Samsung'un para makinesi: Galaxy S4

Galaxy S4 sizin için ne ifade ediyor bilemeyiz ama Samsung için bir para makinesi olduğu kesin!

Samsung'un para makinesi: Galaxy S4

Güney Koreli teknoloji devi Samsung, açıkladığı ikinci çeyrek bilançosuyla rakiplerini kıskandırdı. Firmanın mobil cihazlar departmanı bir önceki çeyreğe göre karını yüzde 9 artırırken, faaliyette olduğu tüm sektörlerdeki 2. çeyrek karı 6.98 milyar dolara ulaştı.

Galaxy S4 ve Galaxy Note 8.0 gibi üst seviye cihazların satışlarının büyük etkisinin görüldüğü mobil kategorisinde yılın 3. çeyreğinde de yüksek satış beklendiğini açıklayan Samsung, alt-orta seviye akıllı telefonların tüm akıllı telefon ürün gamı içindeki payının ise yüzde 70'in üzerine çıktığını belirtti.

Galaxy S4, Samsung'un şimdiye dek çıkardığı telefonlar arasında 10 milyonluk satış rakamına bir ayın altında bir sürede ulaşarak rekor kırmıştı.

Okuyucu Yorumları

Toplam 21 Yorum

samsungun tek istediği para zaten müşteri memnuniyeti 0 güncelleme falan hiç aramayın

@30 Tem 2013 14:46 telefonunu söyle sana kim olduğunu söyleyeyim.sen hiç htc veya lg kullanmadın galiba..sözlüklerinde uptade kelimesi yok...

@30 Tem 2013 14:46 0 güncelleme?misal iphone 4 çıktığından beri 3 bilemedin 4 güncelleme aldı. samsung'a bak bir de öyle konuş arkadaşım :) güncellemeler için sammobile.com'u takip edebilirsin.

@30 Tem 2013 14:46 hayatında samsung kullanmamış burda konuşuyor. Samsungu kötüleyince elinize ne geçiyor kötüleyeceksin madem bi kullan gör mantıklı bir şey söyle android cihazlar içinde google nin cihazları hariç en fazla güncelleme alan cihaz samsungtur..

Çöp öğütme makinesi

enayi çok piyasada helal olsun..

@30 Tem 2013 15:21 mesela siz...

@30 Tem 2013 15:21 enayiler bu yorumu neden beğenmediler acaba?

@30 Tem 2013 17:46 enayi sana benzer 200$'a 2 yıl kontratla satılan iPHONE FIFI'yi kontratla 2500TL'den pahalıya alan sizlerdir...

Apple kaliteli malzeme satarak zengin oldu. Samsung ta plastik satarak zengin oldu. Tüketiciyi kandırmak bu kadar kolayken plastikten daha kalitesiz daha ucuz bir şey bulan olursa yeni zengin o olur herhalde...

petrolden sonra elektrnik alet vergileri tüm teknoloji severlerin ağzına sctı yazık kendi insanımızı dolandırıyoruz çinliler kadar olamadık bu konuda

aynen bir cihazınız arıza yapsinda görürsünüz mahkeme kararı ile zorla aldım

ben çok zenginim, hem enayiyim hem zenginim ama mutluyum çünkü çok zenginim

Tabii sizde Samsung'un para makinesine bu reklamla destek veriyorsunuz.

Bu saçma döküntülere bu kadar para verecek kadar saf olmamalı kullanıcılar... Apple da aynı, Samsung da... herşeyiyle daha Galaxy S3'den daha iyi ve daha ucuz cihaz bulabilirsiniz Çin piyasasında...

s4 aldım ne güzel kullanıyordum taki yere dusup camı paramparça olana kadar

Sanki silah zoru ile satıyorlar, Her sene bu Klişe laflar var, adamlar teknoloji Devi parası olan alır olmayan Saçmalar Burda, parası ucu ucuna yetende yeni modeli Aşağılar durur, inanmayan bu yazıyı Kopyalasın 2014 ye okusun....

Samsung'u plastik diye sikayet edenler, paramparca olan iphonelari ve tamir masraflarini arastirsinlar ve Galaxy serisi ile karsilastirsinlar. Kim enayi kim akilli ortaya cikar. S3 ve S4 de kullanilan PolyCarbon'un uretiminde cevreye verdigi zararin orani ile Aluminyum'u karsilastirsinlar. Ekmege surecek akli olmayanlar cebindeki telefon uzerinden yorum yaziyor.

Plastik falan diyorlar ama iyi kazanmişlar yani.

Millet bırakın bu elalemin uşaklığını yapmayı. Telefon telefondur. Alın bir tane ve bozulana dek kullanın. Zenginin malı fakirin çenesini yorarmış. Şu tartışmalarınız fındık kabuğunu bile doldurmaz.

Millet bırakın bu elalemin uşaklığını yapmayı. Telefon telefondur. Alın bir tane ve bozulana dek kullanın. Zenginin malı fakirin çenesini yorarmış. Şu tartışmalarınız fındık kabuğunu bile doldurmaz.

Sen de yorum yaz

 



CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir