etmedini soyledi 5800 daha güzel dedi nolur yardım edin nokia x6 mı nokia 5800 mı

Sen de yorum yaz

 


CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir