PES 2010: Tüm yenilikler, müthiş kareler...

Pro Evolution Soccer 2010 ortaya çıkıyor: İşte yenilikler ve büyüleyici ekran görüntüleri...

  • Ali Güngör

Yenilikler sadece bu kadar değil...

PES 2010 kaleci üzerinde tam kontrol imkanı sunacak. Ayrıca kaleciler topu daha hızlı atabilecek ve takım daha hızlı saldırıya geçebilecek. Boş alana koşarken top isteme özelliği eklenmiş ve bu özellik multiplayer'da da mevcut. Elbette animasyonlar da elden geçmiş. Daha doğal görünen yeni animasyonlar oyunun atmosferini attıracak.

Oyuncuların esas istekleri ise lagsız online oyunlar oynayabilmek. Oyuncular, hataların düzeltilip düzeltilmediğini, online oyun keyfinin yine gecikmelerden etkilenip etkilenmeyeceğini merak ediyorlar.

PES 2010'dan yepyeni ve detaylı görüntüleri galerimizde bulabilirsiniz.

Okuyucu Yorumları

Toplam 16 Yorum

Ne olursa olsun bu sene de FIFA'dayız ;)

pes harika ya olmaz böyle gerçekçilik fifa eskiden güzeldi kendine çeki düzen versin yoksa pes dağıtacak dağıtacak görüntüler şahane yav

Kısacası mükemmel olmuş ^^

Konami XBoxu fena pas geçti desene.

bu özellik dünyanın gelmiş geçmiş en iyi futbol oyunu sensible soccer da vardı;) seto

Merakla Bekliyorum :)

Merakla Bekliyorum :)

PES DOGRUSU DIYORUM:) NE FİFAMI MUHAHAHAHAHA,PES SANATINDA TUTUNAMAYAN KISILERIN KACIS ADRESIDIR FIFA :p:p:p:

ya arkadaşlar pes 2010 ps 2 de çıkacakmı tamam bu kadar güzel olmasını gerek yokta oyuncu transfer güncellense bi iki bişey de eklense çok iyi olur

ya arkadaşlar bn dün dükkana gitim adama pes 2010 ps2 için varmı dedim adam tak die verdi.gittim koydum oyunu makinaya.ama grafikler hiçte yeni pes gibi değil.burda ekklmş mi oldum...

kazıklanmışsın tab ihemen geri ver elindekini
pes daha çıkmadı zaten pesin ps2 de ii
preformans gösterceğini düşünmüyorum

futbola ilgi duysaydım herhalde oynardım pes:D ama napıcan :D:D

Kalecinin hızlı top atması o kadar yama yayımlandı ama hala 2009 da düzeltilmedi online daki çektiğim sorunları şuraya yazsam sabaha ancak biter! Oyuncuların kendi kendine kayması kendi kendilerine topu pasa bastığın halde can havli ile uzaklaştırması hala nye bu konudan bahsedilmemiş anlamıyorum ben puyolun benden izinsiz kayarak kırmı kart + penaltı = gol görmekten sıkıldım :( Ne zaman düzelecek bunlar çok merak ediyorum 1,4 yamasında hiçbir değişiklik yok

0-7 yaş gurubuna hitap eden fifa pes'e yetişemez ama şu pes birde lisansları alsa ayıp valla chelsea yi london fc diye kakalamak.

TOTTI - büyük bir merak la bekliyorum sanırım inamılmaz bişey olacak KONAMI bir numara

pes de tek rakibim kendim

Sen de yorum yaz

 


Bu konuda okuyacaklarınız
1
2
Yenilikler sadece bu kadar değil...
CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir