Sony bombaları ardı ardına patladı...

Sony bombaları ardı ardına patlattı: Süper ucuz ve ince bir PS3, yeni oyun türleri ve Örümcek Adam!

45nm Cell işlemci ile verimlilik...

PS3'teki 60nm'lik Cell işlemcisinin yerine 45nm'lik yeni Cell işlemcisini içeren PS3, aynı işlemci gücünü koruyor. PS3 45nm sayesinde daha az enerji tüketiyor. Daha az enerji tüketiminin yanı sıra daha az ısınan ve daha sessiz çalışan PS3'te daha pek çok özellik yer alıyor.

120GB depolama kapasitesine sahip PS3'in sabit diski, kasanın önünde konumlandırılmış. Bu sayede mevcut sabit diski, daha geniş kapasitede bir sabit diskle değiştirmek de kolaylaşıyor.

Üzerinde iki adet USB girişi, HDMI, optik çıkışlar, klasik ethernet bağlantısı için RS232 portu yer alıyor. Wi-Fi desteğine sahip PS3, PSN yani PlayStation Network'e bağlanan kullanıcıları kablo karmaşasından da kurtarıyor.
Hangi açıdan bakılırsa bakılsın şık bir cihaz

İncelen PS3 Blu-Ray oynatma özelliğini koruyarak oturma odalarında çok daha şık bir görüntü sunuyor. Piyasaya Eylül ayında çıkacak olan PS3 Slim'in fiyatı ise 299 dolar olacak.

Okuyucu Yorumları

Toplam 20 Yorum

PS4 Nezaman çıkıcak CS4 çıkalı çok oldu çünkü :D :DD

300 dolara ps3 ,çok guzel hareketler bunlar

Sony bu atakla üzerindeki kara bulutları dağıtacak gibi duruyor. Slim ps3 almayı düşünüyorum.

Zaten ilk modelini hic begenmemistim bu daha iyiye benziyor ama genede tercihim Pc dir :D

harika kesin alirim fiyatida uygun

ne yaparsa yapsın sony.isterse bedavaya versin o kadar para verip o oyunları belli kesimden baskası alamaz...cipli olsaydı ps3 daha fazla makine satardı,oyunlardan alacağı karı makineden kazanırdı...ps2 gibi...

SONY seni seviyoruz sen başımızın tacısan:)) ama kalın kasa daha bi güzeldi heybetliydi ya bu biraz çakma çin mallarına benzemiş bence eski kasa almak isteyenler elini çabuk tutsun çünkü onlarında fiyatları düşmüş.ben ps2 alacağım zaman slimler çıkmıştı eski kasa bulabilmek için yırtınmıştım.

bizim ülkede o fiyatla satılacağından eminmisiniz ??

çok şık da durmuyor açıkçası eskisini tercih ederim 3.00 bekliyorum

80`li yıllarda adı sanı duyulmamış bir firma tarafından tasarlanmış ve çıktığı gibide unutulmuş uyduruk bir tasarım gibi duruyor playstation un şimdiki kasasını almak için acele etmeliyim

Slim versionu daha ucuz bir model ve bazı ozeliklerde ckarıyor mesela kart okuyucuları, kullanılan malzeme kalitesi de fark ediyor. SACD destegide yok sanırım..bunlara karsılıkta daha az enerji isteyen ve daha sessiz calısan bir işlemci ile geliyor.. ilk cıkan 20 ve 60 gb modellerde 90nm lik cell işlemci vardı ısnıma ve ses fazlaydı ikince jenerasyon olan 40,80 ve 160 gb modellerde 60 nm lik cell işlemci vardı bu iki nesil arasında fark cok buyuktu..cell işmci acıcında iyi omus...Oyun fiyatlarına gelince magazada sıfır oyun fiyatları oldukcca yuksek ama arayan cok uygun fiyata bulabiliyor yani korsan oyun olmadıgı içine 2 el oyun piyasası da cazip oluyor.yani bir oyun aldınız..sıkıldınız veya oyun bitirdiniz istediğniz zmn satılabiliyor mutlaka ..korsan oyun oynatabilmesi olsa bile yazılabilir blueray disc fiyatları cok yuksek. yani 2 el oyun dan ucuz olmaz orjinal 2 el oyunu 40-50 tl ye bulunabiliyor..yurtdısından gelen oyunlarda 70-90 arasında degişiyor..ayrıca ps3 oyunları dunyadaki tum ps3 konsolarda oynanabiliyor. bolge kodu veya pal ntsc sorunu yok. chip olayına gelincede ps2 hala uretimine devam ediliyor ve 2010 yılının sonuna kadar devam etmesi planlanıyor..zaten 2 nesil ps3 lerde emotion engine ozelliğini cıkarmıslardı yani ps2 oyun destegini cıkardılar..zaten chip ede gerek kalmayailir..yazlımsal olarak gelecek emotion engine ozelliği ama biraz beklemek gerekecek..

çok şık da durmuyor açıkçası eskisini tercih ederim 3.00 bekliyorum
--------------------------------------------------------------------------------
dediklerine aynen katılıyorum acaba 3.00 nedir?

amerikada 299 usd
avrupada 299 euro fiyatla çıkacak
burda artık tahmin edemiyorum :)
fat ps3 ün fiyatıda inecekmiş

bu rezalet tasarımın tek bir artısı o gıcık parlak siyah plastiği bırakıp mat siyah olması

Ps3'ün oyunlarına sırf yüzlerce Türk Lirası vermemek için Xbox360'ı tercih ettim. Ps3'ün yeni tasamlı ufak kasası bence göze hoş görünüyor. Zira küçülmeyle doğru orantılı artı ve eksilerini unutmamak lazım. Isınma sorunu bir nebze giderilmiş. Umarım çok geçmeden Xbox360 için de böyle bir çözüm düşünürler.

amerikada 299 usd
avrupada 299 euro fiyatla çıkacak
burda artık tahmin edemiyorum :)
fat ps3 ün fiyatıda inecekmiş
--------------------------------------------
dostum bende oyle umuyordum ama burda 349€ eskisinden mi alsam diye dusunuyorum cunku 80gb olan 329€

300 dolara ps3 ,çok guzel hareketler bunlar.

-----------------------------------------------------
Teknik olarak dogru pratikte yalnis bence neden dersen abd de 299€ avrupada vergilerle eskisinden pahali 1 € neredeyse 1.5dolar neden ayni zikkima avrupada 450dolar vermek zorunda birakiliyor insanlar arti vergiler anlamis degilim. Bu kafa ile giderse xbox ve wii ps3 u yer bitirir. Cunku kopya oyun yok oyun ureticilerinden mi para kazanacaklar yoksa alicilardan mi hic bir avantaji yok bence xboxin yenisi gelir yakinda mavi isigida olur kirmizisi zaten var. kopyada oynarsin o zaman oalyi koparir. Yada wii kaliteyi artirir eskisi gibi efsana oyun konsolu olmaya devam eder. Ama soni her alanda oldugu gibi bu alandada basa donme durumunda. Ornek bir zamanlar soni telefonlar vardi hatirlayanlar var mi? Yada bir zamanlarin efsane eriksonuna ne oldu soni aldiktan sonra?.

bizde dağ gibi vergiler varken uculamaz keşke dolar üzerinden gelse daha ucuz olurdu tr de şu amerika adamların herşeyi ucuz sinir oluyom :P

amerikada 299 usd
avrupada 299 euro fiyatla çıkacak
burda artık tahmin edemiyorum :)
fat ps3 ün fiyatıda inecekmiş
--------------------------------------------
dostum bende oyle umuyordum ama burda 349€ eskisinden mi alsam diye dusunuyorum cunku 80gb olan 329€
----------------------------------------
bende aynı şeyi düşünüyorum sanırım eskisini alıcam
bu arada japonyadan taze haber.. ps3 slimlerde ps2 desteği olabilecek
yeni firmware ile birlikte yakında Tokyo Game Show da açıklanabilir bu

80`li yıllarda adı sanı duyulmamış bir firma tarafından tasarlanmış ve çıktığı gibide unutulmuş uyduruk bir tasarım gibi duruyor playstation un şimdiki kasasını almak için acele etmeliyim
-------------------------------------------------
"Panasonic Real" 3DO 32 bitlik oyun konsolu evet bravo aynı ona benziyor

Sen de yorum yaz

CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir