Oyun Influencerları Daha iyi Performans İçin Hangi Ekipmana Ne Kadar Yatırım Yapıyor?

Kaspersky tarafından yapılan yeni bir küresel anket, oyuncular için performansın rolünü ve buna yönelik tutumlarını araştırıyor.

Oyun Influencerları neye yatırım yapıyor?

Kaspersky tarafından yaptırılan anket, oyun influencerlerinin en çok parayı performans optimizasyonuna harcamaya hazır olduğunu ve yüzde 41'inin bunun için "çok yüksek miktarda" yatırım yaptığını gösteriyor. Influencerlerin yarısından fazlası (yüzde 53) oyunlarda elde ettikleri sonuçların buna bağlı olduğu konusunda hemfikir olduğu ve en çok bilgisayar bileşenlerine (yüzde 76), fare veya klavye gibi yan aksesuarlara (yüzde 61) yatırım yaptığı, en yüksek performansı bunlarla ilişkilendirdiğini söylüyor.

Fortune Business Insights araştırmasına göre, küresel oyun donanımı pazarının 2022'de 3,46 milyar ABD doları olması ve 2027 yılına kadar 5,23 milyar ABD dolarına ulaşması bekleniyor. Allied Market Research, küresel oyun aksesuarları pazarının 2021’de 6,1 milyar ABD doları değerinde olduğunu tahmin ediyor ve 2030'da bunun 14,4 milyar ABD Dolarına ulaşması bekleniyor.

Kaspersky araştırması, önde gelen influencerların sistem performansını kazanmanın anahtarı olarak gördüğünü doğruluyor. Katılımcıların yüzde 53'ü başarılı olmalarına yardımcı olacak ekipmanların yatırım yapmaya değer olduğunu kabul ediyor. Influencerler daha yüksek performans için daha fazla PC gücüne (yüzde 47), kulaklıklı mikrofona (yüzde 44) veya klavyeye yatırım yapıyor (yüzde 44).

Bu görüş, başarıyı artırmanın en önemli yollarının PC performansı (yüzde 49), oynanışa dair alıştırma yapmak (yüzde 41), internet bant genişliği veya ping (yüzde 40) olduğunu ifade eden genel oyun topluluğu verilerinden daha farklı.

Kaspersky Tüketici Ürünleri Pazarlama Başkan Yardımcısı Marina Titova, şunları söylüyor: "Anketten gelen verilere göre tüm oyuncuların yüzde 91'i performansın onlar için önemli bir faktör olduğunu kabul ediyor. Ayrıca araştırmamız, oyunlardaki nihai sonucun bilgisayar işlem gücünün yanı sıra birden çok faktöre bağlı olduğunu ortaya koyuyor. Bu nedenle oyuncular yaptıkları işte en iyi olmak için her fırsatı değerlendirmeye hazır.”

Raporun tamamına bu bağlantıdan ulaşabilirsiniz.